indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > In het nieuws > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Opaandringen van velen - en het gezeur van een enkele - is hierbij dan eindelijk het subforum waarin je het laatste nieuws in het Nederlands kwijt kan. Tevens zullen er hier regelmatig nieuwe topics verschijnen die gelinkt zijn aan berichten op deze website.

Dat we er met zijn allen maar veel gebruik van maken, de aandringers en de zeurders bij elkaar!

Yerun

spacer line  

Hallo Yerun,

Ik vind het fantastisch dat er een Nederlands subforum bij Emoticon: Party! gekomen is. Ook mijn engels is schoolengels van 40 jaar geleden en daar kom je niet zover meer mee. En Bahasa Indonesia gaat ook zeer moeilijk op een enkel woord na.

Terimah Kasih Emoticon: Worship

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

spacer line  

Zoals ik zie maakt er niemand gebruik van dit topic. Ik was al blij vanwege het nederlands, maar er lijkt gen interesse te bestaan op hier te reageren Emoticon: Party! Emoticon: Party! . Jammer, jammer.

Als iedereen was zoals ik zou moeten zijn was de wereld veel beter af.

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 16-05-2007 14:00 TinieVriens wrote:
Zoals ik zie maakt er niemand gebruik van dit topic. Ik was al blij vanwege het nederlands, maar er lijkt gen interesse te bestaan op hier te reageren Emoticon: Party! Emoticon: Party! . Jammer, jammer.

Ik had het nog niet eerder gelezen dus wie weet komt er nog een reactie op dit subforum.
gr. Yoke

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

jhgeelen
User
spacer line

hallo iedereen, ook ik ben de Engelse taal niet machtig en het Indonesich ook niet op wat zinnetjes na. Vind het wel mooi dat er nu een nederlands talig subforum is. Eerst even vragen aan Joke hoe het met haar man gaat. Las verleden week dat hij erg ziek was. Sterkte. ben deze week naar de Pasar Malam Besar geweest in Den Haag. Was gezellig en ik ga er nog een paar keer heen met steeds een andere persoon die het ook wel eens wil zien. groetjes Joop Geelen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Ja waar zullen wij het eens over hebben???
over de Pasar Malams die voor mij geen betekenis meer heeft te commerciŰle???
Het is een gedoe die te veel op het eten gerichte vorm is gegoten, en heeft bijna niets meer met cultuur te maken.?
Maar ja eigenlijk past dat wel bij Indonesie ze eten daar ook wel vier a vijf keer perdag, het is daar echt een (vr) eet cultuur!!!
Maar goed de prijzen zijn er ook na vergeleken met Indonesie.
Bij twee of meerdere keren gaan, en het benodigde eten er bij,had je bijna in Indonesie kunnen zitten, en dat is andere koek?
Spekkoek ja die zijn lekker (Aduh luitjes) hoor je dan tante Lien zeggen.
Je zal er geen stampot met spek tegen komen daar, en dat is ook wel lekker!!! luitjes.
Neen je moet het wel een keertje of drie, mee maken, maar dan is het echt genoeg geweest! Aduh luitjes dat was mijn inbreng en nu Anda silakan Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

jhgeelen
User
spacer line

ik ga vanavond met mijn dochter naar de pasar malam en donderdag -of vrijdagavond met zoon en schoondochter. Zij hebben op school geen moer geleerd over Indonesie (stilzwijgen) en zij hebben toch wel interesse , zeker nadat ik mijn 2e vrouw kreeg die de Indonesische nationaliteit had. Helaas is zij overleden, maar de kinderen uit mijn 1e huwelijk hebben daardoor toch iets dat ze zien en weten willen. Toch wel nutig zo'n Pasar

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,066,962 topic views - 235,022 posts - 13,697 topics - 25,776 members - last post @ 19-11-2019 15:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,882,216 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com