indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

epsilon
User
spacer line

Ten behoeve van publicatie op een reissite zoeken wij namen, adressen, telefoonnummers, voorwaarden en tarieven voor Engelstalige e/o Nederlandstalige gidsen en/of chauffeurs op Java.

Ken je iemand? Of ben je zelf gids/chauffeur? Laat dan hier je gegevens achter...

Dank!

eira1311
User
spacer line

Jackal Holidays
Department tourism
Jalan Rancasawo Gg
Warga Baru No.1
RT06/RW16 Kel. Margasari
Kec. MargaCinta Ciwastra
Kota Bandung 40286
Indonesia

chauffeur Budi spreekt Nederlands via mail:
budiansyahRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail.com of
tel 0062 81 8027 10136

eira1311
User
spacer line

Jackal holidays is niet meer via dit adres te benaderen

Budi echter wel zowel telefoon als mailadres

spacer line  

Hier is een topgids uit Bogor....We gaan hem dit jaar weer opzoeken!

http://www.members.lycos.nl/indonesie2005/

josje1
User
spacer line

Hallo wie kan mijn vertelen hoe lang het rijden is met de auto van Bandung naar Wonosobo.

Groet Josje.

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Bij benadering minimaal tussen 8-10 uren.
Denk ook aan de rusttijden.
Ga vroeg vertrekken uit Bandung.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

josje1
User
spacer line

Beste Sidia,terima kasih buat informatie di perjalanaan. gr. Josje

tomysu
User
spacer line

hai ik ben in bezit van huis op Bali ( niet gelegen in toeristengebied wel 10 minuten loopafstad van de zee maar zwembad ook aanwezig is ongeveer een half uur van kuta) - Yogyakarta - Temanggung. Ben ook in bezit van 2 auto's, toyota kijang 7 persoons bouwjaar 2003, aanwezig ook 4 motoren 125 cc bij het huis in Temanggung ook aanwezig sauna en fitness school
een chauffeur / gids vloeiend nederlands, engels en indonesisch sprekend zelfs javaans is geen probleem. voor rondtoeren, op- af halen vliegveld geheel java, vooraf afgesproken touren, huis huren allemaal mogelijk
tel nr mobiel +6281328493394

yvonbart
User
spacer line

Hallo, wij zoeken een Nederlands sprekend chauffeur/gids voor onze reis in Yogyakarta. Wij komen daar aan op 12 okt. (vanuit Bandung met de trein) en willen graag rondtoeren en vertrekken op 16 okt. richting Semarang.

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

On 18-07-2007 03:58 tomysu wrote:
hai ik ben in bezit van huis op Bali ( niet gelegen in toeristengebied wel 10 minuten loopafstad van de zee maar zwembad ook aanwezig is ongeveer een half uur van kuta) - Yogyakarta - Temanggung. Ben ook in bezit van 2 autos, toyota kijang 7 persoons bouwjaar 2003, aanwezig ook 4 motoren 125 cc bij het huis in Temanggung ook aanwezig sauna en fitness school
een chauffeur / gids vloeiend nederlands, engels en indonesisch sprekend zelfs javaans is geen probleem. voor rondtoeren, op- af halen vliegveld geheel java, vooraf afgesproken touren, huis huren allemaal mogelijk
tel nr mobiel +6281328493394

Kijk dit bedoel ik nou!!, duidelijk, en gelijk to the piont.
daaraan kan je aflezen dat ze het begrijpen hoe je moet handelen.
deze handelsgeest heeft mijn fiat, want zo kan je elkaar verstaan, hoe of wat.
Maar nu komt het hoe geestig je ook kan zijn, is er ook wat op af te dingen.
Wij zijn niet gewoon Nederlanders wij willen ook dat de prijs duidelijk er bij vermeld mag worden.
Ook zijn Skipy telefoon nummer er bij vermelden dat doet het hem!!!.
Mag ook vraag en aanbot zijn, want dat zijn de Bali?, en of Indié gangers wel gewoon afdingen moet kunnen. Emoticon: Worship Emoticon: Devil Emoticon: Confused Emoticon: Bye bye

