indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kaatje
User
spacer line

Weet iemand of het aan te raden is om DTP en Hyp. A te laten inenten?
Ik heb enige tijd geleden op internet gelezen dat er voor Bali geen aanbevelingen zijn, nu ben ik aan het rondkijken, en blijkt dat deze 2 wel worden aanbevolen.
Ik heb ook al contact gehad met apotheek/huisarst, die gaan het ook voor me uitzoeken.

santhe
User
spacer line

Wij laten ons gewoon inenten DTP hebben we nog maar Hyp. A niet.
je kunt ook de GGD bellen die kunnen het zo opzoeken voor jouw of dat het wel of niet nodig is

(T)roy
User
User icon of (T)roy
spacer line

Ik heb me naast deze DTP en Hyp. A ook nog laten inenten tegen buiktyfus. Heeft te maken met besmet voedsel en water. Ook voor groeten die is gewassen met smerig water. Hyp. A is sterk aan te raden, zelfs als je naar Oost Europese landen of Turkije gaat.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Heel verstandig heb ik ook gedaan Buiktyfus laten inenten vorig jaar.
dat hoef niet elk jaar maar is een aanrader... Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

69,596,657 topic views - 231,133 posts - 13,664 topics - 20,860 members - last post @ 22-03-2019 14:21 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

115,587,415 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com