indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Other talk > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

idbrj
User
spacer line

I am born in Arnhem and live in Zevenaar. So Dieren,Doetinchem, Doesburg and Velp are well known to me.
Within 3 weeks I will be 56 years young.
So Kinanti my party will be in October.

Jan B

spacer line  

Born on may 13, 1961 in Rotterdam. Now living in a smal village near Rotterdam called Nieuwerkerk ad IJssel and planning to retire asap and want to move to Bali (or maybe Thailand). Unfortunately still need to work a few years to make it possible.

Oud worden op bali? www.whitedolphins.nl or www.whitedolphins.net

neyna
User
spacer line

Born in Solo June 12 1979,so I'm 25 now

EricYen
User
spacer line

I am Eric, born on 8 august 1963 in Dordrecht, the Netherlands, but living happy forever (metaphorically speaking) in Singapore with Yen, my wife, born on 16 december 1971 in Singapore.

ok lah, bye now.

Eric

janschut
User
spacer line

My nickname is pak jengot some times om miskin and i was born in Bandung at april 7 1949 salaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Ja ,ook even een jaartal, ben geboren in Warmenhuizen en wel heel lang geleden, op de site te zien nog niet vermeld 1940 dus ik loop al enkele jaren mee. Woon sinds 1965 in de omgeving van de lichtstad. Een dorp dat toen bestond van ongeveer 4000 mensen. Nu enkele jaren later z'n 50.000. Ja Jeroen waar jij nu werk, grazden de koeien nog. Nu een compleet industrieterrein.
Abraham zag ik in de tropen, mijn AOW krijg ik in de tropen.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Vroeger.. Toen Eindhoven Airport nog Welschap was en je er met de trekker door de sloten moest Emoticon: Wink Ik woon hier al ruim 20 jaar trouwens.

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Ja Jeroen, vroeger waar nu de nieuwe huizen staan gedurende enkele jaren was in die tijd de start en landingsbaan. Airport Ehv bestond toen niet heb het dan over de jaren 65.
Midden de jaren 80 is de baan verdraaid, werd Ehv Airport mede door Frits Philips uitgebreid tot burger luchthaven. Vervolgens was als eerste burger vliegtuig de NLM dochtermaatschappij van KLM
In een razendtempo heeft zich toen de industrie zich daar gevestigd
Heb dit met eigen ogen zien ontwikkelen als oud medewerker van de vliegbasis.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

En op dit moment komt er ook nog eens een compleet nieuwe terminal bij, goed voor 1.2 miljoen passagiers per jaar. Ach, misschien kan ik binnenkort vanaf Eindhoven naar IndonesiŰ... Emoticon: Wink

Pardi
User
spacer line

Mijn jaartal is 26-11-1941 en ben dus 63 jaar.
Geboren te Amsterdam.
Nu reeds 34 jaar wonende in Schagen.
Mijn naan is Ab en niet Pardi, die heb ik genomen omdat Ab reeds vergeven was.
Pardi is de naam van mijn overleden adoptieve zoon in Indonesia/Sumatra.

Dus voor een keer teken ik met Ab

spacer line  

Geloof dat ik wel 1 van de jongste ben hier..
Ik ben geboren op 13-10-1986, ben nu dus 18 jaar oud. Ben trouwens geboren in Oud-beijerland Emoticon: Nice

Woon nu sinds 5 maanden in Heinenoord daarvoor altijd in Oud-Beijerland gewoond.

spacer line  

Misschien ben ik een middel klasse model, geboren op 30-08-67 Emoticon:
woonachtend in veldhoven, en ben 37 jaar geleden van de band gerolt...woon 3 deuren van Latex af.

Mijn naam hier stampt af van mijn overleden hondje in bali ( 7 maanden jong was hij ) ik had hem over laten komen uit Solo...en ik had hem de naam Martin gegeven ! Vandaar Martin-Solo.
Ik moest martin verlaten op zijn 5de maand omdat ik terug moest naar nederland om weer mijn werkzaamheden te verichten! martin heeft 1 week voor de tuinpoort gelegen toen ik weg was omdat hij niet kon snappen waar ik was...2 maanden later is hij overreden in de wijk waar ik woonde..hij was zo klein en hij glipte na het wassen door de tuinpoort die op een kiertje stond.

Verder heeft hij nooit geweten dat ik nog terug zou komen naar hem...dat blijf ik erg vinden.

Martin-Solo.

