indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

PeeJee
User
spacer line

Hallo

Kan iemand mij advies geven voor een leuk resort/hotel in Sanur? Volgend jaar gaan mijn vriend en ik een half jaar door ZO-azie trekken en wil de schoonfamilie 10 dagen langskomen, en wij hadden Bali in onze gedachten, Sanur om precies te zijn.
We zoeken een resort/hotel dat best een beetje luxe mag zijn, met zwembad en restaurant en liefst aan of vlakbij de zee. Iemand tips of ervaringen?

BVD PJ

spacer line  

Hotel TamuKami kan ik van harte aanbevelen. Het ligt aan de Jl. Danau Tamblingan 64 en wordt gerund door een Belgisch echtpaar.
Website : www.tamukamibali.com

zieleffe
User
spacer line

Dat ligt aan de leeftijd Diwangcara bij het zwarte strand in Sanur is ook aan te bevelen. Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny
http://www.asiarooms.com/indon(...)a_holiday_villa.html

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Ik vond Bali Hyatt een super geweldig hotel lekker groot een onwijs mooie tuin !!! super hotel moet je een kamer nemen met uitzicht op zee geweldig!!! Kan niet anders zeggen he bekende luitjes van het forum toch nog iets positiefs!!! Emoticon: Yes!

adu zeg!!! ben kapok!!

dynamiteg
User
User icon of dynamiteg
spacer line

TamuKami is inderdaad een prima hotel, rustig omdat het iets van de hoofdstraat af ligt er zit ook een goed restaurant bij. Het strand is hooguit 5 minuten lopen. En alle winkels, restaurantjes liggen aan dezelfde straat als het hotel.
Ik slaap zelf dit keer in het Respati, nog geen ervaringen mee, maar het schijnt wel goed te zijn.

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Bali Hyatt is inderdaad en goede optie ,Mercuur is een goede tweede en iets minder duur..en natuurlijk zijn er meerdere keuzes .
Breeze

sing ken ken bli....

Ibu Inge
User
spacer line

Ik kan hotel Griya Santrian heel erg aanbevelen. Vlak aan het strand. mrt zwembad en restaurant aan het strand. Ook Puri Santrian kan ik je aanbevelen. Puri Santrian is wel luxer an groter. Daarentegen vind ik Griya Santrian wat knusser. Het is maar wat je prettiger vind. Ik zelf ga ieder jaar naar Griya Santrian. het is min of meer mijn tweede huis geworden als ik naar Bali ga.
Inge

lindaatje5
User
spacer line

Hallo,

Ik ga volgende week met mijn vriendje voor 4 dagen naar singapore en 12 dagen naar Bali, in het hotel sanur beach, kan iemand mij er iets over vertellen?! Leuke tips?
Het hotel? Olifantentocht? Raften?!!

Liefs Linda.

spacer line  

Ik zit op dit moment in Hotel Tandjung Sari.
Geweldig klein hotelletje in een prachtige tuin. Wij hebben een Balinees huisje met prive tuintje aan het strand, alle huisjes(29) zijn anders en de meeste gelegen in de tuin.
Personeel lief, eten heerlijk en heel erg relaxed onderkomen.
Persoonlijk vind ik dit het meest knusse hotel van Sanur wat ik tot nu toe heb gezien.

Het is wel aanbevolen om dit hotel op tijd te boeken, aangezien ze veel terug kerende gasten hebben is het vaak volgeboekt.

Milani
User
spacer line

Hallo Inge, wij denken ook om in januari voor twee maanden naar Grya Santrian te gaan.
Wij horen alleen positieve reacties. V.a. 1993 van Kuta in Sanur bij Sanur Beach Hotel terecht gekomen maar wil gewoon eens wat anders.
Welke kamer raad je ons aan? Wij zijn dan beide 65 jr dus willen overal een beetje dicht bij zitten. haha Emoticon: Blush
Emoticon: Worship

Milani
User
spacer line

Oh oh, zie nu pas dat de bezoekers hier al bijna een jaar niet meer zijn geweest dus veel zullen ze mij hier niet meer vertellen denk ik. Emoticon: Frustrated

asdenhaag
User
User icon of asdenhaag
spacer line

Ik ben al verschillende keren in Inna Sindhu Beach hotel in Sanur geweest en vertrek volgende week weer voor 3 weken.
Niet zo groot hotel en je staat in 2 secondes op het strand. Heerlijk rustig en fijn personeel.

siebjans
User
User icon of siebjans
spacer line

On 21-08-2007 18:55 lindaatje5 wrote:
Hallo,

Ik ga volgende week met mijn vriendje voor 4 dagen naar singapore en 12 dagen naar Bali, in het hotel sanur beach, kan iemand mij er iets over vertellen?! Leuke tips?
Het hotel? Olifantentocht? Raften?!!

Liefs Linda.

Linda, goede keuze! Mooi hotel met restaurants leuke bar met schommelstoelen en direct aan het strand, toppie. Over olifantentocht en raften kan ik je niets vertellen.

http://www.nuafhalen.com (nieuwsgierig wat af te halen is? kijk zelf eens)

NKP-2005
User
User icon of NKP-2005
spacer line

Prima hotel. Ik kom er net vandaan.
In de lobby vind je folders met rafting en allerlei tochten. In de straat zijn er ook 'winkeltjes', maar ik blijf liever in het hotel. Zo gauw je de straat op gaat wordt je steeds lastige gevallen door Indo's die wat kwijt willen aan je of je vervoer willen verzorgen. Voor vervoer: neem een taxi met een meter, nooit gelul daarmee. En hoe moeilijk het ook soms is, negeer de rest van de lokalen.

NoviKirana
User
User icon of NoviKirana
spacer line

Jammer toch, dat ze nog steeds op die manier klanten proberen te krijgen. Een paar jaar geleden woonde ik een tijd in Sanur....maar hoe vaak ik er ook kwam, ze bleven me toch zien als een toerist (dat vond ik trouwens het moeilijkste van mijn hele verblijf daar...je wordt nooit 'een van hen'). Die manier van verkopen vond ik ook niet prettig en ik heb wel eens op een aardige manier proberen uit te leggen dat mensen misschien eerder in een winkeltje kijken wanneer ze de klanten niet zo uitvoerig 'uitnodigen'....maar goed, dat werd niet begrepen....'t is natuurlijk ook niet makkelijk voor hen, met zo weinig toeristen als er op dit moment zijn...

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

83,501,306 topic views - 239,817 posts - 13,723 topics - 32,187 members - last post @ 13-07-2020 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

136,143,719 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com