indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (3 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Lucien
User
spacer line

Beste Mensen,

Ik heb dit forum al een paar weken gevolgd omdat ik in september 2007 in drie en een halve week van Lombok naar Jakarta wil reizen. Ik wil van Amsterdam naar Lombok vliegen en terug van Jakarta naar Amsterdam. Ik wil hierbij zowel op de heen en terugweg een stop-over maken, afhankelijk van de gekozen luchtvaartmaatschappij.

Heeft iemand suggesties hoe en waar ik dit het beste kan boeken?

Is deze afstand te doen in drie weken (Lombok------Jakarta)?

Het boeken via de reguliere internetsites kan soms lastig zijn. Er is soms geen ruimte om een ander vertrekpunt in te vullen.

Alvast bedankt.

Gr. Lucien.

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Suggestie? Ga je geen moeilijke dingen op de hals halen, vlieg gewoon Amsterdam - Jakarta - Amsterdam. Vanaf Jakarta kun je vast snel naar Lombok toe, wellicht met een stopje in Surabaya, Yogyakarta of Denpasar.

Binnenlandse tickets boek je bij aankomst gewoon op het vliegveld, en als het een e-ticket is kan iemand in Indonesie ze voor je boeken (is wat goedkoper dan enkele uren voor vertrek boeken).

Ho Lee Fuk

Kelvinator
User
User icon of Kelvinator
spacer line

Je kan ook amsterdam - singapore - surabaya/denpasar doen en vanaf daar een korte vlucht naar mataram nemen. Het scheelt je een hoop tijd.
Of je kan Amsterdam - kuala lumpur - surabaya doen.
Zelf heb ik alleen maar positieve ervaringen met Singapore Airlines en Malaysia airlines

Orang Bule!!!! Suroboyo kuuuu

rspelmink
User
spacer line

ben het yerun en kelvinator eens.
Ga naar denpasar of surabaya en vandaar op het vliegveld een domestic ticketje boeken.
Heb zelf al met heel wat maatschappijen gevlogen.
Singapore Air (via Singapore, naar denpasar of surabaya) is me het beste bevallen.
Cathay Pacific (via HongKong, ook leuk om daar eens heen te gaan, naar Surabaya of bali) is bijna net zo goed als Singapore. Hoewel ik de vliegtuigen van Singapore net iets nieuwer inschat.
VIa het midden-oosten kan ook, ben zelf met Gulf Air en Kuwait Air gevlogen... dit duurt lang en de service is beduidend minder dan Singapore en Cathay.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

88,082,213 topic views - 240,766 posts - 13,734 topics - 34,275 members - last post @ 20-01-2021 23:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2021
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

143,514,400 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com