indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hey all, vrijdag aanstaande vertrek ik naar Spanje met het gezin. Volvo volstouwen met campingspullen, kids niet vergeten op de achterbank te zetten en gas erop.
Wie heeft goede tips voor me om de 3 weken door te komen? Ik bedoel, een verlaging van de bezoekfrequentie aan Indahnesia.com zal er wel inhakken. Voor degene die dit topic te serieus willen oppakken: U mag ook een grappige reactie geven, althans, wat uzelf grappig denkt te vinden.

Begin de details te vergeten

josari
User
spacer line

Vergeet je behalve de kids, ook je vrouw niet mee te nemen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Je kids vergeten? dat meen je niet, zijn ze zo rustig, dat ze zich niet laten horen dat geloof ik niet.
Ik denk dat pa als hij daar zit door de kids vergeten zal worden geen tijd voor hem dus hij kan dan zijn handen vrij hebben om te zonnebaden zwemmen, en een bezoekje brengen in een of ander museum?
Ja zonder GSM kan mij dat niet voorstellen, communicatie is belangrijk.
zou je een storing in je volvo krijgen, moet je wel even een wegenwacht op kunnen roepen.
Zou zeggen goede reis en behouden vaart, laat de boel de boel ook in deze mooinesia, toch Indahnesia blijft heus wel doorgaan zonder JohanN met die baby feces Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Worship Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Vergeet je niet wat voorverpakte nasi goreng mee te nemen?

Verder zie ik niets over een sleurhut meenemen, dat is alvast een pluspunt. Komt wel goed Emoticon: Wink

Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Josari, vrouw gaat mee, zij spreeks spaans, ikke niet. Ik ben in Spanje de echte toerist zoals een toerist moet zijn Emoticon: Wink . Kids zijn rustig, daar vertrouw ik wel op. ik rijd ´s nachts door.
Sleurhut gaat niet mee Jeroen, maar wel de bungalow tent. Yippi a yee!

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Één goede raad, Johan het is te hopen dat er gekleurde tape op je tentstokken zitten Emoticon: Smile want als je na een inspannende rit op de camping aankom gaat het feest pas echt beginnen(ik weet niet of je ervaring heb)
De grijze massa in de bovenkamer staat na zo'n rit niet echt meer op scherp.
Alle campinggasten die reeds uitgerust zijn, zullen de nieuwkomers met nieuwsgierige blikken verwelkomen Emoticon: Puh!
Het toppunt van leedvermaak op een camping is in een luie stoel met een biertje, het opzetten van het tijdelijk onderkomen van de nieuwkomers te bekijken, al die rotstokken, en al heb je de tent al 20 maal opgezet het is en blijft een puzzel Emoticon: Yes!
Toppunt van plezier, als de kids die na de rit opgetogen uit de auto rollen als eerste om de zwemkleding beginnen te zeuren, die natuurlijk ergens diep in de Volvo zijn begraven(eerste tip) als Pa en Ma, toch al moe onder het gezeur van de kinderen met de tentstokken aan het knokken zijn ook nog elkaar in de haren vliegen omdat Ma het stokje met de gele tape aangeeft inplaats van die lange stok met de groene tape, dat is het hoogste genot van de toekijkers, immers dat hebben zij al achter de rug.
Dus beste Johan, hier een aantal tips van een ouwe rot.
Bij aankomst op de camping, stap uit en bekijk als een veldheer het gebied waar de strijd gestreden moet worden.
Tafeltje en stoelen moeten als eerste uit de auto kunnen worden gepakt, blijf lachen en vooral, bewaar de rust in de gelederen, ga zitten haal de koele dranken uit de koelbox en verdeel dat onder de troepen.
Kijk daarna waar het zwembad is, en vooral of het veilig is voor de kids.
Zo ja, haal dan alsof het de gewoonste zaak van de wereld is de zwemkleding en badhanddoeken, die natuurlijk voor het grijpen liggen uit de auto.
Je eerste probleem is dan opgelost en dan zullen enkele campinggasten al teleurgesteld hun aandacht ergens anders op gaan richten. Emoticon: Yawn
Haal de wagen leeg, pletter niet overal wat neer, maar leg de spullen zo dicht mogelijk bij de plek waar ze later moeten komen te staan/liggen.
Ook al heb je stalpoten van moeheid, ga energiek met een gulle lach te werk.
Stop regelmatig en geef moeders een klapzoen, doet het altijd goed. Emoticon: Yes!
Je zal merken dat de aandacht van de campinggasten aan het verslappen is.
De enige lol die nog over kan blijven is het gevecht met de tent, bewaar de rust en leg alle tentstokken op een goed zichtbare plek naast elkaar, stop regelmatig voor een slokje fris en overzie als een veldheer het strijdperk en vergeet niet de glimlach, want een zorgelijk gezicht trekt de aandacht. Emoticon: Wink
Bij het opzetten van de tent gaat er gegarandeerd hier en daar wat fout, blijf lachen en zeg gewoon, "Nee schat, niet die korte maar die lange stok," Emoticon: Shut up!
Komt er een moment dat het te veel wordt, zeg met een vrolijk gezicht, "Schat ik ga effe bij de kids kijken,"
Let op, je zal veel bewondering oogsten, en daarbij zal je echtgenote vol trots om zich heen kijken met een blik van, zo dat is nu mijn Johan en veel jaloerse blikken ontmoeten Emoticon: Angry
Kan je deze zelfbeheersing opbrengen, dan heb je je onsterfelijk gemaakt en zal je veel respect afdwingen bij je medevakantiegangers wat de samenwerking en sociale contacten in je vakantie ten goede komt. Emoticon: Yummie!
Johan ik wens jullie een fijne vakantie Emoticon: Bye bye , neem me niet te serieus hé, een geintje moet kunnen.

