indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wij willen volgend jaar naar Bali.
Graag willen we dan ook 3 dagen naar sumatra.
Nou zou ik graag willen weten wat dit ongeveer kost en waar ik dit kan boeken.
We zijn namelijk met 6 personen en ik zou dit graag van te voren willen boeken

Groetjes michelle

josari
User
spacer line

robbert
User
spacer line

Hoi,
Zover ik weet vliegt Airasia niet tussen Bali en Sumatra. Wat ik vroeger altijd deed was naar het vliegveld van Bali gaan, uiteraard Domestic, het sterft daar v.d. kantoortjes v.d. div. lok. mijen en daar gewoon boeken, alternatief lokaal een reisburo (keus dan minder maar wel gem.). Zover vantevoren reserveren bij een ind.vliegmij. lijkt mij niet eens mogelijk, wellicht bij Garuda als een normale lijndienst maar dan zal je wel fors moeten betalen.
Overigens 3 dagen naar Sumatra, wat hou je dan over om daar echt te zijn?
Rob

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

AirAsia vliegt via Jakarta op 10 of 11 bestemmingen binnen Indonesie, waaronder Denpasar, Palembang en Pekanbaru, Padang en Medan. Dus daarmee kun je in 2 stappen naar Sumatra.

Ook andere maatschappijen vliegen natuurlijk, maar ook deze niet rechtstreeks.

Verder advies over het vroeg boeken graag even wat voorgaande forumberichten lezen. Staan handige tips in!

maudi30
User
spacer line

Wij hebben een dag van te voren bij een lokale agent op Bali een ticket gekocht naar Medan, Sumatra. Uiteindelijk hebben we gevlogen met Adam Air. In eerste instantie zou deze maatschappij redelijk wat vluchten per dag hebben maar er werd door verschillende agenten gewaarschuwd dat deze meestal uitvielen. Uiteindelijk hebben we ongeveer €150,- pp. betaald via Jakarta met een vluchttijd van ± 5 uur. Mocht u nog leuke tips willen hebben of foto´s laat het maar weten.
Gr, Maudi

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

52,104,970 topic views - 224,506 posts - 13,535 topics - 16,967 members - last post @ 14-12-2017 06:40 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

93,376,152 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com