indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

alfred
User
User icon of alfred
spacer line

Al drie keer ruim een maand op Bali verbleven (en tussendoor paar weken naar Sulawesi en Java). Gaan we dit jaar weer doen. Maar we waren behalve voor de terugvlucht nooit in het zuiden van Bali. Vanwege de verwachte en gevreesde drukte met disco/staptoeristen en zo. Toch willen we deze keer (juli/augustus) de mooie en gezellige plekjes daar wl opzoeken. Wie heeft verblijfs- en bezoektips voor Jimbaran/Seminyak en dergelijke plaatsen. We geven niet om hyper-luxe die in dollars je een foruin kost, maar het hoeft ook niet op een koopje: belangrijk zijn sfeer, uitzicht, als dat nog ergens is ook een stil strandje, lekker eten, vriendelijk ontspannen voor een paar dagen. Wie weet iets?

daft_punk
User
spacer line

ik kan zowieo KUDETA aanbevelen in seminyak (jallan Oberoi) hier kan je heerlijk genieten van een wijntje en een borrel hap terwijl je naar een geweldige zonsondergang zit te kijken.
En als je in Jimbaran zit moet je zeker van 1 van de vele visrestaurantjes gaan genieten.
groetjes,
Daan

Yogya-Bali
User
User icon of Yogya-Bali
spacer line

Blue Ocean beach op de grens van Legian en Seminyak. Vele leuke restaurantjes op een rij en aan het strand. Iets er achter in de Jl. Patma Utara zijn veel leuke kleine hotels aanwezig tegen schappelijke prijzen.
En als je van stappen houdt... dan is er nog Double 6.

jenny s
User
spacer line

In december is aangekondigd dat Jimarang vanaf januari dit jaar gesaneerd zou worden (= alle restaurants dicht en uiteindelijk mogen er max. 20 weer open). Is dit plan doorgezet? Zo ja, dan zou Jimberang nog wel eens tegen kunnen vallen... Emoticon: Nooo

De drukte met staptouristen valt trouwens ook in Kuta heel erg mee, alleen Jl. Legian is een ramp. Op Poppies I en II sluiten de meeste dingen al om 11 of 12 uur.

chirpy
User
spacer line

Alleen waren alle losmen, hotels of andere verblijven vol toen ik er in april was. Vooraf boeken heeft dus wel zeker zin. Ik moest in arren moede weer terug naar het verschrikkelijke Kuta om daar een slaapplaats te vinden.

spacer line  

On 30-04-2007 18:05 chirpy wrote:
Alleen waren alle losmen, hotels of andere verblijven vol toen ik er in april was. Vooraf boeken heeft dus wel zeker zin. Ik moest in arren moede weer terug naar het verschrikkelijke Kuta om daar een slaapplaats te vinden.

Phoe phoe...jij heb ech geen leven in Indonesia Chirpy... je mag er toch niet aan denken om een overnachting te nemen in Kuta omdat Jimbaran niet mogelijk is Emoticon: Frustrated . Probeer dan niet tegen die muur te lopen en pak gewoon een verblijf in Tuban of minder drukke plaatsen in de omgeving waar je vrede mee hebt. ....Sjee je kunt alle kanten op ! misschien amsterdam..maar daar is het nog iets drukker Emoticon: Wink

Live life to the max.......

chirpy
User
spacer line

Martin-Solo, ik wilde graag naar de mooie zuidkust. Alle dorpjes ben ik verder afgeweest, maar nergens een slaapplaats vrij. Ook niet in Tuban. Omdat het tegen 12 uur 'snachts liep, wist ik in Kuta van vroeger nog wel een hotel dat plek had. Jochie zo zie je dat dit een noodsprong was. Trouwens beaam je nu dat Kuta een minder plezierig oord is?

LIV Bali
User
spacer line

Dag Allen,

Ik denk dat Jenny het plekje; Jimbaran Bay, Kedonganan bedoelt.

Hier zijn in januari inderdaad 57 restaurants afgebroken en zijn er nu 24 voor in de plaats gekomen.

Voor het eerst kan je hier nu goed het strand zien vanaf de weg en is er rekening gehouden met voldoende parkeer gelegenheid. Daarnaast heb je op deze plek minder last van de rook dan je zou hebben bij 4seasons.

Hoe ik dit allemaal weet? Ik ben de projektontwikkelaar aldaar en inmiddels al ruim 2 jaar bezig met de re-development van het strand etc.

Veel eet plezier aldaar.

groet

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik wist niet dat Jimbaran Bay totaal gerenoveerd is?
Ben er al enkele keren vroeger geweest. Waar kunnen we foto's zien van hoe het er nu uitziet?

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,136,975 topic views - 234,295 posts - 13,691 topics - 25,185 members - last post @ 18-10-2019 06:07 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,576,064 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com