indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

SBY is "trots op wat Indonesie bereikt heeft, zelfs het buitenland is jaloers op ons hoe snel wij een dergelijk rampgebied weer kunnen opbouwen".
http://www.thejakartapost.com/(...)asp?fileid=20070527.Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile.01&irec=0

De leugenaar. Iedereen die na 27-5-06 in het gebied is geweest weet dat het nog steeds 1 grote puinzooi is. Het ligt aan de Indonesische en buitenlandse NGO's dat er nog iets aan reconstructie is gedaan. De Indonesische regering heeft in het beste geval niets gedaan, in het slechtste geval deze organisaties alleen maar tegengewerkt. De dictatoriale burgemeester van Bantul is in ieder geval een rijk man geworden in het afgelopen jaar. De Indonesische regering moet zich diep en diep schamen!!

Gracias. Sama sama

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Republiek Corruptie Indonesia (RCI)

Zo kunnen we het beter noemen en wat Nederland betreft kunnen we beter
zelf het geld beheren en zelf de co÷rdinatie in handen nemen.
We hebben in Nederland werklozen zat die de handen uit de mouwen kunnen steken in het buitenland,een soort van uitwisselings programma.

Ik zou er mijn huis en haard wel voor op willen geven.
om het daar weer een beetje aan het draaien te krijgen .

Maar ja ... blijven dromen denk ik...

like to live in ID,but it takes a while to get there

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Kennis en mankracht zat bij de lokale bevolking van Jogja. Die hebben onze uitkeringstrekkers echt niet nodig hoor. Die kunnen we beter inzetten om de boel in Nederland op orde te houden, plantsoenen schoon te maken en andere klusjes te doen hier. Om die gasten op onze kosten naar Indonesie te sturen lijkt me weinig effectief.

De wil tot effectief helpen ontbreekt gewoon in Indonesie, van bovenaf werd er flink geld in de reconstructie van het gebied ingepompt maar eer het geld als hulp bij de gewone man is terechtgekomen is het misschien nog maar 10% van het totaal. Ondertussen hebben alle ambtenaren en politie-agenten van Bantul wel een prachtige mooi nieuwe auto onder hun reet Emoticon: Nooo

Gracias. Sama sama

reuveul
User
User icon of reuveul
spacer line

Niet alle Ww-ers, ik heb wel meegemaakt met de overstroming in jakarta j.l.
nieuwe boten aangeschaft en niet eens de helft ging het water op.
De polite zal wel druk zij met de visclub daaro.

Jammer om het land zo te zien opereren ,en tuurlijk gaat het al jaren zo
maar toch jammer dat er nog geen verbetering is.

like to live in ID,but it takes a while to get there

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,445,783 topic views - 223,953 posts - 13,528 topics - 16,745 members - last post @ 24-11-2017 02:09 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,490,172 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com