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

tomysu
User
spacer line

zieleffe duidelijkheid dat is wat de mens verder helpt en nog makkelijk ook je hebt gelijk geen prijzen maar dat komt er zijn zoveel mogelijkheden en het is onnoemelijk om voor elke dingetje een prijs te vermelden want dan zou dit forum als snel vol staan met heel veel mogelijkheden met daarbij behorende prijzen waardoor de duidelijkheid als sneeuw voor de zon verdwijnt .......... toch
Emoticon: I love it

tomysu
User
spacer line

Hai ik ben in bezit van huis op Bali ( niet gelegen in toeristengebied wel 10 minuten loopafstad van de zee maar zwembad ook aanwezig is ongeveer een half uur van kuta). in Yogyakarta - Temanggung ook huis aanwezig. Ben ook in bezit van 2 auto's, toyota kijang 7 persoons bouwjaar 2005 en 4 motoren 125 cc allen automaat, in Temanggung ook aanwezig sauna en fitness. Temanggung gelegen tussen Yogyakarta en Semarang ook in de buurt van Dieng plateau, Candi Songgo en Borobodur.
Een chauffeur / gids eventueel iemand die vloeiend Nederlands, Engels en Indonesisch sprekend is zelfs Javaans is geen probleem. voor rondtoeren, op- af halen vliegveld geheel java, vooraf afgesproken touren, huis huren allemaal mogelijk
tel nr mobiel +6281328493394 en email adres t.soekardiRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

sorry voor deze nieuwe posting maar kon de oude niet meer bijwerken vandaar Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud Emoticon: Laugh out loud

spacer line  

Wij hebben ervaring met een fantastische en betrouwbare gids.

Eka Setyana
Kaupucang RT 04/04
Ciamis- west Java
081 392 179 306
ekasetiyanaRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Hij heeft een eigen minibus met airco, weet heel veel van Java en weet overal de weg.

Prijzen zo ongeveer 450.000 IRP (dus max 35 euro) voor een hele dag (bij een meerdaagse tour) Dit is incl. minibus, benzine en Eka als gids. Dit is een totaalprijs he, dus niet p.p. Maar goed prijzen zullen varieren met wat je wilt en hoeveel kilometer je wilt reizen natuurlijk.

suzanne
User
spacer line

Hoi Linda is dit een ned. sprekende chauffeur?
Alvast bedankt Suzanne

Annette
User
spacer line

On 03-07-2007 14:42 epsilon wrote:
Ten behoeve van publicatie op een reissite zoeken wij namen, adressen, telefoonnummers, voorwaarden en tarieven voor Engelstalige e/o Nederlandstalige gidsen en/of chauffeurs op Java.

Ken je iemand? Of ben je zelf gids/chauffeur? Laat dan hier je gegevens achter...

Dank!

Annette
User
spacer line

Ja ik ken 2 chauffeurs, 1 woont in Bandung en de andere in Malang (oost Java). Ze spreken vrij goed Engels en redelijk verstaanbaar gebroken Nederlands. Ze werken o.a. voor Oad reizen en een gids is niet echt nodig want ze begeleiden zelf. Ik ben met mijn gezin 5 dagen wezen reizen door Oost Java voor 600.000 rph per dag. Dat is incl alle parkeergelden en tol onderweg. Entree van toeristische plaatsen natuurlijk niet inbegrepen. Wel inbegrepen is het nachtverblijf van de chauffeur en ook zijn maaltijden.
Reactie naar: jakartagangersRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.gmail.com

monyet
User
User icon of monyet
spacer line

Wij hebben ook een chauffeur ter beschikking in Bandung, maar hij is bereid om door heel Java te reizen. Is een dijk van een gozer, hij heeft mij zelfs zn schoenen geleend toen ik in nood zat. Als t moet werkt ie onbetaald twee uur langer voor je (uiteraard geef je hem daar wel een vette fooi voor) en hij is 100% klantgericht. Mocht iemand geïnteresseerd zijn, neem even contact met ons op. We kunnen ook goedkoop slaapplaatsen regelen (foto's beschikbaar), mail even met tahandayani Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. gmail.com. Vooral in Bandung en Yogyakarta hebben we veel contacten en ervaringen.

