indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

morreke
User
spacer line

Hallo,

ik heb een vlucht geboekt met Garuda van Denpasar naar Surabaya. Nu wil ik betalen maar het lukt me niet. Ze sturen me naar hun online payment system maar door de slechte kwaliteit van de lijn gaat er telkens iets mis bij het invoeren van de code. Ook de communicatie met hun service-center gaat slecht en ik slaag er niet in om een alternatief te vinden voor de betaling.

Iemand een idee hoe ik dit in orde kan krijgen ?

Jesses
User
User icon of Jesses
spacer line

Zit je al in Indonesie, of moet je nog gaan?

Als je nog moet gaan, kun je net zo goed in Indonesie zelf een vlucht van Denpasar naar Surabaya boeken. Vaak kan je dan dezelfde dag nog met het vliegtuig mee. Dat is mijn ervaring tenminste. 't Is een beetje als met de trein...

morreke
User
spacer line

ik ben er pas in oktober maar had het graag geregeld op voorhand. Ik moet zeker op 18 oktober in de voormiddag in Surabaya zijn, dus heb de vroege vlucht nodig. Daarom dat ik graag alles al had geregeld.

morreke
User
spacer line

heb ondertussen een nummer gevonden in Belgie, vanaf 9 uur is dat open, ik hoop dat ze me daar kunnen helpen, scheelt me een hoop kosten Emoticon: Smile

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Morreke,

Ik zou de moeite niet doen het vroeg te reserveren, dan krijg je dit soort geintjes die Garuda flikt. Hoe op te lossen? Werkelijk geen idee, want men kan hier (in Indonesie) totaal niet omgaan met uitzonderingen, zeker niet bij staatsbedrijven.

Nog een tip; als je in de voormiddag in Surabaya moet zijn, dan kun je beter een dag eerder vertrekken. Als het weer slecht is heb je zomaar een paar uur vertraging.. en dan ben je te laat. Beter een nachtje overnachten als het echt heel belangrijk is.

morreke
User
spacer line

haha wat een grap, ik wou in Belgie de tickets betalen, komen er een hoop kosten bij voor weet ik veel. Totale prijs zou hier 190 euro voor 2 personen zijn terwijl ik in Indonedie rechtstreeks 1086000 rp betaal voor 2 personen (all in), omgerekend zo een 86 euro Emoticon: Very funny

ik probeer het nog wel in Indonesie lol

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,255,690 topic views - 233,127 posts - 13,680 topics - 23,078 members - last post @ 21-07-2019 16:29 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,950,734 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com