indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

brendababe
User
User icon of brendababe
spacer line

Hoi vraagje aan de bekenden in Indonesie/Bali/Gili
Wij willen vanaf Bali (Padang Bai toch??) naar Gili varen en 1 of 2 nachtjes slapen Emoticon: Yes! Wie kan mij vertellen hoelang het varen is vanaf BAli n wat is het mooiste eiland van de 3 om te snorkelen schijnt zo mooi te zijn die Gili eilanden en wat is een oke hotel om te vertoeven we hebben onze dochter van 9 bij ons. Ik lees het graag!!! Emoticon: Yes! Emoticon: Party! Emoticon: Party!

adu zeg!!! ben kapok!!

RienRaket
User
User icon of RienRaket
spacer line

Hi Brenda..

Het is ongeveer 6 uur varen, de totale reis ongeveer 10 uur vanuit zuid bali (smeinyak/kuta) en kost ongeveer 20 euro retour. Vliegen kan ook maar is wel duurder (+/- 60euro retour), vluchten zijn met propellorvliegtuig en vaak volgeboekt.

Op alle eilanden kun je goed snorkelen, maar wil je een goed hotel of beetje luxe beach bungalow dat moet je vrijwel zeker naar het grootste eiland (Gili trawangan). Namen darvan weet ik niet want zat zelf in een budget accomodatie (heel goedkoop overigens, 40.000rp per bungalow incl ontbijt en lunch), maar de mede forumbroeders en zusters weten vast wel iets..

Veel plezier teogewenst!

RR

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Onderwerp verplaatst naar 'Algemene praat'

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

62,744,258 topic views - 228,829 posts - 13,635 topics - 19,599 members - last post @ 22-10-2018 19:20 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2018
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

107,033,977 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com