indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

SanWara
User
spacer line

He, is het verstandig om je laptop mee te nemen naar Bali? Ik hoorde iets over de vochtigheid in een tropisch gebied wat slecht kan zijn voor apparatuur/laptop. Weten jullie hier iets meer over? Groetjes! Bij voorbaat dank, Emoticon: Worship

spacer line  

On 11-04-2007 18:22 SanWara wrote:
He, is het verstandig om je laptop mee te nemen naar Bali? Ik hoorde iets over de vochtigheid in een tropisch gebied wat slecht kan zijn voor apparatuur/laptop. Weten jullie hier iets meer over? Groetjes! Bij voorbaat dank, Emoticon: Worship

hoi,

zo vochtig is het er niet, alleen in de regentijd.
Een laptop is altijd handig, alleen is het lang niet altijd zo dat je een goede internetaansluiting hebt. Maar ik zou er zeker één meenemen. (zand op het strand is erger voor je laptop)

Inez

laurens
User
spacer line

had van de winter (ook regentijd) m'n laptop mee naar java, erg handig en zolang je er niet mee in de regen gaat zitten .... samen met een IM3 (indosat) sim in mij telefoon heb je niet eens meer een internet aansluiting nodig ....groet laurens

Sepp Buys
User
User icon of Sepp Buys
spacer line

Sanwara,

Ik heb altijd mijn laptop meegenomen al gezeten in op of rond de sawah's, lekker vochtig dus, met of zonder regentijd. Nooit geen probleem mee gehad, geen verlies van informatie en andere dingen welke van vochtigheid en elec machinerie men zou verwachten. Geen probleem dus, overal hotspots in hotels dat zegt ook al genoeg.

Behalve die ene keer dat ik met laptop en al in de pool werd gesmeten als geintje, toen was het over met de laptop. Maar na goed drogen en de oven aan deed hij het weer, zelfs daar zijn die jongens/meisjes tegen op gewassen.

Succes

Sepp

JohanN
User
User icon of JohanN
spacer line

Wisten jullie dat ook laptops door en door getest worden? Zo worden door testers speciale scenario´s opgezet om de laptops te testen. Er zijn bedrijven die dit speciaal voor andere producenten uitvoeren. Een grote speler is Jabil Circuits met onder andere een vestiging in Hasselt, Belgie. Deze club test ook TV´s van Sharp, Nokia Telefoons en computers van HP. Hiervoor hebben ze bijvoorbeeld klimaatkasten waarin ze klimaten nabootsen maar ook trillingsmachines waarmee je een laptop een vrachtwagen ritje kunt laten maken. 2 collega´s van me zitten daar gedetacheerd als testers.
Groetjes

Begin de details te vergeten

kiwimave
User
User icon of kiwimave
spacer line

Waar ligt Balli trouwens? Emoticon: Party!

Gracias. Sama sama

spacer line  

On 14-04-2007 11:25 kiwimave wrote:
Waar ligt Balli trouwens? Emoticon: Party!

Volgens mij moet de moderator ! voor de orgineelheid toch maar eens dat dubbel-elletje weghalen............. Emoticon: Puh!

Live life to the max.......

sidia
User
User icon of sidia
spacer line

On 12-04-2007 14:23 laurens wrote:
had van de winter (ook regentijd) mn laptop mee naar java, erg handig en zolang je er niet mee in de regen gaat zitten .... samen met een IM3 (indosat) sim in mij telefoon heb je niet eens meer een internet aansluiting nodig ....groet laurens

Beste L
Ga binnenkort ook naar indosenia.
Kan je me zeggen wat zo' n kaart kost ?
En heb je ook bepaalde eisen wat voor soort laptop je moet hebben.
Heb nog een oude type , een paar jaar oud . Hij doet nog wel goed.
De vraag is of ik dat oude kreng daar kan gebruiken .
bedankt.

Bisa dicek mas . http://omsid.multiply.com/

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

On 11-04-2007 18:22 SanWara wrote:

• Als je op 'safe' wil spelen kun je in electronicazaken als Dixons/V&D e.d. vragen of men selica-gel die witte zakjes die men bij allerlei electronica-apparaten doet, 'overheeft' ...... praat niet over geld (want eigenlijk is dat 'spul' aardig wat geld waard) .... je kunt het voor alle zekerheid in een matig warme oven drogen (zonder zakje) en dan weer in een zelfgemaakte zakje doen en dan in een plastic zak, met jouw 'apparaat' (voor vervoer) .... neem extra plastic zakjes mee (blaas ze op) ter bescherming tegen schokken; succes !!!

• 'Ahu kura ahia, mansia nia'

mies1010
    User
    spacer line

Ik ben afgelopen maart/april een maand in Bali geweest en heb mijn laptop ook mee gehad maar levert geen probleem op en hij functioneert prima!

janine
    User
    spacer line

kun je makkelijk draadloos internetten op bali? waaraan moet je laptop dan voldoen? wie heeft info??

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
    If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,146 posts - 13,703 topics - 27,450 members - last post @ 23-01-2020 07:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
    Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,599,560 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com