indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Bonsi
User
User icon of Bonsi
spacer line

Wie heeft er voor mij de uitgave;

Nusa Tengarra-Lombok tot Timor, Periplus Editions,
ISBN 0-945971-36-2

Ik zou hem graag van u willen overnemen?

Bonsi
User
User icon of Bonsi
spacer line

Heeft niemand dit boek ter overname voor mij of misschien een andere boek met informatie over Flores of reistips aldaar?

mar TIN
User
spacer line

Beste Bonsi,

Ik heb een oude versie uit 1997 in het Engels. Van wanneer is die uitgave in het bahasa Belanda die je zoekt?

Bonsi
User
User icon of Bonsi
spacer line

Beste Mar TIN,
geen idee, ik kreeg van Klantenservice selexyz te horen dat het boek niet meer leverbaar is vandaar mijn vraag of iemand er een voor me had dit was trouwens wel een Nederlandse uitgave.
Wat wou jij voor de Engelse versie van Nasu Tengarra willen hebben?

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bonsi/Mar RIN,

Ik heb de Nederlandse versie van dit boek maar had niet gereageerd omdat ik het boek niet kwijt wil. Nu blijkt dat dit boek ook in het engels is zou ik eigenlijk liever de engelse versie willen hebben. Wat kunnen we regelen zodat iedereen blij is?

salam
Anne Mieke

Info about Flores? FLORES SURGA KITA - http://www.travel2flores.info

Bonsi
User
User icon of Bonsi
spacer line

Geweldig ik ben met je voorstel erg blij hopelijk Mar TIN ook en komen we tot een deal.
Van mar TIN heb ik nog niet vernomen wat hij voor zijn uitgave zou willen ontvangen, volgens mij woon jij Anne Mieke redelijk bij me in de buurt en zouden wij kunnen ruilen van het boek als ik hem van mar TIN kan kopen.

mar TIN
User
spacer line

Beste Bonsi en Anne Mieke,

Ik wil het boek niet kwijt, maar ik hoopte aan de weet te komen of er een nieuwere versie is dan de Engelse van 1997. Van wanneer is je Nederlandse versie? Is dat de vertaling van mijn versie?

Salam, mar TIN

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

mar TIN,

Ik heb inmiddels begrepen dat Bonsi waarschijnlijk al een nederlandse versie heeft bemachtigd. Mijn boek is van 1991 en dit is inderdaad een vertaling uit het engels. Volgens mij is er geen nieuwere versie dan die van 1997. Ik wil deze nog steeds ruilen tegen een engelse versie. Het gaat mij niet om de jongste versie maar het feit dat dit boek blijkbaar ook in het engels is (wist ik niet tot vorige week)

Salam
Anne Mieke

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Bedoelde reisgids ben ik met uitlenen kwijtgeraakt (echt heel erg)
Is er hier iemand die deze heeft in Nederlands of Engels en 'm kwijt wil? Op internet al gezocht maar tot nu toe niet gevonden.

elsbeth
User
spacer line

He Anne Mieke, ik heb hem gevonden en meteen besteld! Bij boekwinkeltjes.nl, Nederlandse versie uit 1997. Ik hoor snel hoe het verder loopt en wanneer ik hem krijg.
Krijg je van mij en als het niet is die je bedoelt (kan me niet voorstellen), dan hou ik hem zelf. Je bent nu in Indonesiƫ? Waar? Veel plezier nog!

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

On 09-09-2017 19:45 elsbeth wrote:
He Anne Mieke, ik heb hem gevonden en meteen besteld! Bij boekwinkeltjes.nl, Nederlandse versie uit 1997. Ik hoor snel hoe het verder loopt en wanneer ik hem krijg.
Krijg je van mij en als het niet is die je bedoelt (kan me niet voorstellen), dan hou ik hem zelf. Je bent nu in Indonesiƫ? Waar? Veel plezier nog!
Wow, dat is lief Elsbeth. Waar heb ik dat aan te danken? Er is een versie uit 1991, en die had ik. Dankjewel!
Nee, ik ben nog in Nederland, ik vertrek de 20e, met enigszins een speciale missie. Dat schrijf ik in het andere topic. Dat is ook de reden waarom ik deze gids nemen. Echt heel erg dat ik hem niet meer heb.

elsbeth
User
spacer line

Ja joh, ik ben meteen gaan kijken en had eigenlijk al direct een link naar een boekhandeltje. Je snapt dat hij tweedehands is. Hij is compleet, maar "wat sleets bij de randen". En waar je het aan te danken hebt? Gewoon, o dat ik je er hopelijk blij mee kan maken! En natuurlijk ook nog omdat je mij zoveel tips hebt gegeven voor mijn laatste trip naar de Molukken. Maar ook zonder dat hoor! Ik hou je op de hoogte, zou mooi zijn als hij er snel is voor je op pad gaat. Spannend verhaal! (zie andere topic)

Anne Mieke
User
User icon of Anne Mieke
spacer line

Ik ben er zeker blij mee. Ik kwam echt alle delen tegen maar niet die van NT. In dat geval hoop ik ook dat hij er op tijd is. Dat moet toch wel lukken denk ik.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,445,783 topic views - 223,953 posts - 13,528 topics - 16,745 members - last post @ 24-11-2017 02:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,489,803 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com