indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
jhgeelen
User
spacer line

het zal wel aan mij liggen, maar ik krijg de Indonesie/Bali nieuwsbrief altijd als er al heel veel berichten zijn opgenomen van mensen die elkaar iets te vertellen hebben zoals ook nu weer over bv. trouwen in Indonesie. Vind het altijd prachtig die reactie's heen en weer. ook veel andere onderwerpen komen aan de orde die ik graag lees. Ben zelf een Nederlander die iets Indisch bloed heeft ( 1/4 ) Mijn vraag is dus wel of het door tijdsverschil komt als ik vandaag om ▒ 14.uur de nieuwsbrief krijg ,er al veel is gechatt door veel mensen die altijd met elkaar chatten, althans hun mening geven en daar antwoord op krijgen. groetjes Joop Geelen (ik gebruik altijd mijn eigen naam) alleen in bijzondere gevallen heet ik wel eens Guning

Malam
User
User icon of Malam
spacer line

Jhgeelen, praat mee zou ik zeggen.
Best leuk om elkaars mening te ventileren.
Welkom en nog eens welkom.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Beste Joop,

De onderwerpen waarover mensen praten worden in de nieuwsbrief gemeld. Dit zijn in feite altijd de 15 onderwerpen waar het meest recent een reactie in gegeven is. Dit zijn dus altijd onderwerpen die al langer lopen dan de tijd waarop de nieuwsbrief verzonden wordt.

Jeroen
- verstuurder nieuwsbrief -

jhgeelen
User
spacer line

Jeroen, bedankt voor je bericht, snap het nu helemaal.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

76,819,210 topic views - 234,905 posts - 13,695 topics - 25,622 members - last post @ 13-11-2019 20:28 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,615,327 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com