Groet Malam
PS. Ik lees net dat je een ervaren campeerder bent, maar na een aantal jaren ben je dan waarschijnlijk ook vergeten hoe die rotstokken ook alweer in elkaar steken, bewaar de rust Johan, gedraag je als een oud Hollandse veldheer hahahaha.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 04-07-2007 03:47 Yerun wrote:

Verder zie ik niets over een sleurhut meenemen, dat is alvast een pluspunt. Komt wel goed Emoticon: Wink

Emoticon: Bye bye

Hi J ,
als je geen sleurhut meeneemt waar laat je dan die grote zak piepers , potjes pindakaas , afwasmiddel , sambals , pakjes Indo-mie , muisjes , pakjes rijst , suiker , rijstkoker etc ? .
Kan het wel echt mee in je Volvo ? Emoticon: Smile
Hoe dan ook veel plezier . Emoticon: Nice

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 04-07-2007 10:33 sidia wrote:

...

Hi J ,
als je geen sleurhut meeneemt waar laat je dan die grote zak piepers , potjes pindakaas , afwasmiddel , sambals , pakjes Indo-mie , muisjes , pakjes rijst , suiker , rijstkoker etc ? .

Achterhaald Om Sid,

Overal in Spanje heb je de Lidl en Aldi en de rijst is daar goedkoper dan in Nederland en druk dat het daar is, allemaal Hollanders die goedkoop bier willen en andere alcoholische versnaperingen en ja die zijn in Spanje gewoon te koop in de supermarkt.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 04-07-2007 10:33 sidia wrote:

...

Hi J ,
daar zorgt de pembantu toch voor? Emoticon: Puh!

spacer line  

Hey Johan,

Vergeet je saron niet ! want die stropdas mag ff af Emoticon: Wink Lekker even bakken (37 gr geloof ik spanje) in het tuinstoeltje biertje derbij.......aleee he Emoticon: Yummie!

Geniet ervan !

Live life to the max.......

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 04-07-2007 13:51 4yoke4 wrote:

...

Achterhaald Om Sid,

Lidl -Aldi hebt je bijna overal .
Alleen je eigen (huis) merk is bij hun niet te vinden.
Dus voor echte sambal , echte supermie en echte piepers , echte muisjes moet je toch zelf meenemen. En als ze bij de supermetcado het hebben is het ook duurder en als je toch extra ruimte heb in je grote auto hebt , waarom niet ? Emoticon: Smile

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hola JohanN y familia,

Les deseo un buen viaje y mucha sol en España.
En este momento hay mucha calor allí, hasta la vista pero no sé cuando, quiza en el forum Indahnesia. En España existe internet también.
Adios Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hai Johan,
een fijne reis en vakantie toegewenst!
Vergeet niet bij Piet Patat langs te gaan, verkopen ze ook doorgedraaide nasiballen, kun je de rijst thuis laten!
Ennuh Malam, wat zijn stalpoten??? Emoticon: Devil Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Merapi heb je weleens ergens uren gestaan zonder de mogelijkheid om te gaan zitten?
Zodat je geen gevoel meer hebt in je stelten?
Nou dat zijn stalpoten. Emoticon: Smile

andre
User
spacer line

On 03-07-2007 JohanN wrote:
...We gaan naar een camping ergens tussen Barcelona en de Pyreneen...

Beste Johann,

Prettige vakantie, Ben je wel een beetje voorzichtig? Ik hoop dat dit je bespaard blijft Emoticon: Yes!

