indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Gezocht & Aangeboden > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Ik zoek iemand uit omgeving Amsterdam die naar Bali gaat en voor een vriend al daar een pasje mee wil nemen. Hij zorgt voor zijn ernstig zieke vader en hij heeft dringend geld nodig. Zijn bankpasje is hier verlopen, ik heb inmiddels een nieuwe ontvangen, maar durf het niet per post te sturen.

Groeten,
Yolanda

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Titel aangepast voor de duidelijkheid.

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

Ligt er een beetje aan waar de pas dan wel heen moet. Bali is groot hoor.. Emoticon: Wink

spacer line  

Het maakt niet uit waar. Het zal ter plekke worden opgehaald. Het gaat er mij om dat het snel op Bali is.

Bondalem
User
spacer line

Ik woon op Bali en ga 7 Juni vertrekken naar Bali MH017.
Je kunt een mail sturen

Hans

zwaluw
User
spacer line

wij vertrekken 31mei 2007 naar bali.willen de bankpas zeker meenemen gaan vandaag om 17uur naar amsterdam moeten ew iets afspreken

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Yolanda,
Mocht het allemaal niet lukken, tracht dan een envelop van een kantoor of fabriek te krijgen met een groot logo erop.
Doe er wat lege blaadjes in met het pasje ertussen.
Mochten de onverlaten het open maken dan hebben ze toch niets aan het pasje zolang ze de pin niet hebben.
Mijn ervaring is, dat normale brieven vaak kwijtraken(gestolen worden) maar dat een grote envelop met het logo van mijn bedrijf erop wel aankomen.

Succes Malam

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

of stuur hem aangetekend op? (kan niet via tpg, maar misschien via ups/fedex of iets dergelijks?)

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

spacer line  

On 27-05-2007 18:41 Kelvinator wrote:
(kan niet via tpg, maar misschien via ups/fedex of iets dergelijks?)

Kan gewoon via tpg in een reis-envelop ( aangetekent ) 8 tot 10 dagen reistijd Emoticon: Wink

Live life to the max.......

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Ik zou het gewoon via een "priority airmail" sturen, kost niet meer dan enkele euro's. Als hij na 3 weken nog niet gearriveerd is blokkeer je de pas en vraag je gewoon weer een nieuwe aan.

Gracias. Sama sama

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

On 27-05-2007 23:18 kiwimave wrote:
Ik zou het gewoon via een "priority airmail" sturen, kost niet meer dan enkele euros. Als hij na 3 weken nog niet gearriveerd is blokkeer je de pas en vraag je gewoon weer een nieuwe aan.

ik zou ze niet dan pas blokkeren, maar dat al voor verzending doen. Drie weken is een lange tijd om misbruik te maken Emoticon: Puh!

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Je kan ook gewoon de Pin-code niet meesturen. De tijd dat je zonder pincode geld kan opnemen met je pinpas in oost-europese landen etc. ligt al een aantal jaren achter ons. Kortom: no worries!

Gracias. Sama sama

Napsju
User
User icon of Napsju
spacer line

Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Kiwimave: Ik heb vorig jaar zomer nog zonder pincode kunnen pinnen bij een bookstore op Londen Heathrow. Daar kun je dus ook niet meer van uit gaan.

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

On 28-05-2007 12:21 Napsju wrote:
Removed to prevent your adress from being spammed. Click this to go to the user profile. Kiwimave: Ik heb vorig jaar zomer nog zonder pincode kunnen pinnen bij een bookstore op Londen Heathrow. Daar kun je dus ook niet meer van uit gaan.

Hmm ik dacht dat Interpay dat aan banden had gelegd na een aantal klachten enkele jaren gelden (toen het ook een topic was bij Radar etc). Niet dus. Ok, weten we dat ook weer. Uitkijken ermee dus.

Gracias. Sama sama

belajaryuk
User
User icon of belajaryuk
spacer line

LS,

een bankpas kun je met een gerust hart versturen, doen wij regelmatig. De pincode sturen we via sms of indien mogelijk mail naar onze adoptiekinderen

Groet Rien van de Laar
www.belajaryuk.nl

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Napsju, waarschijnlijk heb j een creditcard functie erop zitten

Begin de details te vergeten

robbert
User
spacer line

Hoi Yolanda,
Vertrek op 12-02 naar Bali en woon in Asd ZO, indien nog nodig wil ik dat ding wel meenemen.
ROB

Pikiran
User
spacer line

Als je vriend dringend geld nodig hebt kan je natuurlijk ook via Western Union geld versturen. En zo'n bankpasje kan dan wel ff wachten. Is wel zo veilig.
Of laat die vriend van je een bankrekening aanvragen bij een bank in Indonesie. En verstuur je zo geld. Kies dan wel een bank uit waarbij je geld snel terecht komt.
Om aan vreemden een bankpas meegeven, zou ik persoonlijk niet doen.

Pamelabak
User
spacer line

Deze topic is toch van 24-05-2007? Volgens mij is deze pas inmiddels toch al in het bezit van betreffend persoon? Indien dat niet zo is; wij vertrekken 21 februari.
Groet,
Pamela

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,647,862 topic views - 235,464 posts - 13,700 topics - 26,348 members - last post @ 11-12-2019 22:22 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

126,708,616 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com