indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, airlines and transport > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maudi30
User
spacer line

Begin mei willen we van Bali naar Sumatra, Medan vliegen. Nu heb ik eens zitten kijken bij airlines zoals: Garuda, Air Asia, Lion Air etc. Maar de prijzen lopen nogal uiteen en de websites geven geen beschikbaarheid aan. Lijkt me niet dat alle vluchten al vol zitten. Wie heeft er een idee wat een retour ticket ongeveer moet kosten. En moeten we nu al iets boeken of is het meer raadzamer om dat bijvoorbeeld 1 week van te voren te doen (als we aankomen op Bali). Tenslotte...iemand advies tav welke airlines/betrouwbaarheid..er gebeurt nu zoveel de laatste tijd.
Bedankt alvast! Maudi

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Dat er geen beschikbaarheid is, heeft wellicht te maken met het feit dat vooruitboeken hier niet altijd mogelijk is. De goedkoopste tarieven worden tevens vaak pas 7 tot 10 dagen voor vertrek vrijgegeven, vandaar dat je nu hoge tarieven tegekomt.

Gewoon wachten dus. Emoticon: Smile

Over betrouwbaarheid zal ik maar niets zeggen; ik zal je een linkje geven.

Luchtvaartmaatschappijen mogelijk dicht na ongelukken

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

51,300,976 topic views - 223,695 posts - 13,516 topics - 16,717 members - last post @ 18-11-2017 10:42 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

92,254,110 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com