indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Ik heb de retourvlucht vanuit IndonesiŽ verlengd. Nu moest ik bij D-reizen
Ä 125 omboekingskosten betalen. Is dat normaal, of had ik beter via Malaysia Airlines in IndonesiŽ kunnen omboeken. Het bedraagt hier een 2 maanden ticket en ik blijf nu 30 dagen in Indo.

spacer line  

Als ik je goed begrijp (t)roy ?, heb je een 2 maanden ticket en je bent een maand daar. Een andere terug-datum boeken binnen deze 2 maanden is altijd kostenloos met de maatschappij waar je mee vliegt ! ( dit geld dan wel voor SQ en Cathay pacific)

Live life to the max.......

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik begrijp het niet helemaal. Je hebt je retourvlucht verlengd maar je blijft 30 dagen ipv 2 maanden.
Normaal is een maandticket goedkoper dan eentje met een langere geldigheidsduur. Dus als je van maand naar 2 maands dit moet bijbetalen zou dat kunnen kloppen. Omgekeerd niet maar het kan ook zijn dat dit in de voorwaarden staat. Even navragen dus. zoek ook even uit of D-Reizen hiervoor geen administratiekosten rekent wat de prijs opschroeft.

gr

Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ik vind dit nog volstrekt normaal. Bij die hufters van KLM kan je vaak helemaal je ticket niet omboeken, ben je gewoon al je geld kwijt.

Gracias. Sama sama

andre
User
spacer line

Het hangt allemaal van het ticket af. In de klasse L /V/S en H/Q/B kan je vaak niet eens omboeken, of het omboeken kost een hoop geld (Ä 125,- of zo). De hogere klasses (W/Y/S bijvoorbeeld) kunnen kostenloos omgeboekt worden.

De makkelijkste manier om je ticket om te boeken is door even een lokaal reisbureau binnen te lopen. Je betaalt Rp. 350.000 en twee dagen later wordt je gebeld dat alles is geregeld. Heel wat handiger dan 16 telefoontjes (ik spreek uit ervaring) met het kantoor van de vliegmaatschappij in Jakarta, of bellen en mailen met een Nederlands reisbureau.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 14-08-2007 19:43 kiwimave wrote:
Ik vind dit nog volstrekt normaal. Bij die hufters van KLM kan je vaak helemaal je ticket niet omboeken, ben je gewoon al je geld kwijt.

Ben het met je eens die hufters ja want ze weten dat het niet altijd aan je zelf hoef te liggen dat er soms iets gebeurd, waardoor je moet aankloppen bij je maatschappij welk dat het ook mogen zijn.
Maar als ik beproef die ticket omzetten van twee maanden naar een maand.
Ga naar een dokter daar en vraag een gezondheid verklaring dat je iets mankeert zodat je vervroegd naar huis moet en zet je ticket om samen met je reisverzekering.
Het lijkt, of beter het riekt naar, maar ze vragen er om............... Emoticon: Stupid Emoticon: Angry Emoticon: Frustrated

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

69,570,827 topic views - 231,116 posts - 13,664 topics - 20,839 members - last post @ 21-03-2019 18:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

115,548,500 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com