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Malam lees eens verder, en ga eens in op mijn verhaal, in de topic van Bali corrupt,of heb je daarin geen zin in?
Want ja een discussie laat je niet zo maar door een lul verhaal van Johan en Malam beslechten, waardoor de topic een zachte dood beging........... Emoticon: Yes! Emoticon: Wink Emoticon: Blush Emoticon: Clown

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Om Ziel, deze topic was toch een beetje grappig bedoeld?
Niet zo pedis reageren, hoeft niet hoor! Emoticon: Talk to the hand Emoticon: Nooo Emoticon: Bye bye

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Haha Malam, nou ik ben altijd bewegelijk dus last van stalpoten heb ik niet gauw.
Toen dochter Eva 14 was zei mn puur Rotterdamse oom: ze heeft geen stalpoten, maar daar bedoelde ome Arie heel iets anders mee: ze heeft prachtige benen!
dat bedoelde hij te zeggen.
Rotterdammers zijn anders dan Hagenaars, maar ik mag ze allebei,recht voor hun raap
Malam, benieuwd naar je commentaar,
groetjes Merapi Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hi all, nog enkele uren tegaan. Spullen zijn bijna gepakt. alleen nog het probleem om het de auto in te krijgen. Dit gaat volgens mij niet lukken.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Veel plezier in de File Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye

spacer line  

On 06-07-2007 08:39 JohanN wrote:
Hi all, nog enkele uren tegaan. Spullen zijn bijna gepakt. alleen nog het probleem om het de auto in te krijgen. Dit gaat volgens mij niet lukken.

Natuurlijk lukt het wel, je hebt een Volvo. Daar past bijna alles in.
Vanaf deze werkplek veel plezier op je vakantie Emoticon: Yeah right! ik heb hem nog tegoed.

Selamat

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

On 05-07-2007 23:25 merapi wrote:
Haha Malam, nou ik ben altijd bewegelijk dus last van stalpoten heb ik niet gauw.
Toen dochter Eva 14 was zei mn puur Rotterdamse oom: ze heeft geen stalpoten, maar daar bedoelde ome Arie heel iets anders mee: ze heeft prachtige benen!
dat bedoelde hij te zeggen.
Rotterdammers zijn anders dan Hagenaars, maar ik mag ze allebei,recht voor hun raap
Malam, benieuwd naar je commentaar,
groetjes Merapi Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye Emoticon: Yes! Emoticon: Bye bye

Hoi Zus,
Oom Arie had ook gelijk hoor, met stalpoten worden ook van die hele dikke kuiten bedoeld, maar ook als je lang hebt gestaan en je je kakies niet meer voelt. Emoticon: Yes!

Bij deze effe ook een reactie op Om Ziel zijn bericht, ik ben een eigenwijs manneke, ik reageer op iets waarop ik wil reageren en laat mij door een ander niet dwingen om op iets te reageren omdat een ander vindt dat ik daarop zou moet reageren.

Vervolgens zag ik een foto van een brand in Spanje, dan denk ik, wie doet nu zo iets?????????
Dan ben je toch van God los, om zo iets te plaatsen in een topic van iemand die naar Spanje gaat, en hoge verwachtingen heeft om zijn dagelijkse beslommeringen achter zich te laten.
Dat is hetzelfde als dat er iemand voor het eerst naar Bali gaat, op deze site wat informatie vraagt, en dat ik een aantal foto's van de bomaanslag op Bali plaatst met uitelkaar gescheurde slachtoffers en vervolgens zeg, "Veel succes,"

Ik zal wel weer een eigenwijze klootzak zijn, heeeeeel kritisch, met mijn hart op de tong, soms ook behoorlijk grof, maar ik wens Johan een prettige vakantie toe.
Met een aantal ludieke tipjes, zonder foto's van branden, vind ik ongepast Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Dus met andere woorden..??????????
ik wil je geen woorden in je mond leggen.
maar dan vind je dat zelf ook dat jullie samen een verhaal plaatsten die nergens over ging dan alleen een topic te laten opblazen.
Want het was een stroperige gedoe, en het ging nergens over,
en het ging helemaal niet over bali.
dat laatste was het ergste je kan daarmee mooie en topic om zeep helpen.
Zoals deze topic ook nergens op lijkt, wat met indonesie te maken heeft!!! maar ja dat vind ik.
had hier dan ook niet op moeten reageren.
Dat was mijn fout.... dit is echt omong kosong ngolbrole................... Emoticon: Yes! Emoticon: Shut up! Emoticon: Sadley Emoticon: Yeah right! Emoticon: Yawn

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Ja Om Ziel.
Het ging nergens over, dit was écht een zijsprong.
Dat kan soms voorkomen in een topic, daar moeten we ons niet al te druk over maken.
Toen ik zag dat Johan een nieuwe topic had geopend, heb ik daar op gereageerd, toen kon ik mijn schrijven in de Balitopic niet meer verwijderen.
We moeten wel flexibel blijven toch!!!!!!!!!

Groetjes Dick

spacer line  

On 06-07-2007 08:39 JohanN wrote:

Hey Johan...we horen het wel hoe het gegaan is ! want je zal toch wel ff contact opnemen hiero met de laptop in de zon ? Emoticon: Wink

Live life to the max.......

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,720,971 topic views - 236,089 posts - 13,703 topics - 27,347 members - last post @ 18-01-2020 05:41 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,416,238 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com