indahnesia.com - Discover Indonesia Online

You are currently in > Forum > Bali, het godeneiland > View topic

17-01-2015 18:16 · [news] Three more bodies of AirAsia victims to Surabaya hospital  (1 reaction)
17-01-2015 01:23 · [news] Fuel prices lowered, again  (0 reactions)
17-01-2015 00:14 · [news] President dismisses Sutarman as national police chief  (0 reactions)
16-01-2015 12:44 · [news] Alleged terrorists shot dead three villagers in Poso  (2 reactions)
16-01-2015 02:15 · [news] Indonesia to execute six drug convicts  (0 reactions)

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login
spacer line  

Wij lopen al een tijd met het plan om een eigen klein unique hotelletje te beginnen op Bali.

Binnenkort willen we hiervoor met een uitgebreid vooronderzoek starten.
We zoeken hiervoor mensen ( het liefst nederlandse hoteleigenaren of andere mensen die ons veel over ondernemen op Bali kunnen vertellen)

Tevens willen we een uitgebreide enquete starten en zoeken daarvoor mensen met kleine kinderen (van 0 t/m 5 jaar) die graag naar Bali gaan of andere verre bestemmingen om te weten wat ze belangrijk vinden bij de hotels qua kindervoorziening.

Tevens zijn we op zoek naar een makelaar die ons op de hoogte kunnen houden over te koop staande kleine hotels.

Mensen die hier aan mee willen werken of die ons meer op weg kunnen helpen verzoeken we hierbij dan ook om een berichtje achter te laten of contact met ons op te nemen.
Alvast bedankt.

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

De andere drie identieke topics zijn gesloten.

Lees eerst eens de FAQ alvorens verder te posten, bespaart jullie het werk van steeds topics openen en ik hoef ze niet op te ruimen, goed?

Bij voorbaat mijn dank.

Yerun

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Hoi,

Ik geef jullie een eerlijk advies: Doe het niet... Dat zal jullie een boel kopzorgen besparen.

Succes, Papaya Emoticon: Bye bye

Happiness is not a destination, it's a Way of Living

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Dat zal jullie een boel kopzorgen besparen
En niet te vergeten rupia`s, er zijn al zo veel buitenlanders die het hebben geprobeerd, de meeste weten niet waar ze aan beginnen, jammer dat de gene waar het mis is gegaan niet reageren, waarschijnlijk uit schaamte.
Succes!
Jan

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Er is een goed potentieel maar het grote probleem begint met de overheid en zijn korrupte buitenlanderonvriendelijke kornuiten. Het leven als Nederlander word je, waar dan ook mogelijk, moeilijk gemaakt. En dan nog niet te spreken over kultuurverschil, religie etc. Ik geef een advies aan alle Bali gangers: STOP DREAMING! Bali was not created to please tourists...

Tuti & Jan
User
User icon of Tuti & Jan
spacer line

Het leven als Nederlander word je, waar dan ook mogelijk, moeilijk gemaakt
En in het algemeen niet door de Balinezen, mocht je succes hebben zal er voor gezorgd worden dat je het leven goed zuur wordt gemaakt of je moet voldoende power (lees poen) hebben.
Ga je financieel naar de klote zal het je medelanders een worst wezen, op enige hulp hoef je niet te rekenen, ze hebben weer een gespreksonderwerp waarvan ze met volle teugen van genieten!
Jan

dekarre
User
User icon of dekarre
spacer line

Ik wens jullie veel sterkte...
maar zou het toch niet doen. Er zijn veel hotels in Bali, te veel hotels, en vele hotels hebben te weinig klanten. Waardoor ze het personeel niet goed kunnen betalen en zelf ook niets verdienen. Het zou jammer zijn om uw geld in zulk een project te steken en dan lijdzaam te moeten toezien dat er bijna geen klanten komen. En zijn er dan wel klanten, dan is het voor die ook niet plezant om alleen in een hotel te verblijven. Ik ben toch al een 8 tal keren naar Bali geweest en we verblijven nu altijd in een groot bekend hotel omdat we daar zeker zijn dat we daar niet alleen zijn, en het voedsel ook wel vers zal zijn...

pak ronald
User
User icon of pak ronald
spacer line

Voor de enquete: we hebben 4 kinderen (2,4,6,7) en ik mijdt echt alles waar kindvriendelijke op staat: in Ned maar ook in Indo

Ga staan waar geen plek is om te staan.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

Hoi Ronald,

Er is een opening in de markt voor villa's. Ik zou je adviseren om wat meer die kant op de kijken.

Aan de andere kant, de villa's die het nu goed doen zijn de top top luxe villa's, zoals Bulgari, en dat zijn dan ook wel weer miljoenen investeringen.

Daarnaast, de hotels hebben altijd meer faciliteiten dan jouw hotel zou kunnen bieden. Maar in ieder geval succes.

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

papaya
User
User icon of papaya
spacer line

Ga je financieel naar de klote zal het je medelanders een worst wezen, op enige hulp hoef je niet te rekenen, ze hebben weer een gespreksonderwerp waarvan ze met volle teugen van genieten!

Deze figuren zijn meer geinteresseerd in overmatig Bintang gebruik dan hun medemens te helpen.

maurits
User
User icon of maurits
spacer line

O ja, en hotels hebben geen klanten maar gasten... Emoticon: Yes!

Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.

balibreeze
User
User icon of balibreeze
spacer line

O ja misschien bedoelde Mr karre ander soort hotels waar ze kamers verhuren voor klanten met ander soort doeleinden kan toch !!! Emoticon: Shut up!

sing ken ken bli....

Jeroen
Administrator
User icon of Jeroen
spacer line

Deze kan wel op slot, aangezien jullie maar weer een nieuwe geopend hebben.

http://forum.indahnesia.com/to(...)koop_klein_hotel.php

You have to be logged in to post a message. You can login by clicking here.
If you do not have an account yet, you can register yourself here.

open new topic | reply to this topic | newest topics | active topics | login

50,648,641 topic views - 222,990 posts - 13,504 topics - 16,540 members - last post @ 21-10-2017 22:26 CET

Created by indahnesia.com · feedback & contact · © 2000-2017
Other websites by indahnesia.com: ticketindonesia.info · kamus-online.com · indonesiepagina.nl · suvono.nl

91,140,730 pageviews Discover Indonesia Online at indahnesia.com