indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

fdwsayang
User
spacer line

kan iemand mij het e-mailadres of faxnummer/telefoonnummer geven van dit hotel? Ik heb uren zitten googlen, echter geen resultaat. De naam zou zijn veranderd in hotel indonesia-kempinski. Echter een mailtje naar Kempinski in nederland, vertelde mij dat de kempinski groep geen hotel meer heeft in jakarta.

Hello mister

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Topic verplaatst naar 'Algemene IndonesiŽ-praat'

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat ze niet te bereiken zijn is niet gek, het hotel is sinds april 2004 gesloten in verband met een verbouwing. Voor zover ik weet is het nog niet opnieuw opengesteld tot op heden.

Ho Lee Fuk

miroslav
User
spacer line

Het klopt ,ik ben zelf pas 3 weken terug uit Jakarta het hotel is nog verre van af veel gesloopt en overal stijgers omheen.

robbert
User
spacer line

Hoi,
Hotel Indonesia bestaat niet meer ! Is tezamen met een naburig hotel gesloopt, inmiddels is men op deze plek bezig met een complex hetende Grand Indonesia Centre,inhoudende een enorm groot hotel (Kempinski), een app. gebouw en (uiteraard) shoppingmall's.
Er is in het verleden nogal veel publiciteit rond dit gebeuren geweest omdat de werknemers van Hotel Indonesia min of meer plotseling zijn ontslagen en ik heb begrepen dat zelfs pers.leden die tientallen jaren daar gewerkt hebben met een karig bedrag de laan zijn uitgestuurt. Dit alles heeft mede de afbouw vertraagt maar het schijnt dat toch alles nog dit jaar moet worden opgeleverd.
Dus wellicht kan je volgend jaar daar logeren.
Rob

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

het was toch eigenlijk de bedoeling dat het hotel gerenoveerd zou worden? Kan ook alleen maar weer in Indonesie...halverwege de renovatie erachter komen dat het toch niet handig is om het gebouw te renoveren en het dan maar gelijk te slopen... Emoticon: Nooo

Gracias. Sama sama

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Ya , het zal nog een tijdje duren voordat het klaar is .
Ben 2 dagen geleden langs geweest om naar SOGO te gaan in Plaza Indonesia (schuin t.o Hotel Indonesia) , wat bleek SOGO is al 2 maanden gesloten .
Een aanvulling , heb vorig jaar Senayan City aangeprezen als de nieuwste en luxeueze mall(volgens reclame) maar het is niet waar , het is klein en nog niet helemaal gevuld .Taman Anggrek is nog steeds de beste.
Salam dari Parijs of Java.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

mathias
User
spacer line

een groot gedeelte wordt zeker gerenoveerd en niet gesloopt. er wordt enorm veel omheen gebouwd dat wel. HI is een gezichtsbepalend monument voor Jl. Thamrin...

fdwsayang
User
spacer line

On 03-06-2007 14:09 miroslav wrote:
Het klopt ,ik ben zelf pas 3 weken terug uit Jakarta het hotel is nog verre van af veel gesloopt en overal stijgers omheen.

dank voor je antwoord. ik weet niet of ik dit nu goed doe. Ik merk het wel

Hello mister

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

Bouwput Hotel Indonesia en waarschijnlijk de hoge gebouw was de oude hotel Wisata geweest.
Of ze bij elkaar horen weet ik niet , ook hoe hoog het wordt.
Gezien vanuit de 16de verdieping van hotelkamer Mandarin Oriental.

De grote gebouw op het achtergrond is de gemoderniseerde Pasar Tanah Abang (de traditionele pasar) , aan de recxhterkant beneden is Plaza Indonesia(Sogo) met Grand Hyatt Hotel.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,181,303 topic views - 240,034 posts - 13,725 topics - 32,691 members - last post @ 10-08-2020 14:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,310,027 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com