indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

sanderb
User
spacer line

Heeft iemand ervaring met deze boten? Schijnt dat je rechtsreeks kunt. Duurt dit lang en is dit een beetje save?

krukcor
User
User icon of krukcor
spacer line

Er is geen andere mogelijkheid. Save is wat anders.
Je moet vertrekken vanuit Bangsal. En de lokale botenmaffia heeft daar de touwtjes stevig in handen.

sanderb
User
spacer line

dus niet echt veilig? Is er buiten vliegen echt geen andere mogelijkheid?

nina_007
User
spacer line

Als je van te voren een hotel boekt (bijv in sengigi) dan kan je gewoon de boottocht erbij bedingen. Heb je dus niks meer met de bangsal maffia te maken.. Emoticon: Very funny Het duurt niet echt niet lang met een (prive) boot.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Alles in Bali is zowat mafia praktijken zodra ze geld aan je kunnen verdienen Emoticon: Yes! maar goed gewoon uitproberen Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

chirpy
User
spacer line

Brendababe wat ben jij toch zwartgallig. Je zou er eens over moeten praten.

Sanderb, vanuit Amed is er een sneldienst naar de Gili's. Kost wel wat veel meer dan via de gebruikelijke weg. En via de weg van de hotels zoals al is aangegeven.

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Chirpy nou wat ik r mee heb gemaakt (zie vorige postings) word je dat geheel vanzelf maar als je andere postings ff goed verder door leest zie je dat ik ook iets positiefs heb neergezet dus ik ben niet geheel zwartgallig misschien wat meer grijsgallig Emoticon: Wink
Trouwens erover praten nou dat heb ik gedaan geloof me pagina's vol ..... gevolg van dien hoop boze balifans over me heen (gezellig Emoticon: Nooo ) maar toch vol gehouden mijn mening en nog steeds Emoticon: Yes! maar nogmaals qua landschap mooi maar hoe ze daar met toeristen/mensen om kunnen gaan vind ik (nou niet weer een stapel balifans over me heen hoor anders heb ik een hernia...) niet oke naar mijn idee negatief ervaren dat ik er nooit meer naar toe wil Emoticon: Bye bye Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

On 26-07-2007 01:44 chirpy wrote:
Sanderb, vanuit Amed is er een sneldienst naar de Gilis. Kost wel wat veel meer dan via de gebruikelijke weg. En via de weg van de hotels zoals al is aangegeven.

Nou nou, als je levensmoe bent, moet je dat doen. Sorry hoor, maar je moet goed gek zijn als je dat doet. Dat is alleen mogelijk met een behoorlijk schip maar niet met zo'n kano of speedboot.
Ik vaar al 16 jaar in de wateren rond Bali, Lombok en NTT, maar dit is een advies dat ik zeker nooit zal opvolgen.

chirpy
User
spacer line

Brendababe, ook die postings heb ik doorgelezen. Natuurlijk word ik ook belazerd en bedonderd in de toeristische gebieden, maar in de dorpjes is me dat nog niet overkomen. Maar wat niet is, kan komen. Ondanks al het negatieve dat ik steeds weer ervaar, blijf ik verliefd op die eilanden, die mensen, het eten, muziek en dans, enz.. Het was van mij een beetje een plagerige opmerking.

Yogja-Bali met rustig weer is het best te doen, maar je hebt gelijk niet de meest veilige weg. Toch doe ik dat liever dan te moeten varen op een overvolle passagiersboot tussen Padangbai en Lombok en daarna nog de ellende in Bengsal.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

65,338,756 topic views - 229,479 posts - 13,648 topics - 19,984 members - last post @ 19-12-2018 15:16 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

110,250,837 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com