indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hallo iedereen,

Ik wil hier toch even bovenstaand reisburo een beetje promoten. Nee, ze hebben niet de goedkoopste tickets, dus als je daarnaar op zoek bent, klik maar verder. Emoticon: Smile

Ik heb hier nu al meerdere malen mijn ticket geboekt. Dit kan via email, telefoon of je loopt even binnen. Op zaterdagen altijd gezellig wat vreemde talen opvangen. Suki en Rob spreken Indonesisch, een andere Chinees (weet niet welke versie trouwens), dus je kan ook je relaties uit IndonesiŰ hier naartoe sturen.

Tickets hoeven niet bij boeken betaald te worden, pas als de betaaldatum in de buurt komt. Voor sommige tickets is dit pas 2 weken voor vertrek, bij anderen 6 weken. Wel is het dan zo dat de tarieven nog kunnen veranderen, ook de airport tax kan veranderen. Omhoog alswel omlaag.

Heb je een optie op een ticket die toch niet goed is? Bellen, emailen of even langsgaan om te annuleren, of even te zoeken naar een andere optie. Gratis wel te verstaan. Als je betaald kun je je ticket aan het eind van de volgende werkdag meestal ophalen. Woon je niet in de buurt? Aangetekend verzenden doen ze ook voor je, duurt het een dag of drie na betaling voor je je ticket hebt.

Cathay Travel Service
Oude Doelenstraat 2
1012ED AMSTERDAM

tel: 020-6270037
fax: 020-6269295
email: cathayRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.xs4all.nl

Via de Dam rechts van het Krasnapolski de straat in, over de eerste gracht aan de rechter kant van de weg hangt een KLM bord, daar moet je zijn.

Yerun

sidik
User
User icon of sidik
spacer line

Ik kan het alleen maar beamen. Doe al jaren zaken via Robbie, ook toen hij nog voor Ardjoena travel werkte. Hij kan je trouwens ook goede tips en adviezen geven over meerdere bestemmingen in Indonesia.

tunawisma, tunakarya, tunamasalah

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Zonet kreeg ik een telefoontje van mijn reisburo. Ik hoef mijn ticket pas 6 wk. voor vertrek te betalen, maar tickets die vanaf 1 oktober geprint worden kennen andere voorwaarden, namelijk dat ik maar 20 kg mee mag nemen. Betaal ik dus voor 1 oktober, dan mag ik gewoon nog 30 kg meenemen in december.

Wederom goede service. Emoticon: Smile

Jiejiebule
User
spacer line

Beste forum leden,

Ik kan Cathay travel service ook aanbevelen. Ben in aug '03 met SQ vertrokken naar Sby. Aangezien het ging om een jaar ticket heb ik uitgebreid prijzen vergeleken. Cathay was toen voor jaartickets het goedkoopste.
Bij het verlengen van het jaarticket ben ik naar het kantoor van SQ in sby geweest en heb daar de ticket om kunnen ruilen om zo nog langer te blijven.
Allemaal heel goed geregeld.

jie2bule

spacer line  

Wegens Jeroen ben ik ook bij Cathay travel service terecht gekomen, teneerste hele leuke mensen, en handig boeken, 6 weken voor vertrek betalen en geen 10% vooraf.
Verder is dit mijn eerste keer bij Cathay travel en het lijkt met een goede firma.

Jiejiebule...ligt het nu aan SQ airlines of aan Cathay travel service dat jij je ticket hebt kunnen omruilen Emoticon: Nice ?

Live life to the max.......

Jiejiebule
User
spacer line

Beste Martin-Solo,

Dat ligt aan SQ. Cathay is een goeie travel service vanwege de goede prijs. Wanneer je eenmaal je jaarticket hebt gekocht en bent vertrokken naar Indonesie zit hun taak erop.
Voor het inwisselen van de jaarticket kan gewoon naar SQ worden gegaan. Wel moet erbij worden vermeld dat money refund bij SQ erg lang duurt. En kan niet worden overgemaakt via Cathay. (SQ sby heeft mij verteld dat zij geen geld kunnen overmaken via Cathay.)

ruud
User
spacer line

Beste Mensen,
nog een heel goed adres met kantoor in Jakarta.
Nusa Ina
LAAN VAN MEERDERVOORT 326 a
2563 AM Den Haag
070-363.39.23
fax.070-361.47.07

spacer line  

inderdaad goed reisburo!! Bedankt voor het advies. Ze kijken naar de goedkoopste tickets, en ze hebben goede aanbiedingen. Ik ben uiteindelijk uitgekomen op Cathay Pacific, goede prijs, gratis omboeken. Ik kreeg het adres nog van Cathay Pc. in Jakarta.