From Dayeuhkolot with love

spacer line  

hierbij mijn reactie,
ik zou heel graag de heer agoes pramono bij u willen aanbevelen. hij is een uitstekende gids/chauffeur, zowel op java, maar ook op kalimantan en andere eilanden.
ik heb een 12 jaar lange ervaring met hem en ben nog nooit teleurgesteld. bovendien is hij zeer prettig in de omgang.
ook heeft hij jarenlange ervaring met nederlandse toeristen en verzorgt 1 of 2 keer per jaar een trekking van oost-kalimantan naar pontianak.
zijn e-mailadres is goespramRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.mail.com
ook kunt u altijd met mij contact opnemen via: a.t.schutterRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.home.nl
tel. 0592-262278

de heer agoes pramono woont in malang; hij kent indonesie op zijn duimpje.
meer kan ik hier niet aan toevoegen.

vr. groet,
alie schutter

jankunst
User
spacer line

Hoi mag ik je vewijzen naar deze link:

http://vakantie.marktplaats.nl(...)581d4f365038c2c41c1e

groet Jan Kunst

cekvanes
User
spacer line

Chauffeur:
Dido Djunaedi Natadikusumah
Tel. : +62 21 753 1568
Jl Saun 33 Rt 005/02
Ds. Krukut-Limoepok 16512 Jakarta Indonesia
didonatadikusumahRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.yahoo.com

Naast Bahasa spreekt Dido uitstekend Nederlands (maar geen Engels).

spacer line  

Voor een betrouwbare -nette -behulpzame en gedisplineerde nederlands/engels - indonesisch- madoerees sprekende chauffeur /gids 2-4-6 of groep van 24 personen.Ik heb sinds 1989 ervaring met hem.
dus voor oktobeo-nov en dec 08 is hij nog beschikbaar maar ook voor 2009.

E'mail ; p.sebo Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail .com;
of; bel 0714016627.

spacer line  

Voor transport (taxi) dagtoer in oostjava ook nederlands sprekende chauffeurs

bel 0714016627 of mail r.zevenhovenRemoved to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hetnet.nl

spacer line  

voor boekingen van hotels in geheel Indonesie en dag transport en/of voor het maken van een toer door Java, ga naar www.discoverholiday.com.

mail adres Discover Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.sbyD.net.net.id of tel; 00.62.31.8470174 vraag naar dir; Ibu Linda

fransman
User
spacer line

Lieve aardige mensen, waarom zetten jullie spaties en/of streepjes in telefoonnummers en emailadressen?
Dat is zo lastig kopieren en plakken?
Bijvoorbeeld: +62 21 753 1568
0592-262278
0062 81 8027 10136
Discover Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.sbyD.net.net.id
p.sebo Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.hotmail .com

markus
User
User icon of markus
spacer line

Hallo lezers, we weten ook een aantal goede chauffeurs uit Malang. Ze verzorgen ook een 21 daagse culturele reis door heel Java, en uiteraard worden jullie weer teruggebracht naar Jakarta (CGK). Ik heb wel een reisprogramma en is all inclusief best wel betaalbaar. Het enige wat jullie moeten kopen is de retourticket Amsterdam-Jakarta. Het reisprogramma heb ik eventueel voor jullie. Belangstellenden kunnen kontakt met ons opnemen. Groeten

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,889,266 topic views - 222,103 posts - 13,484 topics - 16,230 members - last post @ 19-09-2017 20:01 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

89,935,796 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com