indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

ik ben redacteur van zwart op Geel ,het magazine van de officiŽle supportersvereniging
van Vitesse Arnhem. Voor een interview ben ik op zoek naar Henk Wullems, oud trainer
van Vitesse in de jaren 1977-1982. Ik weet dat hij in 2006 werkzaam was in Indonesie
bij PFM MAkassar en in 2007 in gesprek was met Persegi Bali. Waar bevindt hij zich?|
Hoe kan ik hem bereiken ? Weet iemand zijn adres, e-mail adres, of de club waar hij wellicht nu werkzaam is? Woont hij eigenlijk nog in IndonesiŽ?

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Er zijn er veul Ton, ik denk wel dat een aantal 'INDOnesia-beheersers' bij Zwart Geel' jou kunnen helpen .... :

• Butler tidak gentar dengan nama besar Henk Wullems. "Saya tidak tahu siap itu Henk. Saya juga tidak masalah, biar dia pelatih asing dan mantan timnas. Yang penting kita harus kompak dan percaya diri, karena kita punya kualitas," pungkasnya.
    www.metrobalikpapan.co.id/beri(...)a/index.asp?id=84291

• www.bernas.co.id/news/CyberSport//16.htm

• PERSEGI BALI FC (3-5-2): 1-Johan Charles (g), 2-Wayan Sukadana, 40-Fernando Andrade, 27-NíKono Christian, 19-Sarbini Sandi, 3-IGM Gede Astawa, 17-Kadek Dharma Putra, 28-Marcus Vinicius, 18-Hariyanto, 10-Belibi Didier, 11-Oscar Aravena (k).
    Cadangan : 20- Ngurah Arya Perdana (g), 25 Nober Sampaitiku, 24-Wawan Triono, 13-Wayan Bayu Yusa, 9-Wayan Kartadnya, 21-Nyoman Armawan.
    Pelatih: Henk Wullems.
    www.jawapos.co.id/index.php?act=detail_c&id=298095

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

ingrid123
    User
    spacer line

Wij zijn Henk Wullems in maart dit jaar tegen gekomen in Bali,daar was hij op vacantie met vrouw en vrienden,daar hij ook de oudtrainer van mijn man is(Unitas-Gorinchem)hebben wij menig avondje met hem zitten praten.Hij woonde toen in Nederland,Naaldwijk omdat hij geen trainer meer was in Java.Ik lees nu dat hij waarschijnlijk trainer is in Bali,we gaan daar over 6 weken weer naar toe,we gaan 2 x per jaar, zullen hem waarschijnlijk wel ontmoeten op de vaste stekkies,komen wij hem tegen,kan ik dan e.v.t. email adres van je doorgeven,of telefoonnummer??
    Ik hoor t wel.

Ingrid

spacer line  

hallo ingrid, ik heb inmiddels een adres in Belgie van Henk Wullems en een e-mailadres van hem, waar hij trouwens nog niet op gereageerd heeft. Hij is inderdaad werkzaam op Bali, maar ik weet inmiddels dat zijn vrouw rond 20-9 terugkeert in Belgie.
    Ik heb Henk op dat e-mail adres gemaild, maar heb nog niets van hem gehoord. ik zal denk ik ron d20-9 zijn vrouw (via brief) benaderen wanneer Henk ev. terugkeert in Belgie.Mocht je hem tegenkomen mag je gerust mijn e-mail adres geven n.l. tonwemmersRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.orange.nl. mijn telnr=0651734021.
    Ik hou je op de hoogte via dit forum of ik soms eerder van hem hoot. gr. ton

ingrid123
    User
    spacer line

Heb je e-mail adres genoteerd,dus als je zijn vrouw niet te pakken krijgt,geef ik t aan Henk door.

Ingrid.

dennis B
    User
    spacer line

Zijn deze mensen nog steeds op zoek naar Mr Henk?
    Deze fijne man is mijn oom en heb gisteren toevallig nog een bezoekje gebracht bij hun.
    Dus als je contact zoekt misschien kan ik je helpen?

groeten Dennis

dovari
    User
    spacer line

Ik zie dat jullie op zoek zijn naar Henk Wullems, o.a. oud trainer van Willem II !!!
    ik heb hem laatst gesproken bij Willem II in Tilburg, hij woont in Poppel - Belgie,
    gedurende de maanden dat er niet gevoetbald word in Indonesie, hij gaat daarvoor
    in augustus a.s. dus in 2009 terug.
    Hij komt, wanneer hij in Poppel-Belgie is, regelmatig naar de thuiswedstrijden van Willlem II.
    Ik heb helaas geen adres of e-mail adres.
    Groetjes van Oud-Willem II speler Don.

wullems
    User
    spacer line

uw bent op zoek naar me oom ik weet als uw contackt wilt hebben met hem kunt uw beter met me moeder praten want dat is haar broer gr r.wullems

JohanN
    User
    User icon of JohanN
    spacer line

Dat is een waarheid, zo zuiver had ik het niet kunnen beredeneren.

Begin de details te vergeten

justajax
    User
    spacer line

ej ik ben ook een wullems (samen met mijn neef mischien ook profesioneel voetbal) en me opa zegt dat zijn neef gewoon nog in nederland is Emoticon: Yes!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,373,049 topic views - 223,801 posts - 13,517 topics - 16,730 members - last post @ 21-11-2017 02:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,368,931 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com