indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Hallo allemaal,

Wij zitten in januari een aantal dagen in het Bali Mandira hotel in Legian Beach.
We hebben een cottage geboekt.
Wie heeft ervaringen met dit hotel?

Groeten!

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

Albert H
User
User icon of Albert H
spacer line

Hallo Reinie,
Wij zitten zelf niet in het Mandira, maar ernaast in Legian Beach Hotel (LBH). Al zo'n 12 maal geweest.
Wat wij er van kunnen vertellen is vnl. van horen zeggen. En deze verhalen zijn zeer positief. In ieder geval een leuke omgeving. Beide hotels delen zo ongeveer hetzelfde strand. Wel eens wezen kijken en vanaf het strand natuurlijk goed te zien. Veel gras voor ligbedden. Romantische avonden met sfeerverlichting en verhoogd terras ivm. dineren bij zonsondergang. Voorzover wij ons kunnen herinneren zijn de cottages twee appartemanten boven elkaar en in een rij van enkele huisjes aaneen gesloten. Bij LBH zijn de cottages twee onder één kap en niets er boven. Voor ons één van de redenen om in LBH te blijven. Maar Mandira is absoluut een aanrader. Een fijn verblijf. Oja, zo ongeveer tussen beide hotels in, aan het strand thv. het rescue team staat onze vaste verkoper (al 15 jaar) van o.a. het biertje en frisdrank en is het 's-avonds bij zonsondergang gezellig genieten. Herkenbaar aan een blauwe uitstalling met de namen Sammy & Susie. Doe ze de groeten van ons.
Groetjes,
Albert & Brigitta

Reinie
User
spacer line

Hoi Albert en Brigitta,

Wij hebben in 2003 in het Legian Beach Hotel gelogeerd en hebben het enorm naar onze zin gehad. Maar dit hotel was volgeboekt in de tijd dat wij in Kuta zijn. Dus wordt het dit keer het Bali Mandira hotel. Volgens onze reisagent is het Bali Mandira ook een heel erg goed hotel en jullie reactie geeft dit ook aan. Gelukkig maar!
We hebben er zin in!

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

spacer line  

we zitten nu in Mandira. prima cottages met extra faciliteiten zoals happy hour met cocktails en gratis internet tov de (grotere) kamers in het hoofdgebouw.
Als je naar Ubud gaat voor een paar dagen kan ik je het Ubud Village Resort aanbevelen. Je voelt je er een heuse millionair voor ca 90 EUR per nacht (via Hotelplan) - Internet rates ca 450-550$ per nacht;-)

FrankP
User
spacer line

Hoi Reinie,
Als het goed is ben je al naar het Mandira geweest. Ik heb net geboekt vor aankomende zomer. Ik zou graag van je willen weten hoe het in het Mandira is geweest!! Mocht je eventueel foto's hebben....ik hou me aanbevolen.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

85,265,067 topic views - 240,152 posts - 13,729 topics - 33,257 members - last post @ 24-09-2020 22:08 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

138,964,355 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com