Live life to the max.......

ron broens
User
spacer line

born in 02-02-1965 in helmond netherlands
and was on tour on java on my 40 th birthday on the vulcany of bromo
my friend will become 40 hopefully on our next holiday to bali in okt 2005 Emoticon: Worship

spacer line  

Jeetje wat een sneu verhaal over je hondje zeg Eduard Emoticon: Cry Emoticon: Nooo

Jantje
User
spacer line

Jan(tje) dus. Geboren 25 maart 1946 te Rotterdam. Woon sinds 2002 in Semarang.

Ibu Inge
User
spacer line

Inge. Geboren op 13 februari 1949 te Loea Koeloe.

Jeroen misschien een leuk idee om een digitale verjaardagskaart te sturen naar de leden waarvan de geboortedatum bekend is uit naam van ons allemaal????

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Inge,
Dat is geen slecht idee van jou, misschien dat Jeroen er iets aan kan doen via de site, Emoticon: Yes!

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Inge,

Ik moet eens een lijstje maken, helaas heb ik er geen tijd voor op dit moment. Achter de schermen wordt er flink gewerkt aan diverse uitbreidingen en websites. Daar gaat vrijwel al mijn vrije tijd in zitten op dit moment.

Maar ach, wie weet wat de toekomst brengt.

jagolf1
User
spacer line

55 years waauw old guy? maybe Emoticon: Nooo

salam Jacob

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 24-08-2004 14:39 Jeroen wrote:
Eindhoven de gekste! Emoticon: Puh!

Groeten vanaf Eindhoven Airport Emoticon: Bye bye

Hey Jeroen... werk je op Eindhoven Airport???

Ik ben 25 op dit moment... 14 juli 1979 geboren te Elburg... nu wonend in Maastricht/ Amsterdam/ Elburg... overal een beetje gedurende deze afgelopen maanden... wat meer stabiliteit zou voor mij geen kwaad worden... maar ja... dan moet je niet in de luchtvaart werken...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

latex40
User
User icon of latex40
spacer line

Hoi Richy,
Even een antwoordt op jouw mailtje van 21,18 uur. over je woonplaatsen Maastricht , Amsterdam beiden hebben een luchthaven, nou ja vliegveld Beek is het eigenlijk maar Elburg daar is toch geen vliegveld of bedoel je misschien vliegveld Lelystad? Ja ik ben toch een oud luchtmacht man vandaar mijn vraag??? maar je je kent het gezegde van de Limburger "de schonste stadt van Limbabwe is Meestrich. of niet soms.

spacer line  

Heyhey iedereen,
Dit vrouwtje is oeh..al 32 jaar.
Geboren en getogen in Zevenaar, na vele verhuizingen elders in Nederland, toch teruggekomen naar Zevenaar.. Lekker dicht bij mammie's nasi kuning en rendang..adoeh..enak jah!
Emoticon: Nice Emoticon: Nice Emoticon: Nice

Richy
User
User icon of Richy
spacer line

On 27-02-2005 21:50 latex40 wrote:

Hoi Richy,
Even een antwoordt op jouw mailtje van 21,18 uur. over je woonplaatsen Maastricht , Amsterdam beiden hebben een luchthaven, nou ja vliegveld Beek is het eigenlijk maar Elburg daar is toch geen vliegveld of bedoel je misschien vliegveld Lelystad? Ja ik ben toch een oud luchtmacht man vandaar mijn vraag??? maar je je kent het gezegde van de Limburger "de schonste stadt van Limbabwe is Meestrich. of niet soms.

Klopt helemaal... dat is mijn ouderlijk huis... om eens in de zoveel tijd weer even op te laden Emoticon: Smile ... EHLE kom ik ook regelmatig... dat is ook enorm gegroeid de laatste jaren!!! Welschap (EHEH) heeft naar mijn mening het mooiste squadron van Defensie!!! Heb ik alleen als burger eens mogen rondkijken...

"Veel mensen hebben een te hoge dunk van wat ze niet zijn, en een te geringe dunk van wat ze wel zijn".

jagolf1
User
spacer line

On 27-02-2005 21:09 jagolf1 wrote:
55 years waauw old guy? maybe Emoticon: Nooo

salam Jacob
Emoticon: Bye bye

G_long
User
spacer line

I'm 40 years old but looked younger than my age Emoticon: Puh! , Sagitarius because I was born in november 23 and I am dragon without fire Emoticon: Shut up! .

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

46,970,542 topic views - 220,705 posts - 13,433 topics - 15,739 members - last post @ 25-05-2017 20:54 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

85,556,382 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com