|
|
|
|
|
14-02-83
Dus 22 jaar
|
|
|
|
hi everybode,
now and than I'll visit this site and I do like the informations and experiences from all visitors.
I'm born in The Haque, 21th february 1951.
see you
Ellen
|
|
|
|
Hello,
my birthday is 5 november 1968 in the hospital of Hengelo and I still live there.
|
|
|
|
Heej,
Here an other old? man, my birthday is 04-04-1950, born and still living in Capelle-city (Sprang-Capelle) Life is good in the Brabantse country!
Jacob
|
|
|
|
This is the complete list of forum members who sent in their details in this topic. With a helping hand of Inge, we created this list. Feel free to order changes or to send in additions.
O ya.. no birthday cards will be send at the moment. Maaf!
Date of birth - Username - Real name
Forum birthday Calender (in .xls format)
|
|
|
|
|
6 maart 1945 te Axel. Dus umurku 60 tahun
|
|
|
|
This is the complete list of forum members who sent in their details in this topic. With a helping hand of Inge, we created this list. Feel free to order changes or to send in additions.
= webmaster edit =
= end webmaster edit =
|
|
|
|
|
Maaf Albert ,
Tanggal Kelahiran saya itu 1945 daripada 1946
Salam Takzim Jo Oosting
|
|
|
|
Joost,
Is aangepast met Joost - Jo Oosting
|
|
|
|
|
l think Aliakbar's birthday is 27. 12. 1974.
apa kabar ya dia?
|
Slightly older, hopefully wiser, absolutely prettier
|
|
|
|
I was born, that's right, but my last name although is Kasteelen.
Thanks, Jan.
|
|
|
|
|
On 20-03-2005 12:58 Jeroen wrote:
|
Beste mensen,
Ondanks bovenstaande mededeling werd ik gisteren aangenaam verrast door een e-card felicitatie in mijn mailbox. Omdat ik als eerste aan de beurt was, even een reactie.
Ik lees alle ingezonden topics en antwoorden met plezier. En beantwoord die soms op mijn manier. Nooit mijn bedoeling om iemand te kwetsen. Als u dat zo voelt... laat mij maar zwetsen! “Dat rijmde, hoorde u dat?” (Dolf Brouwer).
Jeroen, Inge en iedereen die geholpen heeft met het tot stand komen van dit leuke idee en natuurlijk alle forumleden, Hartelijk Dank!
|
|
|
|
Congratulations Jantje and many healthy years.
Jan.
|
|
|
|
|
Jantje
Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag en ik hoop dat je een hele leuke verjaardag hebt gehad.
Inge
|
|
|
|
de oudste op dit moment
ruud 8 maart 1938
|
|
|
|
Ruud van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Fijn dat ik je ken! Beter om je weer eens te ontmoeten
Umberto
|
|
|
|
|
And we have a new birthday calender. In order to keep it together in one file, just post your data here if you want to change it or just add your birthday.
I hope I won't forget sending birthday cards, I'm still working on something.
|
|
|
|
|
Bithday: 25-10-71
|
Begin de details te vergeten
|
|
|
|
On 30-03-2005 19:55 Jeroen wrote: And we have a new birthday calender. In order to keep it together in one file, just post your data here if you want to change it or just add your birthday.
I hope I wont forget sending birthday cards, Im still working on something.
|
Welke helaas niet meer up to date is (Saya).
En Aliakbar als je het mij vraagt zit hij weer in India. Want zijn web site is ook ten ziele.
|
|
|
|
|
hello youngsters,
Every man may meet his match,I'm from 1932 - far before the second world war - to be exactly : 09-02-1932................
|
|
|
|
Heej Jeroen,
Hartstikke bedankt voor de e-card die ik gisteren van je ontvangen heb! Ja weer een jaartje erbij het begint al wat te worden met de "ouwe" maar ik heb verder geen moeite met deze leeftijd, ik ben blij da'k zover al gekomen ben, er zijn tenslotte weinig varkens die zo oud worden!
Groeten
Jacob van de Werken
|
|
|
|
 I am 28 going on 29 this year.
WJ
|
|
|
|
Worden er nog verjaardagen gemeld ,zijn alle verjaardagen opgenomen in de kalender ( laatste uitvoering 30-3-05 Jeroen) of houden we ermee op?
Zou het niet gemakkelijker zijn om bij intrede van nieuwe forummers/sters een klein vragenlijstje te laten invullen - op basis van vrijwilligheid- ? Een van de vragen zou kunnen zijn : wat is je geboortedatum?Dan hebben we onze kalender up-to-date,tovh.Het is maar een voorstel........
|
|
|
|
Hey Schultz,
Ik dacht dat er al een behoorlijke lijst was van geboorte-data's van leden (vrijwillig gemeld) ik wil je niet tegen spreken hoor ! maar misschien zit er iets persoonlijks/prive tussen dat niet ieder zijn leeftijd wil melden ofwel anderen gegevens.
Ik vind je inzet helemaal niet verkeerd! maar wie ben ik......misschien dat als nieuwe forum-leden zich melden en een lijst van hier tot tokyo moeten invullen over henzelf ! ...dat ze het voorgezien houden
Grt,
M-Solo.
|
Live life to the max.......
|
|
You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.
|
87,944,499 topic views - 240,748 posts - 13,734 topics - 34,221 members - last post @ 15-01-2021 19:14 CET
|
143,232,103 pageviews |
|
|