indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bali kampt met tekort aan alcohol,Eerste vogelgriepdode op Bali
http://www.home.nl/nieuws/buit(...)and/artikel/00319838

http://www.home.nl/nieuws/buit(...)and/artikel/00319893

Ja dat zijn twee ernstig problemen, die je samen gevat geen goed doed voor het touristme.
Maar die alcohol probleem heeft schijnbaar heel Indonesie.
Er is wijn te kort en heel veel wijnen komen niet meer in Indonesie binnen.
Wat schijnt er aan de hand te zijn.
Het vermoeden is????
ja al een topic van vol geschreven hoeven, hier niet meer in herhaling te gaan. Emoticon: Wink Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley Emoticon: Puh! Emoticon:

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Het is te hopen dat deze vogelgriep niet doorzet, dat zou de zoveelste klap voor het toerisme op Bali zijn.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Uiteraard ben ik het met Malam eens natuurlijk; maar dat alcohol-tekort kan op korte termijn wel eens serieuzer uitpakken dan men volgens mij nu denkt:

Neem het aantal Australische toeristen , vermenigvuldig dat met tien (of 20, of 30 of... ) en dat keer het aantal dagen dat ze op Bali verblijven, zoveel bier drinken ze.

Ooh nee, die drinken natuurlijk Bintang, wat niet geimporteerd hoef te worden (althans nog niet, want Bali is nog niet onafhankelijk Emoticon: Wink )

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 13-08-2007 12:41 Malam wrote:
Het is te hopen dat deze vogelgriep niet doorzet, dat zou de zoveelste klap voor het toerisme op Bali zijn.

ja malam je bent even in de gemoedsrust, en je gevoel gaat naar die vogelgriep slachtoffer, en of meerdere slachtoffers vallen, dat is dan ook de vraag?, zo dat past bij een echte Hollander.
Maar die zelfde Hollander weet des al te min niet zeker, dat zijn biertje misschien tegen vogelgriep bestand kan zijn?
Yerun
Dus dubbele slachtoffer, die daar zijn voor een heerlijke vakantie, en geen alcohol kunnen nuttigen .
Nou ja het is een en al slachtoffers daar op Bali, wie moeten wij nu de schuld geven?????? Emoticon: Yummie! Emoticon: Sadley Emoticon: Red face Emoticon: Clown Emoticon: Frustrated Emoticon: Very funny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ach Om Ziel, de ervaring heeft geleerd dat het hier en daar op een ongeloofelijk groot gebied in AziŽ bij incidentele slachtoffers blijft van de vogelgriep, even goed een drama voor de familie van de slachtoffers.
Als westerse toeristen dan na het bekend worden van dit bericht als stresskippen naar andere bestemmingen gaan zoeken in AziŽ waar de afgelopen maand geen vogelgriep gevallen zijn gemeld, dan is de impact op Bali natuurlijk te merken.
Drankprobleem? Je breekt je poten over de flessen en blikjes Bintang, sterke drank? tekort neeeeeeeh ben ik niet zo bang voor, er is nog nooit zoveel gezopen in Amerika als in de tijd van de drooglegging.
Mocht het drankprobleem in IndonesiŽ zich toch ontwikkelen tot de omvang als in het nieuwsbericht, dan heb ik een prachtig alternatief, dan sturen we alle westerse mensen met een drankprobleem naar IndonesiŽ voor twee maanden, inplaats van naar een afkickkliniek.
Het mes snijdt dan aan twee kanten, de westerse billenbijters met een drankprobleem worden daar drooggezet, dat is veeeeeeel goedkoper als een kliniek en IndonesiŽ slaat munt uit hun drankprobleem, miljoenen mensen die valuta`s binnenbrengen, wat is eigenlijk het probleem? Emoticon: Confused
De blinde helpt de dove, mooi toch! Emoticon: Bye bye
Groet Malam

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

De blinde helpt de dove, mooi toch! Emoticon: Bye bye aldus malam
Als het op droogzetten ligt dan kan je daar toch altijd die ik ken, tuak.
Ook bekend als arak, maar er schijnt een verschil te zijn.
Je krijgt er veel hoofdpijn van.

