indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Leveller1
User
spacer line

Wij vertrekken 19 mei naar Bali. We hebben alleen een ticket geboekt voor 3 weken. Graag wil ik de eerste paar dagen ( 3nachten of zo) ons zelf lekker laten verwennen in een leuke/mooie atmosfeer. Even lekker bijkomen van het trouw geregel. Heeft iemand tips.
In het kort gezegd. Leuke betaalbare plaats, die iets aparts hebben, zodat het echt een beetje een huwelijksreis lijkt.

Rens

daft_punk
User
spacer line

dreamland liikt me erg geschikt voor drie dagen chillen, ik weet alleen niet of daar ook hotels in de buurt zijn (vast wel)

succes,
Daan

jenny s
User
spacer line

Dreamland is een mooi strandje, maar de accomaodatie daar is HEEL basic (zelfs zonder electriciteit?). Iets meer richting landinwaards (boven aan al die trappen) was het een paar maanden geleden nog een grote bouwput, toen was men druk met het aanleggen van luxe appartementen enzo. Zoals het er toen bij lag, zou ik er niet willen blijven!!!

Maar er zijn volop leuke en luxere (maar toch betaalbare) hotels in het zuiden van Bali. Helaas kan ik alleen tips geven voor Kuta (sorry, foute plek volgens sommigen, maar mijn vrienden wonen/werken daar), maar iemand anders weet vast iets leuks in Seminyak of Legian...

daft_punk
User
spacer line

Ubud heeft ook erg leuke en redelijk betaalbare hotels. leuke wandelingen maken door de rijstvelden enzo.

keuze genoeg denk ik

Daan

petteke
User
spacer line

Ben je op huwelijks reis?Ga naar Nusa Dua,mooie hotels,mooi strand en met de taxi zit je zo in Kuta,Seminyak ,Legian.
Veel plezier.Patricia.

rspelmink
User
spacer line

LEGIAN voor de rust en gezelligheid voor 2 Emoticon: Blush Emoticon: Blush !
KUTA voor het nachtleven en de toeristen! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

rspelmink
User
spacer line

oeps bedoelde natuurlijk LEGIAN=LOVINA! Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

chirpy
User
spacer line

Wanneer ik met mijn bruid naar een hemelse plek wil gaan, is dat Kokosbar even ten Noorden van Ubud op de Campuan Ridge. In de buurt van het plaatsje Bang Kiang Sidem. Voor iets meer dan 50 dollar een hemels verblijf.
Kijk op hun website.

jenny s
User
spacer line

Als je strand wilt, kan ik Yeh Gangga aanraden. Klein dorp vlak bij Tanah Lot, zee, sawa's, geen touristen (dus ook geen restaurant buiten je hotel!), prachtig...

Accomodatie:
www.baliwisatabungalows.com/en/default.asp
www.balinesia.com/ganggasari/ (Beetje onderhandelen en je hebt een bungalow voor US$30)

Jenny

chirpy
User
spacer line

rspelmink, wat is er in godsnaam te beleven aan schoonheid in Lovina? Ik zat in Kalibukbuk aan de jalan Laviana en dat was nog een beetje de moeite waard wat betreft sfeer en authenticiteit.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

La Joya Villas op Bukit!!!!

Mocht je het geld in overvloed hebben ga dan naar Bvlgari...

Ook Bali Hyatt is leuk om wat dagen door te brengen...

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Sinds die Nederlander weg is,geen moer meer te beleven in dat Hyatt !!!!

sing ken ken bli....

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

Ter aanvulling Rens als je naar Lombok wil boek dan bij Puri Saron goed hotel zeer betaalbaar,ze zitten ook op Bali bij het plaatsje Gianyar vlak bij Ubud,tussen de rijstvelden prachtig gelegen,wel voor rust liefhebbers,kijk even op google
breeze

sing ken ken bli....

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

75,395,302 topic views - 233,701 posts - 13,689 topics - 24,560 members - last post @ 22-09-2019 05:11 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

123,497,166 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com