indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Hallo allemaal!

Ik heb het idee dat iedereen nu in IndonesiŽ zit, want het is hier zo stil hahahah!
Maar ik ga het toch maar proberen of er iemand naar dit bericht kijkt.

Kent iemand het hotel Ardi Kencana in Baturaden?

Groeten!

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

eira1311
User
spacer line

reinie ik heb je vraag doorgespeelt naar iemand die in hotel Queens Garden werkt in Baturaden, wanneer je specifieke vragen hebt stuur die dan even door.
Als het hier stil is, is het mss ook stil in Baturaden, wel mooi maar erg verlaten hoor.
Tip: zoek de leraar in het dorp die spreekt wat Nederlands en ga beslist naar de Watervallen in het park en maak dan een afdaling naar het dorp terug over de vulkaanhelling en door de Sawa's

Reinie
User
spacer line

Hallo Eira1311,

Bedankt voor je reactie en de moeite die je schijnbaar al genomen hebt om me van informatie te voorzien!
Alle informatie over het Ardi Kencana hotel is welkom, want ik weet niets meer dan dat het om cottages gaat, voor de rest is alles grijs gebied. Dus foto's en verdere informatie zijn van harte welkom!
We zijn 2 dagen in Baturaden en in die 2 dgn willen we een jungletocht maken en inderdaad de watervallen bezoeken. De tip over het dorpje zullen we natuurlijk meenemen.

Ik hoop dat de kennis je meer informatie kan mailen!
Laat je me het weten?

Emoticon: Bye bye Groetjes, Reinie

eira1311
User
spacer line

no no no..i dont like ardy kencana...u can trus me..to far
and i think its not good..u can live at my room at
baturaden..at parent.s home .u sleep there and i hv
prepare...
i dont like..and im afraid when u live there..

Reinie deze mail kreeg ik terug van mijn bekende uit baturaden, niet veel en ik zeg je mss bevooroordeeld omdat brood verdient wordt in Queens Garden

Beantwoorden Allen beantwoorden Doorsturen Verwijderen Vor. | Volgende

Reinie
User
spacer line

Ik kan me voorstellen dat je contact inderdaad een beetje bevooroordeeld is. Hij/Zij gaat natuurlijk niet zijn/haar eigen glazen ingooien. Ik vind het wel jammer dat er via het forum ook niets over dit hotel naar voren komt. We hebben onze reis door Bersama laten regelen en Frans heeft voor de rest hotels geboekt die goed staan aangeschreven, dus we gaan er een beetje van uit dat dit hotel ook van redelijke kwaliteit is.
Bedankt voor je moeite Eira1311!
Emoticon: Bye bye
Reinie

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,721 posts - 13,710 topics - 28,492 members - last post @ 24-02-2020 11:23 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,122,245 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com