indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

ike1968
User
spacer line

Beste mensen,

Wij willen volgend jaar met onze twee dochters (dan 12 en 8 jaar oud) een rondreis gaan maken in een van bovengenoemde landen. Wij zijn nog nooit eerder in Azie geweest dus hebben (heel eerlijk) ook geen flauw idee welke bestemming de mooiste is. De bedoeling is om 3 ß 4 weken in de zomervakantie te gaan. We willen dan ook rondtrekken (met een auto of zo..TIPS WELKOM!!) en willen niet alles van te voren gepland hebben. Waar kunnen wij als leken het beste naar toe gaan als het gaat om de natuur/cultuur etc.. Bij voorbaat heel erg bedankt voor alle tips!!!!!!!! groetjes, Ike

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Hoi Ike,

Het lijkt me van wezenlijk belang dat je in ieder geval een beetje weet waar je heen wil en hoe, want even drie landen opnoemen en vragen naar de mogelijkheden is niet echt handig om daarop een antwoord te kunnen geven.

Yerun

spacer line  

Beste Ike,
Ik ben het helemaal met Yerun eens, toevallig ben ik in alle drie de landen geweest.
Thayland heb ik bezocht met Kras vakanties, dat was werkelijk een schitterend verzorgde rondreis voor weinig geld.
Thayland heeft voor mij de beste keuken in de wereld, verder is het heel kleurrijk.
In Maleisie ben ik vaker geweest voor visa etc. Maleisie heeft veel overeenkomsten voor mij met Indonesie maar een stuk moderner, de mensen zijn niet zo hartelijk als de mensen in Indonesie.
Moet ik jullie echter een advies geven, bezoek Indonesie, zeker als jullie voor het eerst in Azie komen, alles gaat hier heel gemoedelijk en Indonesie heeft heel veel te bieden.
Drie a vier weken zijn al voldoende om op iegen houtje een reis te ondernemen naar de eilanden Java en Bali, Sumatra zou ook nog kunnen.
Er zijn overal mensen te vinden die jullie graag met jullie een rondreis maken voor heel vriendelijk prijzen, hebben jullie een progaama nodig is dat zelg heel goed te maken uit een goede reisgids zolas Lonely Planet.
Leuke vakantie gewenst,
Promotie Bali

P.S. Ik woon in Indonesie en houd gewoon van dit land, met mijn advies dienen jullie daar rekening mee te houden

spacer line  

Sorry voor de taalfouten, ik schrik er nu zelf van, volgende keer probeer ik beter

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,847,173 topic views - 234,929 posts - 13,697 topics - 25,672 members - last post @ 14-11-2019 19:32 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,699,590 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com