indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Algemene Indonesiëpraat > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.youtube.com/watch?v(...)&mode=related&search
Pak Sid half weg dit filmpje word door de zanger iets over Opa Sid gesproken.
Toch niet verward met u PaK Sid? Emoticon: Shiny Emoticon: Party!
http://www.youtube.com/results?search_query=maluku
http://www.youtube.com/watch?v=19mANFFjez0

Verdediging is de ruiter van kritiek--- *O* --,Het doel heiligt de middelen

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

ff, gekeken Om ziel, moest wel goed luisteren om het te horen ,maarrrrrrrr, wat ik nog leuker vond, ik kwam mijn favoriet Andy Tielman Emoticon: Very funny ook daar tegen.
Terima kasih dari Tante Yo

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

AnisJ
User
User icon of AnisJ
spacer line

" .... lantas tante Yo begoyang juga Emoticon: Party! ; en meprouw Jo heeft u ˇˇk geswingt (???) .... u moet ons wel 'op de hoogte houden' hˇˇr, misschien een fotooce van t. Jo in de wilde 'Rock-tijdperk' Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! ......"

'Ahu kura ahia, mansia nia'

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

On 12-02-2007 14:58 AnisJ wrote:
" .... lantas tante Yo begoyang juga Emoticon: Party! ; en meprouw Jo heeft u ˇˇk geswingt (???) .... u moet ons wel op de hoogte houden hˇˇr, misschien een fotooce van t. Jo in de wilde Rock-tijdperk Emoticon: Yummie! Emoticon: Yummie! Emoticon: Shiny Emoticon: Shiny Emoticon: Yes! Emoticon: Yes! ......"

Beetje goyang goyang op de trippelstoel Emoticon: Party!
Even verder gekeken en toen kwam ik nog familie van mijn schoonzus op youtube tegen, toch leuk.

Het zou in de wereld heel wat vrediger toegaan als men minder op elkaar zou letten en meer op elkaar zou passen

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

http://www.youtube.com/watch?v=GC2jT35_l_U
Dit is dan geen Indonesie filmpje maar wel iemand laten zien die aangepast mee doet, en dat geeft dan weer een voorbeeld functie.
Het hoef niet moeilijk te zijn om mee te doen met de Hollanders als je uit een ander land komt, daar mee heb je geen verlies aan je afkomst gemaakt.
het siert de mens, en zet respect op de persoon, die zich zelf blijft, maar weet om te gaan in een land waar ze vertoeft.
kunnen heel veel allochtonen een voor beeld aan nemen.
Mee doen is geen verplichting maar brengt wel je dichter bij het volk, waar je verblijf
En het volk hoef dan niet zo te tobben met hoe moeten wij omgaan met allochtonen, want dat is voor mij wel een probleem zij blijven soms muren opwerpen om met ze om te gaan.
Goede zijn er zeker, gelukkig wel, maar te weinig om te laten weten, en te laten zien hoe het gemakkelijker is met mensen waar je moet mee omgaan omdat je daar nou eenmaal verblijf. Emoticon: Blush Emoticon: Very funny Emoticon: Emoticon: Confused

4yoke4
User
User icon of 4yoke4
spacer line

Om Ziel, ik heb ff gekeken, hartstikke leuk, alleen een beetje onscherp maar ik kon wel raden wie U en uw liefje waren.
Leuk hoor, dat samen dansen Emoticon: Party! je moet plezier in je leven maken want dan blijf je het langst gezond.

Heeft U uw hoed al terug?
Emoticon: Bye bye

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Yoke dat dansen is een apart verhaal.
Toen zij pas hier was, had ze totaal geen gevoel voor muziek, laat staan om te dansen.
Maar ik was wel een liefhebber, en zo heb ik ze naar dansen geleid, niet dwingend maar proberen het gevoel bij te brengen,
Zij kreeg er ook plezier in, en wilde nog wel naar line dansen.
dat doet ze nu ook al weer jaren.
maar wij hebben hier een dansles middag waar wij boven de 55 + met plezier wat pasjes leren, en wat vrij dansen.
Zo hebben wij gisteren middag carnaval gevierd, en dat gaat hossen en dansen door een zaal door, heel gezellig, en gezond voor mij omdat, de dokter had gezegd bewegen, bewegen.
Nou is het wel zo, de zelfde dokter zie je nergens opdraven misschien doet hij aan tennis maar bewegen zie ik hem nooit.
---------------------------------------------------------------------------------------
Neen die hoed heb ik niet meer terug gekregen het op de marktplaats, plaatsen was geen succes geworden, het bericht dat het meegenomen was door iemand bleek een grap te zijn van jongere die niet beseffen wat ze doen.
Maar goed jammer maar het leven gaat door. Emoticon: Stupid Emoticon: Frustrated Emoticon: Angry

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Kinder Liedjes op film

Tempo doeloe leuk filmpje van Jakarta waar je de tram nog ziet rijden

Lagu-Lagu Indische liedjes met filmpje over IndonesiŰ

Lagu-Lagu met filmpje

Albert
User
User icon of Albert
spacer line

Type in Batavia dan krijg je ook een x-aantal.

