indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

bestaat er een site met informatie over en kaarten van gebieden in Indon.die het meest bereigd zijn door overstromingen t.g.v,klimaatverandering/ stijging zeewaterpeil

bedankt alvast,
kebon jeruk

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Kaart van bedreigde eilandjes .
Eventueel met De Indon. tekst ?

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Indonesie dreigt helaas de dupe te worden van zijn eigen CO2-wanbeleid...de vervuiler betaalt Emoticon: Sadley

Gracias. Sama sama

spacer line  

bedankt voor de informatie; ik ben vooral geinteresserd naar de Molukse eilanden .Is er een site die ik kan raadplegen

morreke
User
spacer line

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kiwimave
Het is nog lang niet zeker dat de co2 uitstoot de boosdoender is.
Dat wordt je wel vertelt maar de wetenschappers zijn er nog lang niet uit.
Zij die al langer terug kijken, en dat beoordelen heeft na 90 jaar ik zeg (schrijf)het nog eens, 90 jaar dat het sneeuwde in Argentinie.
Dus met andere woorden dat het daarvoor ook eens voor gekomen is...
Kijk nog eens naar een herhaling van Reporter daar was een discussie van wetenschappers die het net niet met elkaar eens zijn maar wel dat de co2 uit stoot niet die veranderingen in de wereld brengt... Emoticon: Bye bye Emoticon: Nice Emoticon: Shiny Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

spacer line  

Hallo Zieleffe,

Ik ben het niet helemaal met u eens. Er is wel degeliijk een verband met de Co2 uitstoot en de klimaatwijziging. Dit is het echter niet aleen. Ook onze economie werkt mee aan de opwarming van de aarde. We halen van alles uit de grond en sturen dat de lucht in waardoor er geen evenwicht meer is want we stoppen niets terug in de grond. Misschien dat we straks de Co2 opslaan maar wat er dan weer van komt is ook niet bekend. Ik weet ook niet wat we wel zouden kunnen doen om de zaak om te keren, de koude oorlog is allang voorbij en ik ben geen geleerde. Als we nu allemaal tegelijk terugkeren naar een nomaden bestaan gaat de opwarming nog door en wie wil er terug naar vroeger?? Emoticon: Yes! Vooruitgang is niet altijd beter. Zoals gewoonlijk vinden we eerst iets uit en daarna gaan we ons pas druk maken over de gevolgen.

Groetjes Tinie

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

In die programma waren verschillende wetenschappers aan het woord er was er maar een die geloofde in die co2 uitstoot.
Dus mijnheer Vriens wie zijn wij om dan te geloven in die co2 uitstoot.
Als je nu weer ziet dat u ticket bij de KLM duurder zal worden dan noem ik dit een ordinaire geldklopperij.
Neen het is tevreden stellen aan die milieu organisatie die flink aan de weg timmeren, en de mensen bang maakt om maar in hun materie te moeten geloven.Het is niet meer vrijblijvend via hen bataald de gewone vrouw/man het gelach.
Maar als het werkelijk zo zou zijn die co2 uitstoot hadden de overheden werkelijke maatregelingen moeten nemen om het terug dringen van gebruik van alles.Ook auto rijden.En geen nieuwe kolen centrales???
Maar zo is het," nog niets bewezen". Emoticon: Stupid Emoticon: Cooool Emoticon: I love it Emoticon: Frustrated

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,202,192 topic views - 233,614 posts - 13,687 topics - 24,384 members - last post @ 16-09-2019 09:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,267,367 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com