indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

alfred
User
User icon of alfred
spacer line

Er bestaat een snelle, rechtstreekse, bootverbinding tussen bali en de Lombok-Gili's, althans dat las ik eens, ergens...heeft iemand hierover meer informatie of er zelfs ervaring mee?

daft_punk
User
spacer line

volgens mij gaan er dagelijks boten van padang bai naar lombok en de gili's.

Ik weet dat een paar mensen bezig zijn met een boot te kopen die direct naar de plaats van bestemming wil varen waar je heen zou willen. zij zitten in Lovina (hotel Mas lovina) wat ik heb begrepen zit je van daar uit binnen een uur op 1 van de Gilli's.

Vraag even naar Dino hij is degene die daar over gaat.

succes
Daan

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Als je deze bedoel dan denk ik dat het uit de vaart is genomen dit is van 1998
Was een snelle boot met turbo motoren aangedreven.
Vertrok, met de auto, 15 minuten van Sanur, welk plaatsje het was weet ik niet meer? Emoticon: Shiny Emoticon: Wink

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

chirpy
User
spacer line

Vanuit Amed in het noord-oosten van Bali vertrekt op verzoek een snelle boot voor 150 dollar naar de Gili's. Het is geen lijndienst, maar zeer zeker sneller en daardoor niet veel duurder dan de reguliere manier via Lombok en het verschrikkelijke Bengsal.

dutchrobin
User
spacer line

Hoorde dat die snelle boot niet meer gaat richting de gilli's. Mocht je een alternatief hebben gevonden, laat het me ff weten. Wil graag een x een full moon party op de gilli's meemaken

jenny s
User
spacer line

Ik snap het hele Bengsal probleem niet zo... Emoticon: Confused Ik had mijn tocht naar Gili op Bali geboekt, dus busje, ferry, busje en bootje. Een LANGE tocht, dat wel, maar aangezien je geen boot ticket in Bengsal hoeft te kopen, heb je geen last van mannetjes die overdure kaartjes willen verkopen.

Je moet alleen ff je tas in de gaten houden om te voorkomen dat mensen die gaan dagen voor veel te veel geld...

Maar als je per se rechtstreeks wilt:

"We hope the new Perama boat P115 can be operated in June. It leaves P.Bai at 14.00 and arrives on Gili at 18.00. It costs you Rp 200.000/person/way includes welcome drink and afternoon meal.
At the moment this program is operated by Perama boat 212."

(bron: www.peramatour.com/)

Dus wie weet!

P.S. Zijn er nu ook al full moon parties op de Gili's? Hmmm, weet ik in ieder geval wanneer IK er niet wil zijn...

chirpy
User
spacer line

Naast Bengsal is die Mafia ook al neergestreken in Padanbai. Je tassen worden uit je handen gerukt en dreigend worden ze wanneer je de 500.000rp niet betaalt die ze voor hun dragen willen hebben.
Ook al heb je een georganiseerde reis, in Bengsal moet je soms uren wachten alvorens je over wordt gezet. Ze verplichten je in het restaurant plaats te nemen en proberen van alles om je weer een reis te verkopen. Wij werden zelfs bedreigd. Verder de kleine bedelaartjes die met de meest zielige gezichten je trachten af te zetten. Ik moet zeggen dat de rechtstreekse verbinding een verbetering is.

Robert
User
User icon of Robert
spacer line

On 06-05-2007 01:45 chirpy wrote:
Naast Bengsal is die Mafia ook al neergestreken in Padanbai. Je tassen worden uit je handen gerukt en dreigend worden ze wanneer je de 500.000rp niet betaalt die ze voor hun dragen willen hebben.

Beetje overdreven he? Emoticon: Frustrated
Tuurlijk willen ze graag een paar knaken verdienen maar dat heb je overal, maar dreigen is er toch zeker niet bij.

chirpy
User
spacer line

Toch moet ik je teleurstellen, omdat we de hoge prijs niet wilden betalen, kwamen ze met een groep om ons heen staan en dat was best bedreigend.

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

76,216,173 topic views - 234,382 posts - 13,692 topics - 25,236 members - last post @ 21-10-2019 15:24 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

124,675,978 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com