indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
merapi
User
User icon of merapi
spacer line

Ja met dochter naar de PM geweest.
Enorm gezellig, maar vreselijk druk.
Heb voor het eerst durian geproefd, nou die vreselijke verhalen vallen best mee, trassi overtreft de durian.Ik vind durian lekker.
Natuurlijk weer te veel gekocht:goeling,caja puthi, zeep,wierook, en vooral genoten van het optreden van Wouter Muller.
Het was een fijne dag ,lotek en sateh gambing gegeten,
We kwamen wel blut thuis,mag wel 1 Emoticon: Nice Emoticon: Bye bye Emoticon: Nice Emoticon: Bye bye keer per jaar

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Hoi Merapi leuk te horen dat je ook durian gegeten hebt, ik lust het ook hoor net als trassie.
Nou vanavond maar lekker slapen met je guling in je bed na een wierookje te hebben opgestookt voor de rust na een hectische dag op de pasar, zeker bekaf thuisgekomen.
Gelukkig hoef je niet meer te reizen om thuis te komen.
Wij kunnen dit jaar dus niet gaan en zien volgend jaar wel weer.
Groetjes Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ik ben er vandaag ook ff geweest, was inderdaad vreselijk druk, heb 1u in de rij gestaan om binnen te komen. Het Indonesie gehalte wordt wel steeds lager, veel alternatieve geneeswijzen, massagestoelen en andere flauwekul. Desondanks zeker de moeite waard.

Misschien nog een suggestie van mijn kant: Zet een 4de tent op voor de ouwe lullen waar de hele dag dangdut/kroncong wordt gedraaid, en waar vooral veel bintang gezopen kan worden, kretek kan worden gerookt en veel ge-omonged kan worden. Gegarandeerd een succes.

Gracias. Sama sama

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Er is al een topic over de Pasar Malam voor 2007. Graag daar verder.

Pasar Malam

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

85,341,468 topic views - 240,165 posts - 13,729 topics - 33,261 members - last post @ 25-09-2020 14:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

139,100,299 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com