indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

morreke
User
spacer line

Hallo,

ik ben op zoek naar een vlucht van Denpasar naar Surabaya op 18 oktober.

a. kan ik deze via internet gewoon boeken ?
b. hoelang op voorhand gaat dit ?
c. ik zoek een zo vroeg mogelijke vlucht, hoe ka ik zien welke maatschappijen er allemaal vliegen die dag.
d. hoeveel bedragen de taxen ?

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-04-2007 16:18 morreke wrote:
Hallo,

ik ben op zoek naar een vlucht van Denpasar naar Surabaya op 18 oktober.

a. kan ik deze via internet gewoon boeken ?
b. hoelang op voorhand gaat dit ?
c. ik zoek een zo vroeg mogelijke vlucht, hoe ka ik zien welke maatschappijen er allemaal vliegen die dag.
d. hoeveel bedragen de taxen ?

Gewoon op Bali boeken, is veel goedkoper en kan tot kort van te voren.
Als je daar in een hotel zit kan je ook even vragen bij de receptie of die een vlucht voor je kan regelen, even de tijd aangeven hoe laat je vertrekken wilt en dan lukt het meestal wel. Voor een een beetje meer worden de tickets ook nog in het hotel gebracht, de receptionist een fooitje en jij een fijne dag om andere leuke dingen te doen.
Je kan daar natuurlijk ook zelf naar een reisbureau gaan om te boeken, desnoods alleen om ff te checken welke maatschappij om hoe laat vertrekt.
succes Yoke

Misschien heb je iets aan deze site:
http://www.startindonesia.com/penerbangan.htm

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

Morreke,

Gewoon rechtstreeks naar de luchthaven op Bali , zijn je tickets het goedkoopst zonder toeslag van hotels en/of ticketservice kantortjes....wellicht je koffers al mee-nemen voor booking want je kan dezelfde dag al vliegen Emoticon: Nice ...

Live life to the max.......

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 21-04-2007 22:46 Martin-Solo. wrote:
Morreke,

Gewoon rechtstreeks naar de luchthaven op Bali , zijn je tickets het goedkoopst zonder toeslag van hotels en/of ticketservice kantortjes....wellicht je koffers al mee-nemen voor booking want je kan dezelfde dag al vliegen Emoticon: Nice ...

Jij hebt ervaring Eduard, Morreke nog niet, die regelt zo te lezen alles liever van te voren. Maar je hebt gelijk als je de weg weet is dat het goedkoopste.
groet Yoke Emoticon: Bye bye

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

spacer line  

On 21-04-2007 22:52 4yoke4 wrote:

...

Jij hebt ervaring Eduard, Morreke nog niet, die regelt zo te lezen alles liever van te voren. Maar je hebt gelijk als je de weg weet is dat het goedkoopste.
groet Yoke Emoticon: Bye bye

Hi Yoke,

Leuk je weer eens te treffen rond dit tijdstip -sabtu... Emoticon: Wink , inderdaad je heb gelijk ...logisch voor hen '' liever van te vorens'" .... Emoticon: Yummie!

Live life to the max.......

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

let wel op dat 18 oktober niet in een vakantieperiode valt (weet niet hoe het met de vakanties van kinderen indoland zit) want dan kan je nog wel moeilijkheden krijgen om in surabaya te komen. (of je mag veel gaan lappen) Maar verder over het algemeen kan je het beste doen wat de mensen hierboven me hebben gezegd. (scheelt je veel geld)

Weet iemand trouwens wat de gemiddelde ticketprijs op dit moment is voor een retourtje sby-den (500.000 ofzoiets?)

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Wat die tickets kosten? Als je goed boekt (zeker niet te vroeg op voorhand) kun je met Lion Air mee voor 238.000 ex taxen. Anderen zullen daar niet ver vanaf zitten. Maar deze prijzen zijn wel de laagste. Ik reken altijd het dubbele van het laagste tarief en heb nog nooit meer hoeven te betalen, vaak veel minder als het dubbele zelfs.

rspelmink
User
spacer line

betaalde begin dit jaar, met garuda 378.000rupiah (incl. tax en reserveringskosten) via een boekingskantoortje in kuta, legian street!
zat in een wat drukkere periode toen, maar je kan ook best op het vliegveld boeken... als je maar niet tijdens een lang weeknd vliegt, dan wil het nog wel eens druk zijn Emoticon: Smile

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

73,094,284 topic views - 233,101 posts - 13,680 topics - 23,057 members - last post @ 17-07-2019 13:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

120,722,292 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com