indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Maros
User
spacer line

Hoe makkelijk is het om te pinnen in Menado? Is dit op het vliegveld mogelijk?

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

No problem. Op de airport kan ik me niet meer herinneren maar ik pinde 15 jaar geleden al in Manado (by the way: het is Manado en geen Menado).

spacer line  

On 06-07-2007 16:51 Maros wrote:
Hoe makkelijk is het om te pinnen in Menado? Is dit op het vliegveld mogelijk?

Dag Maros,

Op de luchthaven kun je zonder problemen pinnen en in Manado zelf ,hoef je echt niet te zoeken voor een pin automaat....genoeg aanwezig Emoticon: Wink

Live life to the max.......

Jeanette
User
spacer line

Als ik me niet vergis is er zelfs een ABN-AMRO....waar je ook kunt pinnen.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Geen probleem...vorige week was ik toevallig nog een paar dagen in Menado, zoals iedere stad in Indonesie staat er op iedere straathoek een pin-automaat, bij de ABN Amro kan je maximaal 1,5jt per keer opnemen, die heb ik op 1 avond met een paar vrienden nog helemaal leeggetrokken.

Verder heb iets ten noorden van de Mega Mall aan de boulevard nog een hok met een stuk of 6 pinautomaten van allerlei verschillende banken, voor als je snel veel geld nodig hebt.

Gracias. Sama sama

manon
User
User icon of manon
spacer line

Op de airport te manado kan je ook pinnen. Wij waren reeds achter de douane en toen bleek dat wij toch nog wat cash nodig hadden om crepes te eten. Dus toen weer even terug vanuit niemandsland..naar Indonesie (two steps) en Pinnen! om het hoekje, vlakbij waar je die mooie Poloshirtjes kan kopen voor weinig...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,745,379 topic views - 236,098 posts - 13,703 topics - 27,371 members - last post @ 18-01-2020 19:05 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,435,923 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com