|
|
|
|
|
Ik heb de retourvlucht vanuit Indonesië verlengd. Nu moest ik bij D-reizen
€ 125 omboekingskosten betalen. Is dat normaal, of had ik beter via Malaysia Airlines in Indonesië kunnen omboeken. Het bedraagt hier een 2 maanden ticket en ik blijf nu 30 dagen in Indo.
|
|
|
|
Als ik je goed begrijp (t)roy ?, heb je een 2 maanden ticket en je bent een maand daar. Een andere terug-datum boeken binnen deze 2 maanden is altijd kostenloos met de maatschappij waar je mee vliegt ! ( dit geld dan wel voor SQ en Cathay pacific)
|
Live life to the max.......
|
|
|
|
Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt je retourvlucht verlengd maar je blijft 30 dagen ipv 2 maanden.
Normaal is een maandticket goedkoper dan eentje met een langere geldigheidsduur. Dus als je van maand naar 2 maands dit moet bijbetalen zou dat kunnen kloppen. Omgekeerd niet maar het kan ook zijn dat dit in de voorwaarden staat. Even navragen dus. zoek ook even uit of D-Reizen hiervoor geen administratiekosten rekent wat de prijs opschroeft.
gr
Anne Mieke
|
|
|
|
|
Ik vind dit nog volstrekt normaal. Bij die hufters van KLM kan je vaak helemaal je ticket niet omboeken, ben je gewoon al je geld kwijt.
|
Gracias. Sama sama
|
|
|
|
Het hangt allemaal van het ticket af. In de klasse L /V/S en H/Q/B kan je vaak niet eens omboeken, of het omboeken kost een hoop geld (€ 125,- of zo). De hogere klasses (W/Y/S bijvoorbeeld) kunnen kostenloos omgeboekt worden.
De makkelijkste manier om je ticket om te boeken is door even een lokaal reisbureau binnen te lopen. Je betaalt Rp. 350.000 en twee dagen later wordt je gebeld dat alles is geregeld. Heel wat handiger dan 16 telefoontjes (ik spreek uit ervaring) met het kantoor van de vliegmaatschappij in Jakarta, of bellen en mailen met een Nederlands reisbureau.
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
88,011,240 topic views - 240,756 posts - 13,734 topics - 34,238 members - last post @ 18-01-2021 16:50 CET
|
143,355,218 pageviews |
|
|