indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Hotels in Indonesië > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (2 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (3 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

johanw
User
spacer line

Zeer eenvoudige Low Budget Bungalow in de JL Padma in Legian.
Twee bedden, Nachtkastje, Kleerkast, Tafeltje, Bad, Douche met koud water, Toilet, Ventilator.
Mooi aangelegde en goed onderhouden tuin met in het midden een mooi zwembad.
Kleine kantine met eenvoudige gerechten en koude drankjes.
Loopafstand naar het strand 5 minuten. Gelegen in een gezellige straat met winkels, Hotels en Restaurants
20 minuten van het vliegveld.

Ik betaalde Rp 60.000 per nacht voor 2 personen inclusief ontbijt. (Is omgerekend nog geen Eu 6,00 huidige koers)
Met de taxi naar Kuta kost ongeveer Rp 4000 (ongeveer Eu 0,40)

Voor info zoek op Google naar Legian Beach Bungalow.

Ik kom hier nu voor de derde keer en heb er weer een heerlijke tijde gehad. Ik noem het mijn paradijsje.

menno
User
spacer line

hey hallo die johan ik ga 16 july weer naar bali toe en dit verhaal spreekt mij wel aan hoe heb je dat voor elkaar gekregen want ik ben even gaan kijken bij google maar ik kon de prijsen niet vinden van het hotel ken jij mij er iets meer over vertelen ik hoop snel van je te horen groetjes menno

johanw
User
spacer line

Hallo Menno,

Wat wil je weten ?
Via jouw E-mail adres heb ik je een mailtje gestuurd met mijn telefoonnummers, Bel me maar even !!!

Succes en tot horens
Jan

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

78,842,965 topic views - 236,141 posts - 13,703 topics - 27,449 members - last post @ 23-01-2020 03:47 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2020
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

128,592,655 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com