indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Tickets, luchtvaart en vervoer > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

peewan
User
spacer line

Is iemand bekend met het fenomeen omkeer ticket, dwz hier in Nederland een ticket kopen voor iemand die vanuit Bali gaat vliegen. Weet iemand dan eventueel iets van de kosten in deze.

Vriendelijk bedankt, Peter

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Ik heb bij 2 goede ticketbureaus geinformeerd (2 maanden terug) over de prijs Jakarta -Amsterdam retour. Doch dat de ticket hier in NL wordt besteld.

Door de extra administatie kosten die met Jakarta gemaakt moeten worden, is mijn ervaring dat het ticket duurder uit kwam. Met zo' n 50 tot 75 euro prijs verschil.

Wat Bali betreft;
Een ticket voor een vlucht binnen Indonesie is hier besteld altijd duurder. Ik vlieg altijd naar Semarang (midden Java).
Ik koop hier een ticket tot Jakarta en mijn vrouw koop daar voor mij Jakarta - Semarang.

Dus Bali - Amsterdam is zeker duurder waneer deze hier wordt aangevraagd, naar mijn ervaringen natuurlijk.

grtn,

Albert

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

spacer line  

Beste Peter,
Ik woon hier in Bali en volg een beetje de prijzen voor een ticket, volgens mij is een ticket een stuk voordeliger als je het in Bali koopt.
In NL kijk ik ook wel eens op websistes voor prijzen, volgens mij word de lage dollarkoers in NL gewoon niet verrekend met de vleigtickets terwijl die prijs volgens mijn weten altijd in US$ is.
Ik ben nu niet iemand aan het helpen die zijn vriendin naar NL wil laten overkomen en weet gauw genoeg de actuele prijs.
Kijk zelf eens bij http://www.ramantha.com/ , daar heb ik in het verleden heel voordelig tickets gekocht voor zowel binnenlandse vluchten als een vlucht naar Singapore.
Groetjes,
Promotie Bali
Jan

pietervs
User
spacer line

Hallo allemaal,

ik ben net nieuw hier op deze site en ben op zoek naar tickets van Bali naar Amsterdam voor een vriend van mij. In bali komt hij niet onder de 1000 dollar uit. Weet iemand nog een oplossing?

pietervs
User
spacer line

Nog even met mij, als iemand weet waar je op Bali de goedkoopste tickets kan kopen, een travel agent of iets dergelijks is ook welkome informatie

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Wij hebben nog niet zo lang geleden een ticket gekocht voor de vriendin van een vriend van ons, retour Amsterdam voor US$840.
Momenteel hebben we een optie voor een goede vriend voor een ticket enkel Amsterdan voor US$522.
Beiden met China Airlines.
Vanaf 15 juni echter hoogseizoentoeslag.
Er zijn verschillende reisbureau's in Zuid Bali die niet veel in prijs verschillen, op de luchthaven heb ik zelf vaker tickets gekocht bij MAS en Singapore Airlines.
Kijk even voor wat links naar reisbureau's op onze website op www.parpulo.com en dan bij Parpulo's favorieten.
Succes,
Tuti & Jan

pietervs
User
spacer line

Bedankt voor je reactie en ik snel even kijken. Kijk, $ 840,- is een goed prijsje!

groetjes Pieter

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

77,027,794 topic views - 235,014 posts - 13,697 topics - 25,729 members - last post @ 18-11-2019 23:38 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2019
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

125,849,548 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com