indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Andere praat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (2 reactions)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

maudi30
User
spacer line

Wie oh wie kan mijn zus helpen bij het zoeken naar een baan of kan haar van advies voorzien.

Monique Habets
-25 jaar
-Afgestudeerd in ' Talen en culturen van zuidoost aziŽ en oceaniŽ' aan
Universiteit Leiden
-Study gevolgd aan īUniversitas Gadjah Mada (UGM) te Yogyakarta
-Werkzaam bij Organisatie Nu Yayasan Cindelaras Paritrana teYogyakarta
(vrijwilligers hulp tav aarbeving slachtoffers)
-Woonachtig in Yogyakarta ( Sosial Budaya Visa)
-Talen: Nederlands, engels, Behasa Indonesia & Javanese (Behasa Jawi)

Bedankt voor alle komende reacties!

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Blijft er 1 vraag over: wat kan ze concreet wat een Indonesier niet kan? Daar gaat het namelijk om.

Het kost een vermogen voor een bedrijf om een buitenlander in dienst te nemen, dus dat geld moet wel terugverdiend worden.

Dit komt voort uit het feit dat er in Indonesie erg hoge werkloosheid is, 25-40% (afhankelijk van hoe men telt kom je op andere getallen uit)

Ho Lee Fuk

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Jammer dat er nog geen antwoord is op mijn eerdergestelde vraag.

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
spacer line

Blijft er 1 vraag over: wat kan ze concreet wat een Indonesier niet kan? Daar gaat het namelijk om.

Werken Emoticon: Worship Emoticon: Worship

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

johnvdB
User
spacer line

Ik zou zeggen probeer het is bij een massagesalon, daar kan ze zich als blanke echt onderscheiden. Yerun weet misschien nog wel een paar adressen?

Voor de rest geef ik haar weinig kans dat ze daar ooit een reguliere baan vind.

ben nieuw hierzo...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Haha, dat is feitelijk nog niet zo slecht inderdaad, onderscheiden kun je je er zeker. Echter zal het de vraag zijn of ze een dergelijk beroep accepteert natuurlijk.

Helaas ben ik niet thuis in die wereld, ik kan de weg naa Hugo's wel vinden, misschien kun je vanuit daar een aanknopingspunt vinden.

Ho Lee Fuk

johnvdB
User
spacer line

Ja, komt me bekend voor die naam Hugo's, heb ik volgens wij wel eens langs de weg in Yogya een reclamebord van gezien. Want is dat eigelijk precies?

ben nieuw hierzo...

Yerun
User
User icon of Yerun
spacer line

Hugo's is een keten van clubs in Java waar over het algemeen erg veel alcohol gedronken wordt en waar Westerse prijzen gerekend worden. Dat schijnt modern te zijn of zo Emoticon: Wink

Ho Lee Fuk

zieleffe
User
spacer line

On 26-02-2007 22:23 johnvdB wrote:
Ja, komt me bekend voor die naam Hugos, heb ik volgens wij wel eens langs de weg in Yogya een reclamebord van gezien. Want is dat eigelijk precies?

Of Hugo Boss (Een parfum voor mann) hebt u dan op een reclame bord gezien kan dat ook zijn geweest ?
verwart met Hugos ?
ls het wat Yerun schreef, daarop geen reclame gemaakt word????? Emoticon: Party! Emoticon: Party! Emoticon: Shiny Emoticon: Nice

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

84,149,850 topic views - 240,036 posts - 13,725 topics - 32,690 members - last post @ 10-08-2020 14:02 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

137,297,088 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com