indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

andre527
User
spacer line

mijn vriendin wordt binnenkort uitgezet, ik wil haar achterna.
Kan iemand mij vertellen hoe de omgeving is, ik bedoel met werk, levensstandaard enz.
heb het helemaal gehad met NL.
zij komt uit Damarwulan Kepung! Kediri

ardianto
User
User icon of ardianto
spacer line

Misschien is het een idee om de zoekfunctie van dit forum eens te gebruiken. Het zal je verbazen hoeveel onderwerpen er over werken en leven in Indonesie gaan.

Het zou bijvoorbeeld kunnen beginnen met een vakantie naar Indonesie, want ik vermoed dat je er nog niet eerder bent geweest. Blijf daarnaast realistisch, want helaas is de werkelijkheid anders dan zomaar even Nederland te kunnen ontvluchten en naar het buiteland te gaan. En dan ook nog naar een land als Indonesie.

Lees bijvoorbeeld dit onderwerp

Quiz: Noem 3 westerse landen waar Islam succesvol is ge´ntegreerd. Oke, noem er eentje dan

andre527
User
spacer line

Het is geen ontvluchten van Nederland, ik heb ook al gewoond en gewerkt in Duitsland en Zwitserland.
Dit is liefde, mijn vriendin zegt dat het allemaal eenvoudig is maar ik heb inmiddels begrepen dat het allemaal niet zo makkelijk is.
Ik zal een hoop moeten opgeven maar Siti ( zo heet ze ) is het waard.
Ik ken haar inmiddels 5 jaar.
Ik kan naar indonesie met een halve wao uitkering dus aan inkomen zal het ons niet ontbreken

groetjes Siti & Dre

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Emoticon: Very funny
Dre heeft wel een geweldig taalgebruik.
Dit wordt een leuk topic. Dre, kun je eerst eens uitleggen wat een halve wao uitkering is? En waar ligt Damarwulan Kepung Kediri? Zomaar wat vraagjes voordat ik hier verder op inga.

Begin de details te vergeten

andre527
User
spacer line

dat wil zeggen dat ik een wao uitkering van 50% heb.
Waarom moet dit een leuk topic worden, mijn vraag is serieus.
Kepung is een klein dorpje in de buurt van Kediri.
Maar als je alleen maar lol over mij wilt maken hou dan je mond maar daar zit ik niet op te wachten

Groetjes dre

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 08-05-2007 23:39 andre527 wrote:
dat wil zeggen dat ik een wao uitkering van 50% heb.
Waarom moet dit een leuk topic worden, mijn vraag is serieus.

Ik denk niet dat je Nederland mag verlaten (Sollicitatieplicht).
En ik denk niet dat je Indonesia binnen mag komen .
Je voldoet ook niet aan dfe vestigingseisen.
Het is hard , maar dat zijn de feiten.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Hoi Dre, ik bedoelde eigenlijk meer het woord ┤Lucu┤ als omschrijving van dit topic. Ik vind het wel iets vertederends hebben. Afijn, Om Sid geeft het ook al aan.

Begin de details te vergeten

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Omgeving Kediri? Moslimradicalen
Werk? Je mag niet werken zonder veel geld te lappen
Levensstandaard? Veel lager als in Nederland over het algemeen

Dat zijn de feiten. Verder kun je ervan maken wat je wil natuurlijk. Verwacht echter niet dat de Indonesische regering zit te wachten op mensen van buitenaf in het algemeen. Ze doen er alles aan om ze buiten te houden als het eventjes kan.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,174 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com