indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

keetie
User
spacer line

Hoi iedereen,
Ik ben heel dringend opzoek naar een kratje Bintang bier, liefst ergens te verkrijgen in Belgie of dicht bij de grens.
Wie kan mij helpen? Stuur gerust een mailtje naar katleen.verdonckRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.skynet.be

Thanx
Katleen

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Katleen,

Ik heb het ooit gevonden bij de Bierelier in Eindhoven en vorig jaar heb ik hbet een keer gekocht bij Toko Sang Lee (ook Eindhoven) maar dat is misschien niet dichtbij genoeg.

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

keetie
User
spacer line

Dat kan zeker al hoor Anne Mieke, Eindhoven lukt me nog wel.
Alvast bedankt

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik zou wel even bellen voor de zekerheid.

Sang Lee 040 2430456
Pinten en Bierelieren 040 2435422 (maandag dicht)

Succes!

gr
Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

keetie
User
spacer line

Heel erg bedankt ga ik morgen naar bellen dan.

spacer line  

hoi,

Bintang bier is ook te krijgen bij onze toko - naam weet ik niet, ik kom er al jaren. In het centrum van Gouda, aan het marktplein. Als je met je rug naar het gokpaleis staat, ligt het aan je rechterhand, vlak bij een sigarenhandel.

succes,
Emoticon:
Inez

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 23-07-2007 11:23 inezintveld wrote:
hoi,

Bintang bier is ook te krijgen bij onze toko - naam weet ik niet, ik kom er al jaren. In het centrum van Gouda, aan het marktplein. Als je met je rug naar het gokpaleis staat, ligt het aan je rechterhand, vlak bij een sigarenhandel.

succes,
Emoticon:
Inez

Wel een beetje uit de buurt van Belgie.. Nee, nee dan maken wij in Eindhoven meer kans Emoticon: Wink

spacer line  

On 22-07-2007 17:21 keetie wrote:
Dat kan zeker al hoor Anne Mieke, Eindhoven lukt me nog wel.Alvast bedankt

Hoi Keetie,

Wel effies laten weten of het gelukt is in eindhoven en kosten....want het lijkt erop dat hier ook een kratje moet komen Emoticon: Yummie!

Live life to the max.......

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

hee stelletje zuipschuiten....

Service van de zaak ....
Sang Lee heeft voorraad, in dozen van 24 maar mahal sekali.... 1,35 per stuk
maar ja wat van ver kom.....

gr
AM

andre
User
spacer line

On 22-07-2007 15:59 keetie wrote:
...
Ik ben heel dringend opzoek naar een kratje Bintang bier...

Als je 'm dan maar wel lauw, met een groot ijsblok en uit een groot glas drinkt Emoticon: Party!

Proost!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 24-07-2007 08:20 andre wrote:

...

Als je m dan maar wel lauw, met een groot ijsblok en uit een groot glas drinkt Emoticon: Party!

Proost!
Bier zoals bier in Indonesie gedronken moet worden Emoticon: Puh!

spacer line  

On 24-07-2007 08:20 andre wrote:

...

Als je m dan maar wel lauw, met een groot ijsblok en uit een groot glas drinkt Emoticon: Party! Proost!

Tja zo liep ik eens in een dorpje in bitung (sulawesi) en na wat rondkijken daar werd er al snel gastvrij geroepen om wat te komen drinken...grote flesse bintang kwamen op tafel blokke ijs in een schaal enne ayo minum ! de opa van de fam spraak gewoon nederlands (uit de oorlogstijd ), in iedergeval kwam ik zo'n 3 uurtjes later....met het nodigge in de kiel weer buiten.....het bier was snel koud trouwens Emoticon: Nice

P.s. hoe ist Keetie ? of ben je al druk met U kratje ?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

P.s. hoe ist Keetie ? of ben je al druk met U kratje ?

Zo lang ze bezig is met het kratje Edje blijft het bier in de botol, ha,ha Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

keetie
User
spacer line

Hoi mensen,

bedankt voor jullie reactie, heb een kratje gevonden in een toko in Maastricht.
Alvast bedankt iedereen
En of het lekker was weet ik nie want was nie voor mij

gr
Katleen

spacer line  

On 01-08-2007 16:05 keetie wrote:
En of het lekker was weet ik nie want was nie voor mij
gr
Katleen

Zou ik ook zeggen....Proost Emoticon: Wink Verder heb je nog enige binding met Indonesie Keetie ? of was dit meteen je laatste bericht ?

