indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Hallo allemaal!

Weet iemand nog iets leuks te doen in de omgeving van Bogor? Ik kan eigenlijk alleen een tripje naar de botanische tuin ontdekken, dat is leuk voor een uurtje of twee maar dan willen we toch iets anders zien.

Iemand nog ideeŽn?

Emoticon: Bye bye
Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Door rijden naar Safarie parken en via de Puntiak de thee plantages bekijken meer weet ik niet anderen zullen u verder kunnen helpen maar hier onder een overzicht van klein foto's in Bogor.In de ingang 2 van Botanis tuinen tegen over die straat in staat die Restaurant waar je goed kan eten en mooi uitzicht hebt, zwembad hebt en kan je aapje kijken die kunstjes doen, vind nog steeds dieren beulen.

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Wat je in Bogor kunt doen;
- desa walk (via hotel Abu Pension), je gaat via een tahu fabriek naar een gong maker ed. duur ongeveer 2 uur.
- je zou een 3 daagse trekkeing door het halimun park kunnen regelen
- de lekkerste sate kambing van java eten

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Jesses
User
User icon of Jesses
spacer line

Vertel 's, Pak Ronald: waar eet je die sate?

Wat je verder nog kunt doen:

- Shoppen/rondhangen in de malls Ekalokasari (aan de jalan pajajaran richting Ciawi) of Pangrango Plaza (nog veel groter; vlakbij de Tuin). Lekker koel.
- Maar leuker is: shoppen in de mall (Robinson?) tegenover de hoofdingang van de Tuin (als je er toch bent...). De mall voor de "gewone man", zeg maar. Bergen kleren; hopen elektronische rommel; handige huishoudhulpstukken. Altijd super druk (goed op je dompet passen), en daarom zeer kleurrijk en gezellig. Een noodzakelijke bijdrage aan de culturele component van je vakantie. Ik loop er zelf altijd graag even doorheen. Emoticon: Yes!

eira1311
User
spacer line

Kijk eens op de site van Dari-java, bij de reacties van reizigers, de eerste dagen van de familie Roubos

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Op de Jalan Paledang (komt aan de oostkant van de botanische tuin)
Zit aan de "binnen kant" van de bocht (de weg loopt krom) ongeveer halverwege. Sate kambing en gulai kambing

Ga staan waar geen plek is om te staan.

andre
User
spacer line

In Bogor zit de Boogie fabriek.

Met bijbehorende outlet.... Dit is de snoepwinkel voor klimmers, trekkers en outdoorders in het algemeen. Je kan hier ook sandalen in grotere maten bestellen en laten opsturen naar je huisadres.

Ik weet niet meer waar de winkel zit. Ik heb het destijds aan een taxichauffeur gevraagd.

Reinie
User
spacer line

Hoihoi!
Ik ben niet zo'n shopper!
Aan het aantal reacties is er weinig in de buurt van Bogor te buiten de bot. tuin. Ach ja, dan hopen we maar dat het zonnetje uitbundig schijnt zodat we aan ons kleurtje kunnen werken!

Als iemand toch nog iets leuks weet, dan lees ik het wel!

Groeten!
Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,824,730 topic views - 238,201 posts - 13,716 topics - 29,492 members - last post @ 03-04-2020 10:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,821,007 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com