Ik heb met Rob gesproken en ze doen helemaal niet moeilijk met betalen. Rob gaf ook wat nuttige tips. Rob dacht ook mee over het visum en de procedure en raadde mij aan om eerst de andere benodigde papieren bijelkaar te zoeken alvorens bij hem te boeken. Het is daar een gezellige boel!! Dus mensen, ook ik kan jullie dit reisburo aanbevelen.

spacer line  

Ik ga mijn ticket ook maar eens persoonlijk betalen over 2 weken bij Cathay travel..het is mijn eerste ticket bij hen , mijn anderen 10 tickets kocht ik altijd bij een anderen in amsterdam maar deze bleven standvast 100 a 200 euro meer vragen als cathay travel service...dus heb ik de stap maar genomen en wat info gevragen aan de master Emoticon: Shiny , het schijnt zeer gezellie tezijn als je je ticket terplekke betaalt bij cathay...ik wil ze weleens ontmoeten daaro..... Emoticon: Clown

Eduard.

spacer line  

Even een pluim voor Cathay travel service te amsterdam, bij mijn afgelopen reis(bali) had ik me niet gemeld op de terug-datum op het ticket ( stomweg vergeten ) 23 aug zou dat zijn! maar ik kwam er pas achter op 25 aug Emoticon: Blush , dus maar gauw even mijn eigen gemeld bij SQ desk op de luchthaven, om danwel vast meteen mijn gewenste terug-datum te bevestiggen. Er werd mijn al meteen gezegt dat alles de eerste maand vol zat, endat mijn ticket was ge-cancelt wegens het niet aanmelden. Toch maar even naar amsterdam gebelt...waarbij zij mijn wel konden inboeken na telefonische contact met Singapore-airlines....oeps maar ik mocht dat niet meer doen Emoticon: Stupid .

M-Solo.

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Nou ik denk as ze dat mij zoue flikken er wel een paar ruiten uit zouden gaan Emoticon: Angry Ik boek daar ook altijd, ik ben meegekomme met Robbie van Arjoena waar ik ooit in 1980 voor het eerst boekte. Ik zie Robbie niet meer maar Annie een Chinese staat bij mij zeer hoog, heb ik heel leuk een ticket bij gekocht Emoticon: Shiny

spacer line  

Ha ha , Bung,

Mijn ervaringen met hen zijn nog maar kort! maar ik ben zeer tevreden zoals zij werken op allerlei gebieden ( niet teveel regeltjes zoals bij anderen)...en beteren kwaliteit...en dan ook nog goedkoper als mijn vorige reisburo ook te amsterdam waar ik voorheen al zo'n 9 tickets heb gekocht...met mijn klanten korting was mijn ticket nog 150 euri duurder als bij cathay-travel Emoticon: Laugh out loud .

londoh
User
User icon of londoh
spacer line

Beste reisburo van Nederland Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Ik voel me daar "thuis" wat hun kunnen kan je nooit zelf op het internet vinden of bij anderen. En je ziet buiten ook nog es wat er met je gebeurd as je an de dope gaat Emoticon: Clown Emoticon: Clown

spacer line  

Toch mooi van Cathay travel-service !

Had een ticket met SQ 880,- euro + op dit moment Tax van 153,- SQ maakt 1033,-, Zonder er om te vragen word er een goedkoperen gezocht....waarbij ik dacht...tja kijk maar even Emoticon: . Ik kreeg van polly te horen dat ik ook met Cathay pacific op dezelfde datum kon vertrekken maar via Hong kong dawel (iets om maarja) voor 748,- euri + 135 tax = 883,- euri , In totaal scheelt het kwa tijd ook niet zoveel ..want pacific vertrekt 2 uur later op schiphol en komt ook 2 uur later aan op Bali (vergeleken met SQ)

Ik heb het maar gedaan omdat de maatschappijen niet zoveel schelen kwa kwaliteit Emoticon: Shiny

Verder Toppie van Cathay travel service Emoticon: Yes!

spacer line  

En je zou denken ...Tjee voor die 150 euro Emoticon: Confused maar we gaan met zijn drieen isse toch 450,- Emoticon: Nice

eveline
User
spacer line

hmn..ik heb online gekeken voor een ticket rondom de kerst voor Aussie met stopover in Honkong en Bali...maar helaas...vol....jammer

Choose to be optimistic, it feels better. If you think you are too small to make a difference, try sleeping with a mosquito!

spacer line  

On 27-10-2005 12:49 eveline wrote:
hmn..ik heb online gekeken voor een ticket rondom de kerst voor Aussie met stopover in Honkong en Bali...maar helaas...vol....jammer

Hoi Eveline Emoticon: Nice

Misschien even een belletje plegen richting Cathay travel....volgens mij kan je nog best mee Emoticon:

Groetjes Eduard.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,926 posts - 13,697 topics - 25,657 members - last post @ 14-11-2019 14:13 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,666,040 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com