indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar originele Javaanse muziek. Ik weet namelijk geen namen van artiesten of groepen die dit soort muziek maken. Weet iemand waar ik die kan downloaden? Emoticon: Cooool Ik heb populaire Indonesische muziek die ik eventueel wel wil ruilen. Emoticon: Party! Het liefst op mp3 formaat anders zijn de bestanden zo groot. Emoticon: Party!

Terima kasih.

Hartegroet Tinie

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Het topic is verplaatst naar 'Vraag & Aanbod', 'Andere praat' is het toch niet Emoticon: Wink

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Ha Tinie,

Hier zijn 2 sites:

http://indomp3z.blogspot.com/

http://www.indomp3z.org/ (forum)

Het helpt wel als je bahasa kent, want de sites zijn voornamelijk in het Indonesisch, echter het forum is makkelijk te begrijpen en er is ook een engelse afdeling.

salam,
ardianto

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

spacer line  

Hallo Ardianto,

Ik heb mij aangemeld bij indomp3z maar er is maar heel weinig aan muziek te vinden. Heb je misschien een andere site. Emoticon: Yes! Het gaat mij om de originele muziek zonder zang.

Terima kasih,
tinie

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Hi Tinie,
ik heb gamelang muziek uit Bandung en Soedanese muziek van Broerie maar ook meer, laat even weten wat je zoekt, mogelijk kan ik je helpen,
Groetjes Mer Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye Emoticon: Bye bye api/Wilma

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Coba dilihat di "tembang jawa" , atau "penyanyi tembang jawa"melalui google

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 22-06-2007 10:38 TinieVriens wrote:
Hallo allemaal,

• Ik ben op zoek naar originele Javaanse muziek. Ik weet namelijk geen namen van artiesten of groepen die dit soort muziek maken.
  • Weet iemand waar ik die kan downloaden? Emoticon: Cooool
  • Ik heb populaire Indonesische muziek die ik eventueel wel wil ruilen. Emoticon: Party!
  • Het liefst op mp3 formaat anders zijn de bestanden zo groot. Emoticon: Party!

Terima kasih.
    Hartegroet Tinie

• Tinie yth., het komt er ˇˇk opaan welke 'zoekmachine' je gebruikt, probeer AltaVista en click de MP3/audio zoekfunctie probeer een paar zoals Java pop , kroncong of van b. Sid tembang Jawa bijvoorbeeld ...... maak je keuze met MP3 .....
  • Het voordeel van Altavista is dat je meteen MP3 bestanden krijgt voorgeschoteld die je meteen kunt 'downloaden' ....... mohanlah andah dapat banyak senang untuk dengar ........

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

ardianto
    User
    User icon of ardianto
    spacer line

On 26-06-2007 11:35 TinieVriens wrote:

Ik heb mij aangemeld bij indomp3z maar er is maar heel weinig aan muziek te vinden. Heb je misschien een andere site. Emoticon: Yes! Het gaat mij om de originele muziek zonder zang.

Hier zit wellicht wel iets van je gading bij:
    http://www.indomp3z.org/showthread.php?t=8

Het is wel zo dat je voor bepaalde subforums eerst een minimaal aantal postings moet doen voordat je toegang krijgt tot dat subforum of de paswoorden zichtbaar zijn Emoticon: Smile

Succes!

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

82,523,977 topic views - 239,388 posts - 13,721 topics - 31,434 members - last post @ 04-06-2020 10:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

134,539,613 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com