Zelfs de meest domste stad van Indonesia kun je erin terug vinden (Jepara). Emoticon: Smile

Wil je ook meester van je eigen leven zijn? http://www.goudenera.nl

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

zieleffe
User
User icon of zieleffe
spacer line

Bokito
User
User icon of Bokito
spacer line

Nostalgia

Shalom

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Nu weet ik waarom de IndonesiŰr ons voetbal zo mooi vindt:

paulana
User
spacer line

Op 18-08-2011 20:00 schreef dangdude03:
Nu weet ik waarom de IndonesiŰr ons voetbal zo mooi vindt:

[YouTube video verwijderd]

Allemachtig Jan, hoe kom je daar nou weer aan tis wel lachen!!
Ik ben gek van voetbal niet sinds nu, maar al heel lang Formule 1 ook.

BTW hoe was het in Noord Frankrijk , heb je daar nog iets waargenomen ?

Ik heb hier niets gezien jammer jammer Emoticon: Frustrated

Om Swastiastu

senior
User
User icon of senior
spacer line

hati hati, pelan pelan

paulana
User
spacer line

Die is hartstikke leuk, vooral die reacties en dat ze nog een keer kijken, hahaha

Om Swastiastu

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

Ach Paulana, voetbal kan me niet zo boeien, maar deze vond ik wel leuk. Toevallig tegengekomen!

Noord Frankrijk was een belevenis: een nieuw persoonlijk record gevangen: een spiegelkarper van 16 kilo.

Veel regen gehad en daarom geen heldere hemel. Maar ik verwacht dat er snel iets te zien zal zijn. Er is genoeg daarover op youtube (nibiru, elenin, dwarf star, planet x etc.) Helaas ook veel flauwe kul. Emoticon: Bye bye

paulana
User
spacer line

Niet alleen op You Tube Jan, MSN Duitsland bericht er ook over!

gefeliciteerd met je nieuw persoonlijk record .16 kg hoe heb je die in hemelsnaam uit het water gekregen ? niet alleen of toch wel Emoticon: Shiny

Om Swastiastu

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 18-08-2011 20:43 paulana wrote:
gefeliciteerd met je nieuw persoonlijk record .16 kg hoe heb je die in hemelsnaam uit het water gekregen ? niet alleen of toch wel Emoticon: Shiny

Dank je Paulana. Er zijn speciale schepnetten waarmee je zo'n massieve vis kan landen. Echt helemaal alleen gevangen dus. Emoticon: Smile

paulana
User
spacer line

Chapeau Jan, Emoticon: Shiny

En je eet er nog steeds van Emoticon: Wink Emoticon: Yummie!

Om Swastiastu

spacer line  

Ik heb gisteravond/nacht nog een hele tijd gezocht naar tempo doeloe beelden van de Borobudur, of iets van de renovatie. Mijn vader vertelt altijd hoe het eruit zag toen hij er eind jaren vijftig was. Ik ben daar razend benieuwd naar, maar kan helaas niks vinden (behalve een paar slechte fotootjes).

Ik kijk heel veel filmpjes op YouTube van IndonesiŰ, maar zou zo gauw niet weten wat interessant is voor de ander.
Emoticon: Smile .

"Bhinneka Tunggal Ika"

dangdude03
User
User icon of dangdude03
spacer line

On 19-08-2011 14:34 paulana wrote:

Chapeau Jan, Emoticon: Shiny

En je eet er nog steeds van Emoticon: Wink Emoticon: Yummie!

De vis zwemt zijn rondjes weer in Etang de la Botte

Om on topic te blijven; in Indonesia zwemmen ze ook (ikan mas):

Yahyah
User
spacer line

Yahyah
User
spacer line

Hij doet 't niet! Jammer!

Yahyah
User
spacer line

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

49,949,885 topic views - 222,206 posts - 13,488 topics - 16,248 members - last post @ 22-09-2017 21:19 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

90,046,331 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com