indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
arjuna
User
spacer line

hallo.....ik heb weer een vraagje....nl,
de laatste twee weken van december 2007 tot de eerste week van januari,wilde ik naar jakarta toe....Ik heb hier naar tickets gezocht,maar voor deze periode veels te duur....dus vraag ik mij af,of je daar in indonesie een ticket kan kopen,een rerour amst-jakarta.....kan dat ...???
alvast bednkt voor jullie advies.... Emoticon: Smile

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Delivery to the following recipient failed permanently:

marnon142Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Beetje een vreemde titel, zo zul je niet echt veel antwoorden krijgen. Zeker niet als je email nog eens niet werkt ook Emoticon: So funny

arjuna
User
spacer line

nee mijn email is marnonl42Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com,hij werkt wel hoor...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Blijft mijn belangrijkste argument nog altijd staan dus.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Graag verder in het algemene 'Vraag het Tuti en Jan' topic, wat er al was en je ook al eerder wist te vinden. Emoticon: Smile

Uiteraard kun je voor directe vragen aan personen ook email gebruiken; dan hoeft de rest van het forum het niet te lezen. Tenzij je de vraag natuurlijk aan iedereen stelt, maar dan zou ik de titel anders stellen. Emoticon: Puh!

http://forum.indahnesia.com/to(...)n_aan_tutiampjan.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,108,224 topic views - 234,287 posts - 13,691 topics - 25,167 members - last post @ 17-10-2019 14:51 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,551,626 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com