indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Java > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (1 reaction)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

spacer line  

Wie kan mij informeren omtrent het reizen per trein van Jakarta naar Bali?

ciater
User
User icon of ciater
spacer line

Kijk eens eerst op de landkaart, en vraag dan je vraag. want dit slaat nergens op Want er bestaat geen bindingen naar Bali tot Surabaya, en dan kan je kiezen zwemmen of vliegen
Ook even Googlen en hier de search gebruiken kom je heel ver.
Nu zit je af te wachten of er hier iemand op gaat reageren.............. Emoticon: Stupid Emoticon: Stupid

spacer line  

Ben ik mij volledig van bewust, maar ik heb "gegokt" op de intelligentie van de lezers. Derhalve heb ik mijn vraag ruim opgesteld, als je geen beter antwoord hebt antwoord dan niet s.v.p..

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Beste fhvangulik,
Helemaal tot in Bali gaat de trein niet, wel tot Banyuwangi waar de ferry gaat naar Gilimanuk in Bali, daar kan je vervolgens de bus nemen naar elders in Bali, het busstation is op loopafstand van de ferry.
Voor de trein kijk eens op: http://www.infoka.kereta-api.com/ of http://www.kereta-api.com/ de sites zijn in het Indonesisch en ook in de Engels taal.
Succes,
Jan

spacer line  

Jan,

Bedankt voor jouw antwoord. Mijn probleem was met de sites die je aangaf dat ik geen verbinding kon krijgen daarmee dus ook niet verder kon. Inmiddels is dit verholpen.

heliumhead
User
spacer line

Mag ik het je afraden? Vliegen is onveilig in dit land laat staan met de trein reizen. Weet niet of je hier woont maar onderhoud aan bus, vliegtuig of trein is niet bestaand, de bruggen die de nederlanders hebben gebouwd worden uiteraard ook niet gecontroleerd van tijd tot tijd en het schijnt dat de kampoeng daar bouten uit draait die ze voor het een en ander kunnen gebruiken! Kortom het wachten is weer op de volgende catastrophe!! Wat een land! Of ik ga vertrekken? Ja volgend jaar!! Emoticon: Stupid

krukcor
User
User icon of krukcor
spacer line

En de trein die er is tot Banyuwangi is de zgn. kelas kambing, oftewel de geitenklasse met alle kakkerlakken, ratten en ander (on)gedierte er gratis bij.
Afzien in de snikhitte en met de kippen(stront) van de buurman op je schoot.
Neem de bus of vliegtuig, makkelijker sneller. Of een zgn. tavel (minibus).
En t vliegtuig valt maar 1x uit de lucht. Fear-factor.[url][/url]

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

61,583,373 topic views - 228,121 posts - 13,630 topics - 19,445 members - last post @ 19-09-2018 22:52 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

105,621,992 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com