indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
spacer line

H h Om Sid eindelijk van dat gezeik af................. Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Nou , zegt niet te hard.
Op gegeven moment moet toch kleur bekennen. Emoticon: Smile
Maar ik hou toch wel van durian , vooral durian jatoh .
En dat kan je niet in Nederland krijgen.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Maar Om Sid en Om Ziel,
heb toch een kanjer van een papaya gekocht, met mango, ketimoen en appels en gewoon hollandse meloen
heerlijke rucak met trassi saus, flink pedis.
Op het laatst heb ik er een beetje santen bijgedaan en wat tjenkeh
De rucak was zo op Emoticon: Nice Emoticon: Nice

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Merapi, wat kan jij toch altijd een verassende wending geven aan een recept,
schrijf maar eens op wat jij allemaal in de saus gedaan hebt want deze variant met santen en kruidnagel ken ik nog niet.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 07-11-2007 19:02 zieleffe wrote:

Click to see original image

H h Om Sid eindelijk van dat gezeik af................. Emoticon: Stupid Emoticon: Bye bye

Zeg dt wel de luier-aanbieding bij het Kruidvat is al afgelopen ....... !!!

'Ahu kura ahia, mansia nia'

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja Yoke ik hou van verrassingen.
Voor de rucak saus heb ik 10 rode lomboks fijngewreven, met knoflook en trassi, stukje gemberwortel ,beetje gulu djawa erbij en zout.
Daarna even een paar minuten gekookt.
Af laten koelen.
Als de rucaksaus helemaal koud is dan pas 3 eetlepels kokosmelk erdoor roeren, en heel weinig kruidnagel [mag niet overheersen] een snufje is al genoeg
Veel succes! Emoticon: Puh! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 09-11-2007 15:10 AnisJ wrote:

...

Zeg dt wel de luier-aanbieding bij het Kruidvat is al afgelopen ....... !!!

Hmmmm gezien de ouderdom van de man op de aviator van Om Sid zal hij nu op jacht gaan naar aanbiedingen van Tena-Lady Emoticon: Shiny
Zeker na het nuttigen van veel durian en een beetje mabok is Emoticon: Wink

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 10-11-2007 16:14 Malam wrote:

...

Hmmmm gezien de ouderdom van de man op de aviator van Om Sid zal hij nu op jacht gaan naar aanbiedingen van Tena-Lady Emoticon: Shiny

Hij zou nu in de (7de) hemel zijn .
Het is uit een serie foto van Boekhandel Visser & Co .
Weltevreden - Batavia

Die menir behoorde tot de Oude Elite van Indonesia.
(tussen de 90-100 jaar geleden).

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 10-11-2007 16:14 Malam wrote:

...

Zeker na het nuttigen van veel durian en een beetje mabok is Emoticon: Wink

H Malam, wie is nou mabok ? Om Sid zijn avatar is een aviator geworden (pas op hij vliegt zo weg hoor) en dan ook nog in de Tena-lady ?
Er is ook iets dergelijks voor "mannen" hoor, iets als tena-men of zo, Emoticon: Party! zou het even moeten opzoeken.

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.ProductsTENA for Men is verkrijgbaar in twee absorptieniveaus. ... TENA for Men Level 2 biedt meer bescherming dan Level 1 echter met dezelfde discretie, comfort, ...
www.tena.nl/consumers/products/men/ - 18k - Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.

We wijken wel erg van de durian af zo, de enige overeenkomst is dat het "ruikt" Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
spacer line

Ha ha ja van durian naar Tena-lady en allebij stinken ze .
Alleen het verschil dat je het eerst gebruikt moet hebben.
Mooie grap is dit.
Zo zie je hoe snel je voor de grap dat gezeik aan haalt, en hup zo is de Durian aanleding dat Om Sid zijn avatar is veranderd tot aviator ?????
Wat is Aviator???? Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny
Oh ja ik maak mij schuldig aan jatwerk van wat er op internet staat, heb vele foto's gejat zoals die andere durian die op reis is gegaan altijd beweerd.
Maar toch breng ik toch mijn eigen werk altans probeer ik er wat van te maken.
Want Om Sid met peti op zijn kepala kan je ook deze leuk vinden. Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dankjewel Yoke,
Tena voor men level twee zal ik zeker gebruik van maken, als level 5 zou bestaan dan zou ik het ook gebruiken, de discretie zal mij een zorg zijn, ik gebruk ze niet in mijn broek maar voor mijn gezicht als n of andere onverlaat in Pelanbuhan Ratu in zijn hotelkamer een aantal durians heeft liggen die hij de volgende dag mee naar huis neemt.
Brrrrrrrr durian eten ja Emoticon: Nice , maar durian ruiken gatverdarrie Emoticon: Nooo

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 11-11-2007 20:37 Malam wrote:
Emoticon: Very funny
Tena voor men level twee zal ik zeker gebruik van maken, als level 5 zou bestaan dan zou ik het ook gebruiken, de discretie zal mij een zorg zijn, ik gebruk ze niet in mijn broek maar voor mijn gezicht als n of andere onverlaat in Pelanbuhan Ratu in zijn hotelkamer een aantal durians heeft liggen die hij de volgende dag mee naar huis neemt.
Brrrrrrrr durian eten ja Emoticon: Nice , maar durian ruiken gatverdarrie Emoticon: Nooo

Dankjewel Yoke,
Graag gedaan Dick

O ja, Om Ziel een aviator is een vlieger/vliegenier in het engels Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,268,336 topic views - 239,604 posts - 13,725 topics - 31,966 members - last post @ 03-07-2020 17:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

135,802,054 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com