http://www.spunk.nl/article/ar(...)php?id=1100114526765
mooie voorstel, maar ja dan begint het geduvel daar, dat men toch meer alcohol, binnen krijgt .
Dat werkt ook niet,Ö wel voor de Balinezen, die er beter van worden, misschien nog niet zo slecht plan.
Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Zie je nu wel Om Ziel?
Malam heeft toch soms een mooi idee ja Emoticon: Yes!
Ik weet er alles van, soms ga ik mij wel eens te buiten aan het sterke witte vocht, in IndonesiŽ is het ,op af en toe een koud biertje na klaar.
Nu neem ik zo wie zo zal al van Schiphol niets mee, en ik ben te lui Emoticon: Yawn om naar Bandung te reizen voor een flesje, Setia Budi daar zit een winkel waar het nog goedkoper is als op het vliegveld. Emoticon: Yes!
Laat maar, Groet Malam

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Een tweede slachtoffer is gevallen door de vogelgriep in het district Negara Noor West Bali.
Vogelgriep zit nu al In Gianyar,en verplaats zich al snel naar het gebied van Tabanan,waar veel kippenhouders hun stek hebben,
Men vrees voor ergere gevolgen als er niet snel door de overheid ingegrepen word.Als dit zo doorgaat kan dit de doodsteek zijn voor Bali !!!!!!!!
Breeze

sing ken ken bli....

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

balibreeze ,

Jouw (vrouwelijke) avatar heeft nu wel voldoende 'yoghurt' gemaakt om die mensen ter plekke ta helpen aan een 'natuurlijke medicijn' ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Wink

'Ahu kura ahia, mansia nia'

spacer line  

On 16-08-2007 16:37 balibreeze wrote:
Een tweede slachtoffer is gevallen door de vogelgriep in het district Negara Noor West Bali.

Hoi Balibreeze,

Ik lees toch duidelijk dat het slachtoffer even ten westen van de hooftstad Jakarta woont Emoticon: Confused

www.trouw.nl/laatstenieuws/laa(...)iepdode_in_Indonesie

Hoe dan ook vreselijk.

Live life to the max.......

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Hallo Martin-Solo. In jouw eigen link staat toch duidelijk in de 2e alinea

Afgelopen weekeinde bezweek op Bali een 29-jarige vrouw aan vogelgriep. Het was voor het eerst dat de ziekte op Bali, een populaire vakantiebestemming, een mensenleven eiste.

Dus dit was het 82ste slachtoffer en die in ten westen van Jakarta het 83ste slachtoffer.

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Martin ben net terug,zat dicht bij de info"s trouw nieuws is oud,zelfs Ubud en omgeving maken zich zorgen.
Toeristen zijn niet meer bang voor bomaanslagen,maar de opkomende griep is zeer beangstigend.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Bung Nis wat betreft die yoghurt orang Indonesia tidak suka yogi katanya asem.
Breeze Emoticon: Party!

sing ken ken bli....

spacer line  

On 17-08-2007 08:51 (T)roy wrote:
Hallo Martin-Solo. In jouw eigen link staat toch duidelijk in de 2e alinea

Afgelopen weekeinde bezweek op Bali een 29-jarige vrouw aan vogelgriep. Het was voor het eerst dat de ziekte op Bali, een populaire vakantiebestemming, een mensenleven eiste.

Dus dit was het 82ste slachtoffer en die in ten westen van Jakarta het 83ste slachtoffer.

Dag Troy, jah dat snap ik wat je schrijft, maar bij balibreeze ging het over het 2de slachtoffer op bali...dus de 83ste....daar ging het over Emoticon: Wink

spacer line  

On 17-08-2007 10:34 balibreeze wrote:
Martin ben net terug,zat dicht bij de info"s trouw nieuws is oud,zelfs Ubud en omgeving maken zich zorgen.
Toeristen zijn niet meer bang voor bomaanslagen,maar de opkomende griep is zeer beangstigend.
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.Bung Nis wat betreft die yoghurt orang Indonesia tidak suka yogi katanya asem.Breeze Emoticon: Party!

