indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

hansp
User
spacer line

wie weet hoeveel een taxi van ujang padang naar toraja kost?

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Ik denk niet dat er taxi's zo gek zijn je helemaal naar Toraja te brengen, omdat het een rit van zo'n 8 uur is, en de bestuurder moet ook nog terug.

Waarom huur je niet een busje met gids o.i.d.? als ik vragen mag?

Wizard044
User
spacer line

Hoi toevallig heb ik familie op bezoek uit Ujung Pandang. Ze raden het af om met een taxi deze trip te maken. Tenslotte moet deze arme man ook nog die 8 uur terug, is net wat Jeroen zegt.

Ik heb van hun een paar adressen gekregen, die betrouwbaar zijn:
De eerste is van vrienden van mijn familie, Wira Tour, Jl. Gunung Lokon, tlp: 0411-312298.
De tweede is ook zeer betrouwbaar, deze is nml. van een Nederlands tussenpersoon t.b.v. de NL. Consulaat : Caraka Tour, Jl. Samalona

Have Fun,
Charles

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Die Caraka Tours kan ik beamen. Daarmee heb ik afgelopen maart een erg goede en mooie (goed verzorgde) trip naar Tana Toraja gemaakt.

http://www.sulawesi-indonesia.com is hun website.

Robbie
User
spacer line

Als je genoeg betaald wil een taxi je ook wel brengen, en als zij je afzetten bij een hotel krijgen ze daar op kosten van de zaak onderdak, net zoals gidsen trouwens. Wat een taxi kost weet ik niet meer. Het is al te lang geleden.

Robbie

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,091,012 topic views - 240,020 posts - 13,725 topics - 32,683 members - last post @ 08-08-2020 10:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,186,006 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com