indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ondomen
User
spacer line

wie kan mij helpen om dfit te vertalen?

tiket baru bisa diambil besok sore. seuanya huruf besar . tolong besok malam sms sy kalau???

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

Ondomen yth.,

Links bovenaan staat dictionary ....... ik hoef dat toch niet voor jou te vertalen ...... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

'Ahu kura ahia, mansia nia'

ondomen
User
spacer line

na een paar poggingen kost t geld./..

eira1311
User
spacer line

Probeer het eens via deze woordenlijst op het internet
(niet compleet maar redelijk te combineren met Kamus on-line
http://www.flevoland.to/~birgi(...)ahasa/maleis_t.shtml

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-06-2007 19:49 ondomen wrote:
wie kan mij helpen om dfit te vertalen?

tiket baru bisa diambil besok sore. seuanya huruf besar . tolong besok malam sms sy kalau???

Ondomen,
ik zal het proberen, als je weet waar het over gaat dan zul je het wel begrijpen.

Tiket baru bisa di ambil besok sore = nieuw ticket kan morgen (middag) afgehaald worden.

seuanya ? moet zijn: semuanya huruf besar = alles grote letters

Tolong besok malam sms sy kalau = s.v.p/ help morgenavond sms als je wilt ???

Ik hoop dat jij hier wat aan hebt.
Groetjes Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-06-2007 19:53 AnisJ wrote:
Ondomen yth.,

Links bovenaan staat dictionary ....... ik hoef dat toch niet voor jou te vertalen ...... Emoticon: Wink Emoticon: Wink

Kepada JTH Bapak Anis,

In de tijd dat je bovenstaand geklier hebt opgeschreven had je het ook even kunnen vertalen en een mens weer blij gemaakt.
Natuurlijk jij hoeft het niet te vertalen, het is een verzoek aan een persoon.
Ik heb wel even een vraag aan jou n.l. wil je mijn vertaling corrigeren indien nodig?

Awas,menirtje anders kom ik met de sapulidi achter je pantat aan.
Salam dari Tante Yo

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

daft_punk
User
spacer line

lol

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

T.n.t Yo yth.,

'Sekarang jaman lan/Andere tijden nu t.n.t. Yo ...... sekarang 'Studiehuis'/nu is er het 'Studiehuis' ....... gaat t.n.t. Yo hem k een 'nachtzoentje' geven en de lakens 'rechttrekken' ..... enz. enz. .....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 13-06-2007 16:22 AnisJ wrote:
T.n.t Yo yth.,

Sekarang jaman lan/Andere tijden nu t.n.t. Yo ...... sekarang Studiehuis/nu is er het Studiehuis ....... gaat t.n.t. Yo hem k een nachtzoentje geven en de lakens rechttrekken ..... enz. enz. .....

Er zijn grenzen aan mijn bemoeizucht Anis en een bed opmaken kan een man ook Emoticon: Puh! zonder spreken of solliciteer jij ook naar een nachtzuster Emoticon: Blush menirtje Emoticon: Party! Met de groeten van Tante Emoticon: Bye bye

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

T.n.t. Yo yth.,

Ik bedoel het in het algemeen, waar blijft het 'creatief denken' van de jeugd van tegenwoordig, hij had k naar de bibliotheek kunnen gaan en een buku kamus/woordenboek INDOnesia kunnen lenen of inkijken, of het goedkoop bij de Slegte op de kop kunnen tikken ...... je moet wel er wat voor over hebben ...... ya th ..... misschien is het bericht i.v.m. een nona manis .....

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 14-06-2007 15:06 AnisJ wrote:
T.n.t. Yo yth.,

Ik bedoel het in het algemeen, waar blijft het creatief denken van de jeugd van tegenwoordig, hij had k naar de bibliotheek kunnen gaan en een buku kamus/woordenboek INDOnesia kunnen lenen of inkijken, of het goedkoop bij de Slegte op de kop kunnen tikken ...... je moet wel er wat voor over hebben ...... ya th ..... misschien is het bericht i.v.m. een nona manis .....

Nou Anis, zeg maar nenek manis.
Het is natuurlijk veel gemakkelijker om het even in de groep te gooien en antwoord te krijgen zonder er veel moeite voor te doen.
Ik dacht dat het een spoedbericht was omdat het om een ticket ging vandaar mijn rappe bemoeizucht.
Ik ben nog van de behulpzame generatie en geef al antwoord voordat een ander de vraag kan stellen.
Mijn kinderen en de rest van de fam. profiteert daar van mee en ik moet dit nu af gaan leren want ik heb ook niet het eeuwig leven, dit even terzijde.
nou vooruit dan maar Salam dari Tante en selamat tidur. Emoticon: Bye bye

p.s. ik weet niet of het vertalen nog geholpen heeft want er komt geen reactie van de vraagsteller.

merapi
User
User icon of merapi
spacer line

mee eens hoor, behulpzaamheid kost niets en voor die 2 zinnetjes..
Of het nou om een vertal Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! inkje gaat of een andere hulpvraag: dan probeer je toch te helpen als forumleden

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 14-06-2007 23:16 merapi wrote:
mee eens hoor, behulpzaamheid kost niets en voor die 2 zinnetjes..
Of het nou om een vertal Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! inkje gaat of een andere hulpvraag: dan probeer je toch te helpen als forumleden

Merapi yth.,

Wedden dat als het een leuk meisje is; hij het ons wr gaat vragen ..... hij weet in ieder geval dat hij 'hulpvaardige' (peet-)tantes heeft ....... Emoticon: Wink Emoticon: Yes! Emoticon: Shiny

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

80,925,131 topic views - 238,340 posts - 13,717 topics - 29,628 members - last post @ 07-04-2020 06:00 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

131,977,138 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com