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 22-07-2007 15:59 keetie wrote:
Hoi iedereen,
Ik ben heel dringend opzoek naar een kratje Bintang bier, liefst ergens te verkrijgen in Belgie of dicht bij de grens.
Wie kan mij helpen? Stuur gerust een mailtje naar katleen.verdonckRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.skynet.be

Thanx
Katleen

" ..... sorry hr Keetie ....

Als ik in Belgi woonde, dat zou ik nog niet eens aan 'bir Bintang' denken .... iemand die in een Bentley rijdt wil k niet mr in een 'luidruchtige' VW rijden, alleen 'zuipt' een Bentley zovl mr dan een VW ..... misschien is hij motor-technisch 'interessante' ...... gf mij dan maar een 'Kriek Lambiek' .... Emoticon: Wink Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Nice Emoticon: Nice

'Ahu kura ahia, mansia nia'

koboi
User
spacer line

Ik woon in de buurt van Gent, en ik haal m'n bintangskes bij Remco van het restaurant Sadewa in Terneuzen.
Hun site: www.sadewa.nl
Dit is maar een goed halfuurtje rijden.

Bintang rules!
Bali-Lombok.be !

Selalu menikmati ... Greetings, Koboi

Boeja
User
spacer line

...........je had net zo goed een krat Heineken kunnen kopen.
Precies hetzelfde, tenslotte is de Bintang brouwerij onderdeel van Heineken in Jakarta Emoticon: Yes!

Dus de inhoud ook hetzelfde, maar ander etiket, speciaal voor de Indonesische markt....."vooral toeristen natuurlijk", maar wijkt ook niet veel af van onze Freddy

Boeja
User
spacer line

Maar Belgie toch, jullie hebben een van de goddelijkste bieren? Emoticon: Yummie!

spacer line  

Kom op zeg!! Bintang kan dan familie van Heineken zijn, het smaakt gelukkig stukken beter. Maar die kratjes Bintang zijn dan toch zeker kleine flesjes?? Dat soort wat je alleen in de luxere kroegen krijgt!!
En soms moet je ff terug sluimeren met een echte Bintang in de hand, snuffelend tussen je foto`s!!

Soms denk ik wel eens : je kan m`n rug op zak, dan gaan we er weer voor!

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

Boeja, mij hebben ze eens wijs gemaakt dat het verschil zit in de rijptijd van het gerstenat!
Heineken wordt gebotteld exact op een bepaalde tijd en alles daarvoor of daarna is Bintang Emoticon: Wink
(of een ander merk wat van de band loopt...)

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 09-08-2009 02:49 Boeja wrote:
...........je had net zo goed een krat Heineken kunnen kopen.
Precies hetzelfde, tenslotte is de Bintang brouwerij onderdeel van Heineken in Jakarta Emoticon: Yes!

Dus de inhoud ook hetzelfde, maar ander etiket, speciaal voor de Indonesische markt....."vooral toeristen natuurlijk", maar wijkt ook niet veel af van onze Freddy
Nou, dan smaakt het behoorlijk verschillend voor 'hetzelfde bier', want als ik twee glazen naast elkaar zet smaakt het toch echt anders.

Overigens smaakt Bintang iets minder bitter en geef ik daar de voorkeur aan boven Heineken. Komt mooi uit, want in Indonesie is Bintang iets goedkoper dan Heineken.

spacer line  

Wat het paard aan het drinken is.. had Bintang moeten zijn !! en ja heineken is ECHT niet te-zuipen in indonesie ! Zo als bekend valt Bintang onder heineken....laat dit een les wezen Emoticon: Yes!

Jantje
User
spacer line

De Bintang uit de tap is soms best lekker . Als de installatie net is gereinigd. Na een dag of wat smaakt het zuur. Dat komt omdat er niet regelmatig wordt schoongespoeld, of wanneer je het eerste pilsje van de dag krijgt. Ik heb er menigmaal over geklaagd maar heeft geen zin. Je ruikt het al voordat je een slok neemt. Ik bestel dan maar een flesje want daar wordt niet mee geknoeid. Hoewel....Btw. is er nog duvel tekoop hier?

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

waar is hier? In Yogya laatst nog te koop bij Hani's in het noorden Emoticon: Nice

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,736,067 topic views - 235,509 posts - 13,700 topics - 26,425 members - last post @ 14-12-2019 21:37 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,820,905 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com