indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

jhgeelen
User
spacer line

in oktober wordt ik 79 en nu hebben kennisen van mij gevraag dof ik kom logeren bij hen in het huis dat zij voor 1 jaar gehuurd hebben op Bali. Vrienden hebben ook gevraagd of ik in november mee ga naar Surabaya. Ik wil beide niet teleurstellen en zou het kunnen combineren als ik een 3 maanden visum heb. Probleem is dat ik geen weg weet uit alle aanbiedingen van goedkoop vliegen enz. want ik vertrouw die binnenlandse vluchten voor geen cent. Probleem is ook dat er gelijk geboekt moet worden voor de terug reis. Heb op deze site al veel erover gelezen toen ik nog niet wist dat ik mogelijk weer naar Indonesie zou gaan en daarom weet ik er eigenlijk niet veel meer van. Wie kan mij er iets goeds over vertellen? Als ik straks weer de Pasar malam besar in Den Haag bezoek (van hemelvaartsdag t/m 2e pinksterdag) staan er natuurlijk ook wel reisbureau's. Alvast iedereen bedankt voor reactie, Joop Geelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Mijnheer Geelen,

Misschien kunt U eens naar een reisbureau gaan en voorlichting vragen betreffende vluchten van en naar Indonesie.

De 3 bekendste maatschappijen die op Bali vliegen zijn Singapore airlines ( Amsterdam - Singapore- Den Pasar) Cathay Pacific airways (Amsterdam-Hongkong-Den Pasar en Malaysia airways ( Amsterdam-Kuala Lumpur- Den Pasar)

een binnenlandse vlucht van Den Pasar naar Surabaya is gemakkelijk te boeken op Bali, als Uw vrienden al langer op Bali zitten dan weten ze vast de weg wel.

Voor de terugweg van Surabaya naar Nederland zou U ook vanuit Surabaya naar Jakarta kunnen vliegen en dan terug naar Amsterdam.

Van bovenstaande maatschappijen weet ik dat U bijv. een heenvlucht kunt boeken Amsterdam_Den Pasar en voor de retourvlucht niet weer terug hoeft naar Den Pasar maar ook via jakarta naar Amsterdam kunt vliegen.

U moet wel zeker weten hoe lang U wilt blijven want de aanbiedingen zijn vaak maandtickets, dat wil zeggen dat U max. een maand op reis kunt.

De iets duurdere tickets geven wat meer vrijheid zodat U langer op reis kunt gaan.

U kunt bijv. boeken: Singapore airlines

heenreis Amsterdam - Singapore - Den Pasar

Terugreis Jakarta - Singapore - Amsterdam

De binnenlandse vluchten kunt U daar boeken.

Bijv. Den Pasar - Surabaya

Surabaya - Jakarta

Misschien hebt U iets aan deze site:

http://www.startindonesia.com/penerbangan.htm.

Succes en alvast een fijne vakantie en verjaardag toegewenst.

Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

jhgeelen
User
spacer line

Yoke, heel hartelijk bedankt voor het snelle bericht. Trouwens , iedereen kan mij rustig Joop noemen , dat doet iedereen bij de kerk en vakbond waar ik wat vrijwilligerswerk doe, want je kan niet de hele dag zitten niets doen. groetjes Joop geelen

henky
User
spacer line

Meneer Joop,
Ik ben in januari naar Indonesie geweest met Singapore Airlines. Vanaf Singapore naar Surabaya gevlogen met een vliegtuig van maatschappij Silk Air. Dit is een 100 % dochter van Sing. Airlines. Goede kwaliteits/prijs verhouding. Vanaf Singapore kun je ook met Silk Air naar Bali. Tussen de eilanden onderling zou ik als ik u was ook vliegen. Locaal te bestellen. De koers is momenteel erg aantrekkelijk.De busreis is mede door de Lapindo nogal vermoeiend en raad ik dan ook af in uw geval.
Selamat jalan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,728 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,845,070 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com