indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Emoticon: Worship

We hebben weer wat te vieren met zijn allen. Het wellicht bekende topic met de woordenketting, in een grijs verleden opgestart door Remon , heeft inmiddels 1.000 reacties mogen ontvangen. Daar kunnen we met zijn allen toch wel trots op zijn, tevens wil ik de 72 gebruikers bedanken die in de afgelopen 2.5 jaar (ruim) minimaal 1 maal meegedaan hebben aan de woordenketting.

Meedoen kan natuurlijk nog steeds:
Perangkaian kata-kata woordenketen
Emoticon: Worship

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Zeker Yerun, het is leuk en je leert woorden

zieleffe
User
spacer line

Gefeliciteerd voor de topic die deze mijlpaal hebben gehaald.
Maar mag ik vragen wat betekend replies?
Ja ik ben dom maar daar kom ik eerlijk voor uit...
leg mij eens die computertaal uit!
Soms ben ik mij aan het kapot praktiseren wat was toch ook dat woord.
Allemaal nieuwe termen die je pas voorgeschoteld krijg als je ze tegen kom.
daarom schroom ik mij niet om het te vragen.
"Hoe hete dan toch ook weer deze blok vierkant waarin ik nu zit te typen"????
"Oke", niet over mijn domheid vallen Plaise........... Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Nice Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Dit is geen domheid, Om Ziel.
Wij ouderen hebben niet zo de kans gehad op scholing.
Replies is het meervoud van reply de betekenis is antwoord dus antwoorden.
Groetjes Malam

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hier zitten we dan met zijn allen om Jeroen met zijn 1000 + woorden te feliciteren.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Om Ziel, geen problemen hoor!
Vraag gewoon, ben zelf ook een pc analfabeet.., maar aldoende leert men.
Om Ziel dom? precies wat Malam zegt: het is wennen.
Maar om Ziel, voor mij bent u een Indische v riend, taalfoutjes zijn niet belangijk, levensverhalen wel .
Malam heeft al iets uitgelegd over de pc, hoop dat het lukt

petteke
User
spacer line

Een leuke foto Joke ! Wie van de drie heren is nou Malam ?
Zonnige groetjes van Pat.

spacer line  

On 23-07-2007 17:24 petteke wrote:

Enne welke is Yoke.... Emoticon: Yummie!

Live life to the max.......

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-07-2007 17:54 Martin-Solo. wrote:

...

Enne welke is Yoke.... Emoticon: Yummie!

Die stond aan de andere kans van de lens. Emoticon: Party!

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 23-07-2007 17:24 petteke wrote:

Die staat er niet op, moest overwerken in de haven, net een dure trip naar Sukabumi achter de rug.

Nou het regent hier maar dat wens ik jou niet toe, gewoon de groeten dus.
doeiiiii Yoke

petteke
User
spacer line

Ja ,ik hoorde net van mijn zus dat het regent in Holland. Ik kom overmorgen voor 2 weken naar Holland.De boemboes zijn weer op en dat moet weer gekocht worden.Hier is het bloedheet,dus ik vind een regenbui niet zo erg.
Regen hoort gewoon bij Holland.
Malam moet hard werken,want na de dure reis naar Sukabumi gaat zijn Poppie ook weer een maand naar Indonesie.Een schat van een man die Malam.
Ik doe je de groeten en beterschap met je man,ciaooooooooo Pat. Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie!

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Ik doe je de groeten en beterschap met je man,ciaooooooooo Pat.

terima kasih, Pat, het lijkt de goede kant weer op te gaan.

Malam moet hard werken,want na de dure reis naar Sukabumi gaat zijn Poppie ook weer een maand naar Indonesie.Een schat van een man die Malam.
Ja hoor, als hij nu maar niet naast zijn schoenen gaat lopen door zoveel verering Emoticon: I love it maar het is wel lief dat hij zijn liefie een maandje de hort op stuurt en zelf thuis moet blijven. Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Brrrrr ik raak er verlegen van Emoticon: Blush

andre
User
spacer line

Gefeliciteerd allemaal!

Mag ik bij deze een verzoek doen voor een betere zoek-functie? Ik wil best meedoen met de woordenketting, maar ik denk dat de meeste woorden die ik kan bedenken al in de woordenketting staan Emoticon: Sadley Met een zoekfunctie waar ik ook de pagina van het topic kan vinden, zou ik dit kunnen bevestigen Emoticon: Yes!

spacer line  

Hallo Jeroen,

Het is fantastisch om te lezen dat er 1000 replies zijn geweest. Ik ben blij dat ik daar ook een klein steentje aan bij heb kunnen dragen en wil daar ok graag mee doorgaan op de dagen dat ik op mijn werk aanwezig ben.
Ik wil ook graag alle amdere deelnemers feliciteren, met zijn allen hebben we het toch maar weer gered. Laat ons zo doorgaan. Emoticon: Yummie! Emoticon: Bye bye

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

On 24-07-2007 07:05 andre wrote:
Gefeliciteerd allemaal!

Mag ik bij deze een verzoek doen voor een betere zoek-functie? Ik wil best meedoen met de woordenketting, maar ik denk dat de meeste woorden die ik kan bedenken al in de woordenketting staan Emoticon: Sadley Met een zoekfunctie waar ik ook de pagina van het topic kan vinden, zou ik dit kunnen bevestigen Emoticon: Yes!

De huidige zoekfunctie werkt onderandere op topic en woord. Mocht je gedetailleerder willen zoeken, dan zou je dit kunnen doen door woorden in te geven. Er staat onderandere een zoekfunctie op het lijstje die je laat zoeken in 1 bepaald topic. Ooit komt dat nog wel. Andere verzoekjes kunnen altijd ingediend worden natuurlijk Emoticon: Smile

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

• Mister moderator ..... zit er ˇˇk een financieŰle vergoeding voor Ramon in of een gratis ticket naar INDOSnesos ....

• Ik wil ˇˇk laten zien op dit 'porum' dat ik aangepast ben ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
    User
    User icon of 4yoke4
    spacer line

On 27-07-2007 18:11 AnisJ wrote:
  • Mister moderator ..... zit er ˇˇk een financieŰle vergoeding voor Ramon in of een gratis ticket naar INDOSnesos ....

• Ik wil ˇˇk laten zien op dit porum dat ik aangepast ben ..... Emoticon: Yes! Emoticon: Wink

Ramon atau Remon Anis?

• Ha, ha, Mas Anis aangepast, ja misschien prik je af en toe een patatje mee maar verder blijf je een persoon/ kwajongen die een geheel eigen schrijfstijl erop na houdt.

Ik wil ook wel een ticket naar Indosnesos hoor!!!!!!
    Salam dari Tante Yo Emoticon: Bye bye

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,018 posts - 13,725 topics - 32,672 members - last post @ 08-08-2020 07:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,170,920 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com