Hoi Breeze,

Ik kan het me voorstellen wat je schrijft...! maar hopen dat het zal mee-vallen ! Emoticon: Wink

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Martin even een update de dochter van deze vrouw was al eerder overleden ,maar het was niet met zekerheid te zeggen of deze griep ermee te maken had !!!
Laten we het beste van hopen !!!

sing ken ken bli....

Robert-333
User
spacer line

Hallo Zieleffe.
De IndonesiŽr kennende waren het allemaal lege flessen Emoticon: Shut up!

spacer line  

Om even terug te komen op het zg alcohol te kort op Bali ...
Ik zit er nu op dit moment (Sanur beach) en het valt allemaal reuze mee.
Er is hier en daar misschien wat minder keuze in wijn en je zal niet overal een cognacje kunnen bestellen, en daar heb je het dan ook mee gehad.
Iedere dag nog wijn bij het eten en Bintang biertjes in overvloed
Emoticon: Smile

Groeten vanuit Bali, Sanur Beach, Hotel Tandjung Sari, Wireless
Emoticon: Wink

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ook om even terug te komen op die Flu gebeuren.
restaurants hebben geen Kip, en eend meer op hun menu," NUUUUUUUUU"
balibreeze stuur die avatar weer terug waar je het vandaan hebt gehaald
Bij FOK !forum het is hier geen opwelling van gevleugelde....
Zomenteen zitten wij hier ook met Flu virusen?? Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Stupid Emoticon: Confused

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Geen donder van Pak Zieltje. Ik blijf jullie wakker schudden .
Na mijn terugkomst uit Bali heb ik dit teglijk mede gedeeld het nieuws van de de volkskrant was al achterhaald.
Zat als correspondent dichter bij het vuur Breeze Vaasen Doei.....

sing ken ken bli....

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Nou balibreeze je bent Step Vaessen niet, die voor de NOS berichten door stuur.
Die heeft niet van die memmen hangen.
Die heeft meer verstand, dan hang dingen.
Och ja je mag van mij, wie ben ik omdat te kunnen veranderen, je hebt hang jongeren, hang ouderen en jij vertegenwoordigd hang vrouwen.................
als die gene zich maar niet schaam die hier voor heeft opgetreden........ Emoticon: Stupid Emoticon: Cry Emoticon: Confused Emoticon: Blush Emoticon: Clown

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-08-2007 18:08 balibreeze wrote:
Geen donder van Pak Zieltje. Ik blijf jullie wakker schudden .
Na mijn terugkomst uit Bali heb ik dit teglijk mede gedeeld het nieuws van de de volkskrant was al achterhaald.
Zat als correspondent dichter bij het vuur Breeze Vaasen Doei.....

Nog een poosje doorschudden Emoticon: Party! dan krijgen we een klont roomboter Emoticon: Party! en een fles karnemelk. Emoticon: Party!

Er was ooit nog eens iemand anders op het forum die ook zo'n avatar had wie weet nog wie dat was?

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Was ik ook Tante Yo alleen onder en andere naam na mijn operatie tegelijk de naam aangepast
Brrrreeze

sing ken ken bli....

spacer line  

Indonesia is niet de enige ..laat dat voorop staan...

www.nu.nl/news/1208648/21/Voge(...)_Zuid-Duitsland.html

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 24-08-2007 23:35 balibreeze wrote:
Was ik ook Tante Yo alleen onder en andere naam na mijn operatie tegelijk de naam aangepast
Brrrreeze

Welkom op dit Indah forum Kelly Emoticon: Party! breeze

Zo te zien heb je nog geen vogelgriep opgelopen of loop je zo hard te schudden om het te ontlopen ( misschien een sportbeha kopen? )

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Oooooooh Kelly!!!!!!!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,298,110 topic views - 233,651 posts - 13,687 topics - 24,461 members - last post @ 19-09-2019 17:35 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,388,001 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com