indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Reinie
User
spacer line

Wie kan me meer vertellen over Bukit Lawang Cottages?
Ik kan niet zoveel over ervaringen met dit hotel vinden.
Wie kan me verder helpen?

Bedankt!

Reinie

De Twentse Wedding Planner Niet de enige, wel de beste keus!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bedoel je die cottages aan de andere kant van de rivier in Bukit Lawang? Ik heb geen ervaringen in de zin van overnachten maar ik ben er wel geweest vorig jaar in mei (om koffie te drinken). Ik vond het geweldig. Het ligt aan de rand van het bos, kamers zijn mooi, romantische omgeving.
Alleen, de wiebelbrug op een wildstromende rivier ernaar toe vond ik minder. Toen ik er was waren er iedere dag van die kletterbuien die de brug ook nog eens half onzichtbaar en glibberig maakten. Ik weet niet hoe de infrastructuur er nu is. vorig jaar waren ze nog druk met vanalles te bouwen. Maar, qua accomodatie vond ik er het mooiste wat er was/is. Probeer in mijn geheugen te graven naar de prijs (heb toen ook de kamers gezien) en ik meen mij iets van Rp 100.000 te herinneren.

Anne Mieke

Need information about Flores? Take a look at the website "FLORES SURGA KITA" https://www.travel2flores.info/ (including many photo's) Avatar: Sarotari, Larantuka, the exact place the Palmerah bridge will be built. http://www.tidalbridge.com/

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Hebben we goede ervaring mee. De meest afgelegen cottages zijn heel erg rustig, en 's avonds kan je de vleermuizen vanuit de batcave zien overvliegen

Ga staan waar geen plek is om te staan.

Geschiere
User
spacer line

Hebben zij ook een website of hoef je niet vooraf te resereren. Kun je daar ook eventuele twee of drie daagse jungeltrek boeken???

gr. Elma

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

79,760,674 topic views - 236,716 posts - 13,709 topics - 28,477 members - last post @ 24-02-2020 04:10 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

130,107,960 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com